{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.976 visninger | Oprettet:

Eva
Eva
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 14

Pas på denne audi A3 {{forumTopicSubject}}

http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1537140-audi_a3_18_turbo_150hk_saelges_bemaerk_lav_km_tal

Sælger har fået oplyst, af både mig og andre, at bilen har kørt + 220tkm i 2007 eller 09, kan ikke huske det, da han har sløret pladerne siden i går

Havde skrevet et indlæg i hans annonce om at han kunne give en forklaring omkring det, inden jeg ville lave et forum om det, men det indlæg valgte han så at slette, så rent mel i posen må han jo ikke have

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på denne audi A3
  • #1   16. okt 2012 det her skriver han som sit forsvar

Emk S

du helt vild var det sjovt man skal blande sig i andre folks ting men vi er klar over det ejeren vidste det bare ikke selv den gang men han vil stadig have den solgt til prisen da der lagt mange penge i den og den fungere optimalt

• #2   16. okt 2012 Annoncen er væk...

• #3   16. okt 2012 Nå, ok, så du synes det er bedre at man ikke oplyse om svindel. hmm. ja, så må jeg jo tage en frysetur, for er sgu noget svineri og lyve bevist om kmsnyd, især når han havde fået en chance for at forklare sig inden dette emne blev oprettet

Ja er den vel. brugerne hedder http://www.bilgalleri.dk/bruger/208345-striben_koebenhavn_

• #4   16. okt 2012 Den corsa holder ude ved.min kammerat...

• #5   16. okt 2012 Ja rødhætte det gør han vel. Og hvad så?
    Hvis han ved der er hold i det han siger så er det da fair nok at han advare folk om at km tallet er forkert.

• #7   16. okt 2012 EMK S bare du ikke skal selv passe på, jeg synes det er latterligt at du skal blande dig folks ting.

bare fordi du har ondt en din lille fede røv, jeg hader at folk skal være sådan over for nogen andre.
    og så vidt jeg ved så kan du ikke tale om folk når min søsters kæreste i vidste det.
    synes du ikek bare du skulle slette det her.
    det er utroligt at du er så latterlig at se på.

hilsen striben københavn's kæreste !!!!!!

• #9   16. okt 2012 så vidt jeg ved så skal i bare lad være med det der pis. og han ved ikke at jeg har skrevet til jer, måske skulle i lige lukke røven det er ikke voksen nok at gør de ting her.
    jeg ved godt at han har lavet en fejl men det fandt jeg først ud af bag efter og det er ikke os der har den bil det er stadig ´han's søster's kæreste så nu synes jeg du skulle slette den her.
    du er måske ikke voksen og tænke at alle kan lave en fejl.

og X synes du ikke bare du skulle tag og passe dig selv var, du kender jo ligesom ikke helle historien så lad være med at blande dig TAK..........!!!

• #11   16. okt 2012 vi har sagt til ham at der er det der med km, men vi har slettet og så har vi nok ligesom tænkt os og lave den helt for ny igen og så skrive det der med km standen. det er ligesom at det er han's søsters kæreste ( det er striben københavn's kæreste der skriver ) og han ved det godt nu for jeg varr inde og kigge på den igen, han vidste det ikke før nu.
    og jeg har været inde og slette den helt for at lave en hel ny annonce, men hvorfor skal i fare i hovedet på min kærestes når han ikke vidste det før lige nu, jeg har selv lige set det, jeg synes måske lige i skal være søde og lad være med det der pis, og vil du være sød og slette den her side.

og X hvem er så min kæreste (striben københavn ) så, som er på billederne til DHB'12 ??

• #12   16. okt 2012 ja ja, svindlere er der nok af...

pudsigt annoncen er væk hvis man har rent mel i posen - hhmmmm.......

• #13   16. okt 2012 ja mange har ondt i røven .....!!!!

• #14   16. okt 2012 I så fald er det da sjov han sletter de indlæg hvor han blev gjort opmærksom på det?

• #15   16. okt 2012 hvad mener du med det var ???!!!!!

• #16   16. okt 2012 av-av min numse måske?

• #17   16. okt 2012 nå nej

av av DIN numse...

• #19   16. okt 2012 ikke for noget ..

Striben københavn .. her er en guide:
    http://www.almensprogforstaaelse.dk/dokumenter/kommaregler.htm

så bliver dine indlæg lidt nemmere at tyde.

• #21   16. okt 2012 prøv at høre jeg har lige spurgt rigtig pæn lige før om EMK S ikke ville være sød og slette den.
    jeg kommer ind fordi jeg er selv med i den det er mellem mig og jer andre min kæreste har ikke noget medat gør, det var mig som skrev igår til ham der EMK S så det er mig der skal ha en sviner eller bare sig det stille og roligt, jeg fandt ud af det idag , og jeg ville da ha skrevet at det var en fejl men det er jo sent nu.
    jeg skrev hvad jeg fik af vide af min kæreste's søster's kæreste, det er jo ikke fordi vi ville snyde folk men det var det vi fik af vide, og jeg regner jo med at det er rigtig.
    jeg vil jo på igen måde at snyde men jeg var selv inde og kigge på nettet og ja det var en fejl og det kan jo ske for en hver eller er det kun dem der er måske dumme eller hvad ??!!!!!!

• #22   16. okt 2012 X - nu blev der sat billeder i mine tanker..

profilbillede
  • #24   16. okt 2012 igen tydeligt at det er ikke bare nødvendigt men utrolig anvendeligt at man før køb eller før man spilder tasteslag og måske endda penge på en bil man er interesseret i, går ind og slår bilen op på feks nummerplade.net.
    Alt om km, sidste fejl ved syn osv osv. Så slipper man for dårlige overraskelser. Også smart at kunne tjekke hvad det konkret er en bil er dumpet på til syn hvis sælger postulerer "den skal bare have en ny styrekugle, så kan den omsynes" - i stedet for at man drager ud og besigtiger bilen, og får sig en overraskelse når man ser at bilen reelt skulle have lavet en del mere end lige en styrekugle. Når synsattesten "dukker op" under forsædet osv osv.

Den er lidt på vippen den her? Men det ville være godt med en udmelding fra admin om det er ok at highlighte beviselige fusker-annoncer når man ser dem?

• #25   16. okt 2012 striben københavn - Det er da til at få hovedpine at læse din indlæg.

- Hvorfor valgte du/i/den/han/hun at slette EMK S beskeder i annoncen, da det netop er relevant ift. evt. køber?

• #26   16. okt 2012 X - som sagt jeg ville ikke snyde og det håber at i forstår. det var fejl og det ikke for at snakke grimt til nogen af jer, jeg skriver stille og roligt det er ikke fordi jeg er ved at sprænge på jer.
    jeg vil rigtig vide om det er sådan at EMK S ville være sød og slette den her side og jeg har spurgt ham pæn 3 gange nu, og jeg håber at han kan se at det var en fejl jeg skrev med det der km stand, jeg er sku også selv helt ude af den at jeg for sviner jer andre og så finde selv ud af hvormeget den haar kørt.
    og som sagt så havde jeg tænkt mig og lave en ny også skrive hvor meget den har kørt.
    jamen hvis jeg vidste at den havde kørt så meget så havde jeg også skreve det for der er ikke nogen som skal snyde folk. jeg vil da også blive sur over hvis man fandt ud af selv.
    men nu har jeg skrevet pænt til jer og jeg håber du X har set at det var en fejl det med km standen (:
    men

• #27   16. okt 2012 Patrick L

vil du være sød og lad være med at blande dig, og jeg spøger dig pænt lige nu TAK

• #28   16. okt 2012 Jeg er mere interesseret i at hvorfor du/i valgte at slette hans indlæg på annoncen i første omgang istedet for at skrive "tak ford du oplyste mig" eller noget istedet for bare at slette... nu har jeg ellers læst hele denne smøre igennem en forklaring på det

• #29   16. okt 2012 det skal jeg nok ..
    MEN så skal du ikke prøve at ligge skjul på, det du har slettet -
    Du skrev flg.
    "det var mig som skrev <b>igår</b>"

Så vil det jo sige, at du har prøvet at ligge skjul på, at der var justeret på km-tallet.
    - I mine øjne er det dig, der er værst i denne sag, da du har du været med til at ligge skjul på, at der har været justeret på km-tallet.

- og som du siger; Ejeren vidste det ikke, så den ligger da klart på dig.

• #31   16. okt 2012 Rødhætte.

du skriver der er noget med min bil, kan forklare mig pænt og roligt hvad der er med den, for så vil jeg godt vide det ?

• #33   16. okt 2012 jeg skriver pænt fordi hvis jeg skriver og sviner jer til så kan min kæreste ikke komme her ind igen.

og at jeg skriver pænt at vi ikke vidste det hmmmm det er måske lidt underligt at du lige pluselig synes det er sjovt at jeg lige ville være sød over for jer, jeg er mega sur på jer alle sammen, men at jeg lige frem skriver pænt til jer er det måske forbudt eller hvad?

og at jeg laver en ny annonce og skriver det der skal skrives hmmmm det er måske snyd at man måske gør det eller hvad...

• #34   16. okt 2012 Rødhætte du kan selv være en kegle. smiley Der er ingen der har skrevet noget om udstemmer pga udhængning. ( Men der er nok en der skriver lige om lidt;) ) Og de sidste par gange hvor folk har advaret mod km fusk har der ikke været nogen udstemmer:)

Striben København. Din annonce er jo slettet så hvad gør det at dette emne stadig er her?
    Hvorfor har i lagt billeder op hvor man kan se nummerpladen og når i så bliver gjort opmærksom på det så gør i pladerne sløret? Hvorfor sletter du overhovedet annoncen når du bare kan ændre overskriften så der ikke står lav km og ændre annonce teksten så der står det rigtige km tal.?

• #35   16. okt 2012 Det er hverken snyd eller ulovligt men det er satme mærkeligt at bruge længere tid på at oprette en ny frem for bare at bruge 1 min på at ændre annoncen til de rigtige facts

• #36   16. okt 2012 nogge -

jeg slettet den fordi min kæreste ikke gad det der pis mere, og jeg skulle bare slette den, jeg ville også selv ha lavet det om, men at han valgte at slette den det kan jeg ikke gøre noget.

det er (striben københavn's kæreste ) der skriver..

• #37   16. okt 2012 Hader svindlere !!!!!.

• #38   16. okt 2012 LUK NU RØVEN stiben... du kan ikke be folk om ikke at blande sig i et åbent forum!

Er det den fede trunte på billedet der skriver? smiley

• #39   16. okt 2012 Det er meget vigtigt vi får at vide at det er (københavn's kæreste ) der skriver syntes jeg !!

• #42   16. okt 2012 Hvis i nu bare skrev en ordentlig grund til trådstarter så havde i ikke behøves at tænke over dette emne. Men i udtalte jer jo som om i var pisse ligeglade.

Prisen skal da være langt billigere uanset om der er brugt mange penge på den eller ej.

For at sige det på godt gammeldags dansk. I er på spanden;)

• #43   16. okt 2012 Patrick L

jeg står stadig fast i at det var mig som skrev, men at min kæreste sagde til mig at jeg skulle slette den, det er måske min fejl eller hvad. jeg har sagt det var en fejl og sket er sket og hva så, kan i ikke finde ud af at lad den ligge eller hvad.

ja ejeren vidste det ikke før jeg skrev til ham idag at der er blevet stillet i km- tallet og jeg vil ikke ha noget lige i hovedet at det er mig som er centrum i den her sag. måske i lige vende den om at og sige ( okey han sægler den for en han kender ) og så spøger i stedet for at bare sprænge lige i hovedet på mig og sige at det er mig som er centrum i den sag her ....

• #44   16. okt 2012 X 22 år og går på produktions skole;)

• #45   16. okt 2012 stop nu bare eller hvad??

• #46   16. okt 2012 Nogle personer har det med at forklare sig SÅ ringe at man simplethen ikke KAN lade være at tænke SVINDLER. striben københavn's kæreste er da absolut en af dem .

• #47   16. okt 2012 Haha for satan en Go tråd! Hvis jeg vidste den kom, var der satme købt popcorn og cola! Epic!

Haha Bob o, du er da for herlig smiley

• #49   16. okt 2012 Haha og det fortsætter med klasse kommentarer smiley

• #50   16. okt 2012 Hmm. Striben københavn
    Dit svar har jo intet med mit spørgsmål at gøre.
    Du har jo stadig svaret på, hvorfor Striben København valgte at slette oplysninger, om at der var justeret km-tal
    - Du fortæller selv, at ejeren ikke har noget med det at gøre.
    hvorfor prøver du så selv at skjule relaterede fakta om bilen? Der oveni købet, har indflydelse på om bilen sælges for 30.000 eller 60.000.

(OBS
    (Prisen på en Audi A3 1,8T ligger ca. på 30-70.000 alt efter km-tal og udstyr)

• #51   16. okt 2012 BUUHUUU, driller de små drenge dig?

• #52   16. okt 2012 Rød stue.... STILLE smiley haha Go' griner dette her..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #53   16. okt 2012 Pudsigt inden Emk S skrev skrev jeg også pænt på annoncen endda med link blot for at informere jer om hvilke oplysninger og km-tal den stod opgivet til på nettet.

Der fik jeg svaret at i godt kendte til det og derefter skyndte i jer at slette beskederne.

Havde i bare pænt svaret og ladet det stå og evt. rettet annoncen havde i virket troværdige.

Men at i selv fortæller i er klar over det og sletter beskederne og derefter Emk S' beskeder bagefter og annoncen til sidst beviser jo bare i stinker langt væk af fusk.

• #54   16. okt 2012 Selvfølig kan vi alle lave en fejl. Men casper skrev allerede I GÅR at den havde kørt meget mere end det i oplyser og allerede der erkender i at det også er rigtigt.

Jeg gav jer endda mulighenden for at være ærlige omkring det, INDEN jeg oprettede dette emne, men i valgte at slette mit indlæg på annoncen. Så er man ikke ked af det og mener det er en fejl der er sket. Så er det bevist FUSK

Og hvorfor søren opretter i så en ny annonce dagen efter UDEN at rette km til ? Det stinker langt væk af fusk, ikke ?
    --------------------------------------------------------------------------
    Men sletter ikke dette emne pga af denne svada

EMK S bare du ikke skal selv passe på, jeg synes det er latterligt at du skal blande dig folks ting.

bare fordi du har ondt en din lille fede røv, jeg hader at folk skal være sådan over for nogen andre.
    og så vidt jeg ved så kan du ikke tale om folk når min søsters kæreste i vidste det.
    synes du ikek bare du skulle slette det her.
    det er utroligt at du er så latterlig at se på.

hilsen striben københavn's kæreste !!!!!!

• #55   16. okt 2012 super iorden at folk oplyser om fusk... og det erik har gjort er helt rigtigt. han har givet jer muligheden for at være ærlige. hvilket i ingorere. og med svaret at bilen er totalt okey og skal sælges til den pris.
    det ændre ikke på at det er fusk. i tider som disse hvor 90% af alle har telefoner med internet og app´s. der er lavet en app. der kan oplyser. alt stort set.
    køn på ejer. ejers kommune. km stand ved sidste syn. restgæld. orginal motor. osv osv. handler ikke bil uden min kamis har slået det op for mig( ja jeg er en af de 10% der ikke har net på telefonen)

havde i bare været ærlige var der større muligheder for at få prisen for bilen.
    nu tænker folk der har læst tråden mere over bilen. har man spolet km tallet ned hvor dårligt er andre ting mon så lavet. er der fusket med ledningsnettet ved radio´en eller andet eftermonteret geil som er afmonteret igen. er motoren også forskruet? osv.

striben københavn.
    ja du er prototypen på en københavner. op i det røde felt over at blive opdaget i noget fusk istedet for bare at være ærligt. nede på jorden og holde en god tone.
    har selv været ved at handle bil med en type som dig. da jeg så opdagede at bilen var inkaldt til syn. ikke kørte på korrekte plader og ikke var omregget bakkeede jeg ud af handlen. der blev sku lovet øretæver for at spilde hans tid.

så svært er det sku ikke at være ærlig og høflig.

• #57   16. okt 2012 har handlede med flere københavnere som er fine men striben udviser jo bare alle fordomme man har omdem. som sjællænder ville vi sige ishøj. albertslund eller amgager dreng. (steder hvor man ikke kan tanke sin bmw eller mercedes uden at levere kørekorte før tankning.) alle fordomme bliver bekræftet...

• #59   16. okt 2012 i prøver at sælge en bil. flere gør jer opmærksom på km fusket. erik som er en af dem siger enddag han ønsker en forklaring inden han opretter et forum (som jo smadre din profils ry endnu mere) dette bliver også ingnoreret. så erik gør vel som alle andre. spreder sin viden omkringen bil der ikke er reel. for at hjælpe andre så de ikke stå med en bil der ikke er pengene værd. ikke er iorden osv. det kaldes hjælpsomhed.
    at der er langt mange penge i en bil gør den ikke mere værd. det gør bare at den forsat kan køre og være presentabel/inbydende.
    prisen bestemmer i jo selv men fusk SKAL der advares imod så folk fatter at det ikke betaler sig... er ejeren af bilen blevet taget i røven retfærdigøre ikke at tage røven på andre. og er sikker på du striben. ville blive glad for at blive advaret mod en bil du kigger på... misundelse er der intet af det er bare en audi A3 ikke en bil der er svær at støve om.

• #60   16. okt 2012 Haha misundelig på en a3? Haha.
    Selvom der er proppet mange penge i en bil, betyde det ikk at bilens værdi stiger, come on!
    Fakta er i har prøvet at snyde, blev fanget i det - så det er sku kun ris til egen røv, at i sidder hvor i gør!
    Hva tror du ar trådstarteren får ud af det? Han gør folk opmærksomme på at der er nogle her der fusker, så de ikk blir taget i røven!
    Det er satme ikk studenterhuen der trykker!

• #61   16. okt 2012 Synes det er helt fair at dette indlæg bliver ståene, til skræk og advarelse selv om det er mod reglerne.

Synes dog ikke det er helt fair at køre på pigen og hendes ordstilling osv. det er fint at mange af jer er så god og belært i dansk men der er bare folk der har det svært med det (jeg selv inkl.) Fint de har snyt/prøvet på det men det er sku' dårlig stil at hakke ned på folk fordi de har svært ved dansk, eller har lagt et billede ud af sig selv.

Men striben KBH. nu når du er igang med at rette anoncer, så ret lige din kærestes anonce på Corsa'en, i har 2 den ene siger at bilen er en 97'er og den anden siger 98'er.
    +Jeg kan informere om at det ikke er tilladt at sælge for andre, det koster VIP for at lave anoncer og det er der nok en grund til.

• #63   16. okt 2012 Sorry doktor.. ja jeg mente selvf. tyk kost, ikke fed trunte. sorry...

• #64   16. okt 2012 Det så din holdning, så holder jeg på at du har dårlig stil, jeg kan sagtens kalde hende svindler osv. uden at behøve at gøre nar af hendes ordforråd eller stilling. Men det er måske fordi jeg selv har prøvet det flere gange her inde.

• #66   16. okt 2012 Ordblindhed har ikke noget med inteligens at gøre, bare så du ved det, det er der undersøgelser der beviser, du kan sagtes have en høj IQ, selv om du er ordblind.

• #67   16. okt 2012 Ja ja.... siger jeg heller ikke, du kan også stave perfekt og være den dummest knallert på havnen, ingen regler uden untagelser.

Men faktum er at være ordblind har ingen ting med inteligens at gøre.

• #69   17. okt 2012 X Korekt måden du tiltaler folk på har da meget mere at sige. Må også siger at trunten her (striben KBH's kæreste) er et godt exsempel på "How not to do" Men fordi hun går jeg ud fra er ordblind eler lign. (ser det ihvertfald ud som om) er det ikke ensbetydene med at man er dum eller har laver IQ ind andre det er kun der jeg vil hen, og som sagt jeg synes det er lavt at nedgøre folk for den de har en "sygdom". Kald hende So, svindler møg-fjappe fordi de har forsøgt at snyde er helt fint for mig, men nok fordi jeg har prøve den nedgørelse af andre som forventer en laver IQ eller ligefrem en idiot for de man er ordblind. Synes jeg ikke er på sin plads nogen steder. Mit indlæg var nu heller ikke myntet på dig, jeg har ikke lige set at du har nedgjort pga stavefejl.

• #70   21. okt 2012 1. De biler der er til salg her inde er alt for dyre
    2. Ingen køber dem
    3. Indrøm aldrig før du er blevet taget på fersk gerning.

Jeg synes langt de fleste der har biler til salg herinde, laver nogen elendige annoncer, vigtige oplysninger mangler, for dårlige billeder osv.

• #71   12. dec 2012 Det er jo langt fra første gang den bil bliver påtalt herinde...

Kommentér på:
Pas på denne audi A3

Annonce