{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.849 visninger | Oprettet:

Hvilket dæk er bedst {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og købe mig nogle nye dæk da de andre er helt færdige..
jeg har ikke særlig mange penge at gøre godt med så har kun råd til disse dæk og ingen andre..

Hvilket dæk vil i anbefale af disse :
ACCELERA ALPHA
Interstate Sport IXT
Star performer UHP

og kan i samtidig fortælle mig forskellen på zr17 og z17

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket dæk er bedst
  • #1   20. aug 2011 http://www.daektest.com/personvogns_sommerdaek/accelera/accelera/index.html

så går du bare ind og skifter dæknavn osv bagefter...

GOOGLE ER DIN VEN !!!!!

• #2   20. aug 2011 Jeg turde ikke køre på nogen af de dæk du nævner.

Spar nogle andre steder, dækkene er den eneste kontakt med vejen, så køb nogle ordentlige dæk.

Kig efter Michelin eller Conti, og lad være med at klynk over prisen.

Vredestein kan du også købe, men de er knap så holdbare og økonomiske som de to andre.

Hold dig til de kendte og afprøvede mærker.

• #3   20. aug 2011 Kan i fortælle mig hvad forskellen på zr17 og r17 er ?

På min gamle dæk står der zr17 men kan jeg godt købe nogle som bare hedder z17 ?

• #4   20. aug 2011 Totalt ukendte mærker. Forvent ikke, at de er særlig gode. Kan du ikke finde et tilbud et eller andet sted på nogle lidt mere kendte? Der plejer da tit at være tilbud hos de større kæder af hjulcentre.

Der er masser af mærker, der er rimelige til overkommelige priser. Kig evt på reifendirekt for en let oversigt.

• #5   20. aug 2011 Z er hastighedskode over 240. R betyder Radialdæk.
    At det står lidt forskelligt kan være variation fra mærke til mærke.

• #6   20. aug 2011 Jeg har kørt flere sæt Continental igennem. SÅÅÅÅ fantastisk er det heller ikke målt i forhold til prisen. Rolig nu. Mindre kan også gøre det. F.eks. var jeg skuffet over mine TS800 vinterdæk på min forrige bil. Til min nuværende bil bliver det Michelin vinterdæk for at prøve noget andet. Mine Conti Sport Contact 3 sommerdæk er heller ikke fejlfri. F.eks. har de en tendens til at udvikle flat spots.

• #7   20. aug 2011 Problemet er at jeg er 18 og har lige købt min første bil..
    Den har taget en del af mine penge og har intet job pt.
    Og så er der nogle vigtigere reparation der skal laves så for mig et par billige dæk godt nok lige nu.. Ved jo heller ikke hvor lang tid jeg har bilen endnu..

Jeg leder efter dæk mellem 400-500 kr klassen..

• #8   20. aug 2011 så kig på falken køb ikke de mærker du selv ha nævnt!

• #9   20. aug 2011 Jeg kørte på Federal SS-595 til italien og hjem igen, helt nye, i mega regnvejr og super solskin, jeg syntes de er fantastiske til prisen.. Tror jeg gav 650kr stk.. Oplevede ikke en eneste gang at jeg mistede kontakt til vejen, og fartenvar ikke under 150 smiley

• #10   22. aug 2011 Selvom det er første bil og pengene er små, så er det som regel stadig værd at købe ordentlige dæk.

Men bare hold dig til noget der er kendt, og hold dig væk fra alt der kommer fra Kina og lignende.

Kommentér på:
Hvilket dæk er bedst

Annonce