{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo stall
  • #1   4. aug 2011 Du kan godt lave blowoff på en diesel, du skal bare trække varkum et andet sted fra og lave en kontakt på speederen eller koblingen.

Turbo lyden kan du også få ved åbenfilter eller så lidt om en utæt o-ring i trykrørs systemet, så pifter det også

• #2   4. aug 2011 casper han snakker ikke om blow of. men stall.

stall er det der lyder som en syg kalkun.. normalt siger diesel bare PFFFFFHH

men.. kan forklares med at nogen modeller af diesel,( ved ikke om det gælder på golfen), der sider et gasspjæld kan ikke huske forklaringen men ja det er der..

• #3   4. aug 2011 nææh...

forklaring var længre ned på siden

This is NO- Blow off, the Australian call it "dosing" or Turbo-Flutter. Blocking the serial safety mechanisms of the Golf will result in compressed Air pushing back through the Turbo( that causes the Zututututuuuu) . Sound nice, but not for long i promise your Turbo is gonna say Hello to Junkyard after a while... Just install? a Pressure Gauge and you will be suprised, what you senn, when you "dose" your Car. smiley

• #4   5. aug 2011 De har vel bare blændet overtryks røret af..sådan sagde min gamle g2 gtd også efter jeg smed TDI manifold og turbo på..der var en studs som gtd ikke havde og den blændede jeg af..så lukkede den overtrykket ud gennem luftfiltret når man slap gassen..ved ikke hvorfor for det burde kun ku gøres hvis der var et spjæld man lukkede når man slap gassen..den kørte med 1,4 bar og ladede fuld tryk ved 1800 omdr..

• #5   5. aug 2011 kan man få samme lyd son turboen kan holde til

• #6   5. aug 2011 Tror det ikke..min kørte kun 3 mdr..så knækkede akslen og alt olien blev smidt gennem udstødningen..

Kommentér på:
Turbo stall

Annonce