1.135 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Pas på denne"
Pas på denne annonce !!
JAAAH jeg hænger en anden ud på BG som er imod reglerne, men ville lige fortælle folk, at de bliver snydt, hvis de ingår en handel med denne bil. Hvem skal jeg ellers henrette mig til? kan ikke be...
JAAAH jeg hænger en anden ud på BG som er imod reglerne, men ville lige fortælle folk, at de bliver snydt, hvis de ingår en handel med denne bil. Hvem skal jeg ellers henrette mig til? kan ikke be...
Skrevet af: # Celina/AwD # - 13. okt 2010
Pas på denne audi A3
http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1537140-audi_a3_18_turbo_150hk_saelges_bemaerk_lav_km_tal Sælger har fået oplyst, af både mig og andre, at bilen har kørt + 220tkm i 2007 eller 09, kan ikke hus...
http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1537140-audi_a3_18_turbo_150hk_saelges_bemaerk_lav_km_tal Sælger har fået oplyst, af både mig og andre, at bilen har kørt + 220tkm i 2007 eller 09, kan ikke hus...
Skrevet af: Eva - 16. okt 2012
Pas på denne person! (Facebook)
http://facebook.com/profile.php?=73322363 Personen snyder alt og alle. Bare lige som info.. :)
http://facebook.com/profile.php?=73322363 Personen snyder alt og alle. Bare lige som info.. :)
Skrevet af: -=Martin=- - 31. aug 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 157 Svar: 1.045
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.299
nov 2006
Følger: 34 Følgere: 34 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 578
Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.
Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.892
Har selv lige været turen igennem med en ATV
Købte den sprit ny ved forhandler og efter 2 uger kunne den ikke starte mere pga. den ikke ville lade batteriet... Fik den tilbage en uge sener med at der ingen fejl var
1mdr. sener var den gal igen.. Rettere da var batteriet tomt igen
Forhandler fik den ind og fik den retur en uge sener INGEN FEJL.. Det var os der brugte den forkert.. Den skulle nemlig stå i tomgang i mindst 5 min med alt lys slukket når man havde kørt ellers lavede den ikke strøm nok til at lade batteri.. ifølge forhandler
Sådan blev det ved i et år.. Jeg forsøgte selv et par ting bla. blev alle pære udskiftet med diode pære og jeg målte den igennem .. Ingen ladning
Endte med at efter 1 år havde den brugt over 4 mdr på værksted
Jeg forlangte til sidst enten ny ATV eller penge retur.. Hvilket forhandler nægtede... Jeg kunne bare komme og hente den.. Også ville han ellers ikke se mig igen
Efter et brev fra en advokat kom der dog andre boller på suppen og jeg fik mine penge retur uden mere brok
mar 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 3 Svar: 1.134
dec 2003
Følger: 22 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 114 Svar: 6.363
Hvis nogen kan advare mig om privatpersoner eller firmaer, then go ahead!
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 96
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.299
Så om det er fornuftigt eller ej er jeg lige glad med..
Pas på denne bilforhandler.