{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omreg, fuldmagt?
  • #1   24. aug 2011 Nej. Blot reg.attest, blanket fra Skat samt et forsikringsbevis

• #2   24. aug 2011 Du skal kun bruge papirene på bilen, og et forsikringsbevis, så skulle det være ligetil.

• #3   24. aug 2011 Damn it!!.. 5 sek. for sent *Gg*

• #4   24. aug 2011 Tak for de hurtige svar..

• #5   24. aug 2011 Hmm, jeg kan ikke umiddelbart finde mit forsikringsbevis, what to do? det er jo ikke noget man lige får nu og her

• #6   24. aug 2011 Smut om forbi en bilforhandler / mekaniker og smid en 20er i kaffekassen, så kan han sikkert godt hitte en til dig, har jeg gjort ofte

• #7   24. aug 2011 Som Poul D er inde på, smut forbi en forhandler, de har somregel til ALLE forsikringsselskaber. :o)

• #8   24. aug 2011 Hvis du allerede står på reg attesten så det en ændring og ikk om registrering så skal du mig bekendt ikk bruge forsikringsbevis til en skid .

men kan da huske forkert . det koster ligeledes heller ikk noget når det ændringer på den måde .

• #9   24. aug 2011 Dit forsikringsbevis er ikke noget du kan finde, for sådan et får du først i det øjeblik, at du tegner en forsikring på bilen, og det bevis skal medbringes ved registreringen/omregistreringen sammen med bilens registreringsattest og den til formålet beregnede registreringsblanket.

Og hvis bilen virkelig står med flere ejere registreret så må forsikringen altså skal tegnes om når ejerstatus ændres, vil jeg mene.

Om du skal bruge medejers fuldmagt til at omregistrere den, så er jeg faktisk i tvivl lige i det tilfælde der. (nu har jeg så mærkeligt nok heller ikke stødt på biler der står med flere ejere registreret, men derimod forskellig ejer/bruger)

For man kunne jo faktisk forestille sig den situation, at eksempelvis den ene part i et ægteskab/parfohold regner med, på den måde at "tiltuske" sig hele ejerskabet på bilen...men på den anden side kan det jo egentligt være ligegyldigt, for ved at omregistrere en bil og skrive under på, at man nu også er den registrerede ejer, så er det på tro og love...så hvis der var lusk med i spillet ville det jo bare blive en straffesag i stedet..

Så nej, jeg tror faktisk ikke du skal bruge en fuldmagt..men tror der kan blive noget knas med at forsikringen skal nytegnes.

Kommentér på:
Omreg, fuldmagt?

Annonce