775 visninger
|
Oprettet:
16v og 20v {{forumTopicSubject}}
hay hvis man har en 1.6 16v gsi toyota corolla og man gerne vil have en 20v er kan man så ikk barel ligge den i og betale afgiften på sådan en
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
nov 2003
Følger: 152 Følgere: 152 Biler: 6 Emner: 69 Svar: 2.505
skal du selv ha lavet atest på den
samt bilen ska godkendes med den så der kommer nok også bremser osv
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
maj 2004
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 1.520
jul 2003
Følger: 79 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 999
aug 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 407 Svar: 1.325
maj 2004
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 1.520
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
aug 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 3 Emner: 407 Svar: 1.325
maj 2004
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 1.520
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
maj 2004
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 1.520
maj 2004
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 1.520
hmm kim ved ikk lige hva motor det er du tænker på at ligge i..?? er den fra en model magen til din, hehe er ikk ret meget inde i det toyota men koster nok mkring 20 k + du måske skal skifte bremser, udstødning + en masse andet... stort projekt..
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
maj 2004
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 1.520
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
maj 2004
Følger: 44 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 1.520
dec 2003
Følger: 55 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 73 Svar: 1.066
Ved effektforøgelse under 20% gælder de generelle bestemmelser om, at bilens støjniveau (standstøj) ikke må overstige det ved 1. registrering målte niveau med 3 dB (A). Hvis der sker over 20% effektforøgelse, skal der fremlægges dokumentation for støj i form af fornyet kørselsmåling og ny standstøjsmåling.
Bilen skal kunne holde til effektforøgelsen (sikkerhed).
Effektforøgelse anses for at være sikkerhedsmæssigt forsvarlig, såfremt der kun sker op til 20% forøgelse af effekten. Hvis der sker større effektforøgelse, kræves dokumentation for bilens egnethed herfor. Dokumentationen kan bestå af en erklæring fra bilfabrikanten om bilens egnethed for effektforøgelse eller evt. bilfabrikantens beskrivelse af hvilke ændringer, der er påkrævet for at bilen fortsat vil være sikkerhedsmæssigt forsvarlig. Andre former for dokumentation kan være TÜV godkendelse i henhold til Merkblatt 751 eller dokumentation for, at bilen er teknisk identisk med en anden variant, der har højere effekt.
Ved effektforøgelse under 20% gælder de generelle bestemmelser om, at bilens støjniveau (standstøj) ikke må overstige det ved 1. registrering målte niveau med 3 dB (A). Hvis der sker over 20% effektforøgelse, skal der fremlægges dokumentation for støj i form af fornyet kørselsmåling og ny standstøjsmåling.
Bilen skal kunne holde til effektforøgelsen (sikkerhed).
Effektforøgelse anses for at være sikkerhedsmæssigt forsvarlig, såfremt der kun sker op til 20% forøgelse af effekten. Hvis der sker større effektforøgelse, kræves dokumentation for bilens egnethed herfor. Dokumentationen kan bestå af en erklæring fra bilfabrikanten om bilens egnethed for effektforøgelse eller evt. bilfabrikantens beskrivelse af hvilke ændringer, der er påkrævet for at bilen fortsat vil være sikkerhedsmæssigt forsvarlig. Andre former for dokumentation kan være TÜV godkendelse i henhold til Merkblatt 751 eller dokumentation for, at bilen er teknisk identisk med en anden variant, der har højere effekt.
Ved effektforøgelse under 20% gælder de generelle bestemmelser om, at bilens støjniveau (standstøj) ikke må overstige det ved 1. registrering målte niveau med 3 dB (A). Hvis der sker over 20% effektforøgelse, skal der fremlægges dokumentation for støj i form af fornyet kørselsmåling og ny standstøjsmåling.
Bilen skal kunne holde til effektforøgelsen (sikkerhed).
Effektforøgelse anses for at være sikkerhedsmæssigt forsvarlig, såfremt der kun sker op til 20% forøgelse af effekten. Hvis der sker større effektforøgelse, kræves dokumentation for bilens egnethed herfor. Dokumentationen kan bestå af en erklæring fra bilfabrikanten om bilens egnethed for effektforøgelse eller evt. bilfabrikantens beskrivelse af hvilke ændringer, der er påkrævet for at bilen fortsat vil være sikkerhedsmæssigt forsvarlig. Andre former for dokumentation kan være TÜV godkendelse i henhold til Merkblatt 751 eller dokumentation for, at bilen er teknisk identisk med en anden variant, der har højere effekt.
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
apr 2004
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 913
skriv i min profil hvis det var noget.
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 178
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 384
motoren er ikk typegodkendt i DK, så derfor vil man aldrig(lovligt) få den synet...
punktum!
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 1.020
16v og 20v