{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på denne bilforhandler.
  • #1   7. aug 2011 Pas på alle bilforhandlere.

• #2   7. aug 2011 Han er ikke den eneste..kraft biler i Horsens ville ikke gøre en skid ved at turboen i vectraen begyndte at rasle ved akslen ved overtryks ventilen..og aircon ikke virkede..efter jeg har haft kontaktet ham flere gange får jeg afvide at det skyldes manglende service..underligt nok siger jeg..idet det er dem der har laver servicen og ikke udført den som de ville..har kørt sag med en forhandler og lejede ikke at skulle igen så jeg betalte selv gildet men køber ikke bil ved forhandler igen..så hellere spare de 10-15000 de koster mere og så købe privat..

• #3   7. aug 2011 1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.

Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

• #4   7. aug 2011 En ting man kan prøve i sådan en sag er at hive fat i en advokat og få ham til at sende forhandleren et brev f,x. i Dennis J´s sag ville der i brevet være krav om at få fejllene fixet / handlen ophævet ellers vil sagen gå videre.. den reagere de fleste på

Har selv lige været turen igennem med en ATV

Købte den sprit ny ved forhandler og efter 2 uger kunne den ikke starte mere pga. den ikke ville lade batteriet... Fik den tilbage en uge sener med at der ingen fejl var
    1mdr. sener var den gal igen.. Rettere da var batteriet tomt igen
    Forhandler fik den ind og fik den retur en uge sener INGEN FEJL.. Det var os der brugte den forkert.. Den skulle nemlig stå i tomgang i mindst 5 min med alt lys slukket når man havde kørt ellers lavede den ikke strøm nok til at lade batteri.. ifølge forhandler

Sådan blev det ved i et år.. Jeg forsøgte selv et par ting bla. blev alle pære udskiftet med diode pære og jeg målte den igennem .. Ingen ladning

Endte med at efter 1 år havde den brugt over 4 mdr på værksted
    Jeg forlangte til sidst enten ny ATV eller penge retur.. Hvilket forhandler nægtede... Jeg kunne bare komme og hente den.. Også ville han ellers ikke se mig igen

Efter et brev fra en advokat kom der dog andre boller på suppen og jeg fik mine penge retur uden mere brok

• #6   7. aug 2011 Kender godt den nævnte person, og ja han er en krejler.

• #7   7. aug 2011 Menace, jeg vil skide på de regler.

Hvis nogen kan advare mig om privatpersoner eller firmaer, then go ahead!

• #8   7. aug 2011 Jeg har været i forbrugernævnet, og derefter i retten og han er dømt, så nu skal jeg så i fogedretten. For hvad hjælper det at han er dømt og stadig ikke betaler. Jeg skriver kun dette indlæg for at andre ikke skal komme i samme situation. Det er præcis 3 år siden idag at jeg klagede første gang, og venter nu på mine penge, og jeg er trods alt så heldig at bilen kan køre, dog ikke optimalt, så se Jer for derude.

• #9   7. aug 2011 Har været rettens vej en gang med en bilhandel..det tog 3 mdr og i den periode kunne jeg ikke bruge bilen..og det orkerde jeg ikke igen..
    Så om det er fornuftigt eller ej er jeg lige glad med..

Kommentér på:
Pas på denne bilforhandler.

Annonce