{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo Stall
  • #1   4. sep 2011 ja lyden vil komme ud fra luftfilteret..

evt lidt løser fjeder i BOV vil måske hjælpe

• #2   4. sep 2011 Nu har jeg ikke den store forstand på det endnu da det er min første turbo bil, men ved du evt hvordan jeg løsner fjederen lidt? Der står HKS G178 på den, men jeg kan ikke rigtig finde noget om den.

• #3   4. sep 2011 det er en ny fjeder man køber som ikke er så hård.. smiley

• #4   4. sep 2011 Okay, så må jeg jo på jagt efter sådan en smiley

• #5   4. sep 2011 du kan os lave fjederen lidt kortere smiley

• #6   4. sep 2011 den staller fordi fjederen er for hård i blow-off'en, så alt trykket ikke kan komme ud, derfor skyder den trykket tilbage i turboen og ud af luftfilteret.
    det lyder meget fedt, men er ikke videre sundt for møllen.
    men som de andre siger, en lidt løsere fjeder, så burde den være i vinkel smiley

• #7   4. sep 2011 Pil dumpventilen helt af, turbo stall lyder for fedt istedet for alle andre der køre med bov smiley

• #8   4. sep 2011 Nej, den bliver ikke pillet af. Det er muligt at der er delte meninger om hvor skadeligt det er, men jeg gider ikke tage chancen. Jeg går heller ikke så højt op i hvordan det lyder når luften lukkes ud, men når den bliver skudt tilbage i turboen, så må det da koste performance, da den jo bliver bremset hårdt og det er jeg ikke interesseret i.

• #9   5. sep 2011 Jeg har lige været inde hos NordicTurbo, som også har lavet systemet, for at få en til at lytte til den. Han sagde at den lyder fin og selvom jeg pointerede at noget af luften ryger tilbage i turboen og ud af luftfiltret, mente han ikke at det var unormalt, han ville i hvert fald ikke gøre noget ved det. Jeg er dog ikke meget for at blive ved med at køre rundt sådan, dels fordi at turboen formentlig ikke har godt af det og jeg formoder også at der går noget performance tabt da den vel skal bruge længere tid på at lade trykket? Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan få fat i en anden fjeder? Jeg ved ikke hvilken version jeg har, men der står HKS G176 på den og NordicTurbo siger at den er original.

Kommentér på:
Turbo Stall

Annonce