{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  16v og 20v
  • #1   1. feb 2006 oki så skal man også have nogle andre bremser så

• #3   1. feb 2006 hvis den ikk har over 20& flere hk men det har den så hvis din model ikk er godkendt med den i dk

skal du selv ha lavet atest på den

samt bilen ska godkendes med den så der kommer nok også bremser osv

• #4   1. feb 2006 ja men en standart 16v har 116 mener jeg og en 20v har 160 hk

• #5   1. feb 2006 det noget med hk jo... det er ikk noget med ccm at gøre... overhovedet...

• #6   1. feb 2006 Det er effektmæsigt, de mener de 20% skal udregnes smiley

• #7   1. feb 2006 mener også det er HK de går efter

• #8   1. feb 2006 altså hvis du har en bil med 100hk standard må du maks ligge en i med 120hk... det er 20% flere hk... nemt ikk...

• #9   1. feb 2006 vil det så sige man ikk kan ligge en i og betale afgiften

• #10   1. feb 2006 Min onkel har en alfa Gtv født med en 2.0 men er blevet godkendt med en 2.5r for den ikke gik over de 20 % i HK. men CCM går den jo 25% over så det er HK

• #11   1. feb 2006 ja det kan du sagtens men koster kassen...

• #12   1. feb 2006 arr jesper g tror du hvad tror du ca det er jo bare ca 20 hk mere en der må være i den hvad tror du ca afgiften er på det

• #13   1. feb 2006 hvis det er din toyota det skal laves i kan det nok ikk svare sig... den bliver alt for dyr... så kan det bedre svare sig at sælge den og købe en med den motor du gerne vil have fra starten...

• #14   1. feb 2006 nej ronni... det er forkert det du siger... det har ikk noget med ccm at gøre...

hmm kim ved ikk lige hva motor det er du tænker på at ligge i..?? er den fra en model magen til din, hehe er ikk ret meget inde i det toyota men koster nok mkring 20 k + du måske skal skifte bremser, udstødning + en masse andet... stort projekt..

• #15   1. feb 2006 ja ja ved jeg godt min far abejder ved toyota bare næste gang jeg skal have bil så vil jeg have en 3 dørs gsi og så vil jeg gerne have en 20v i den

• #16   1. feb 2006 nå okay... men det bliver sku bare dyrt... ville hellere købe en med den motor fra starten af så...

• #17   1. feb 2006 det kan man ikk den model sælges ikk i dk så skal man købe en der er blevet lavet om til en 20v bare jeg kan jo få en corolla til indkøbs pris

• #18   1. feb 2006 ja måske kan du få den billigt men der skal jo os bruges mange stumper til sådan en ombygning... hvorfor ikk bare ttrykladning på den gsi motor..?? så er du vel lige vidt og koster nok heller ikke helt så meget...

• #19   1. feb 2006 Lige et udtag fra T&S

Ved effektforøgelse under 20% gælder de generelle bestemmelser om, at bilens støjniveau (standstøj) ikke må overstige det ved 1. registrering målte niveau med 3 dB (A). Hvis der sker over 20% effektforøgelse, skal der fremlægges dokumentation for støj i form af fornyet kørselsmåling og ny standstøjsmåling.

Bilen skal kunne holde til effektforøgelsen (sikkerhed).
    Effektforøgelse anses for at være sikkerhedsmæssigt forsvarlig, såfremt der kun sker op til 20% forøgelse af effekten. Hvis der sker større effektforøgelse, kræves dokumentation for bilens egnethed herfor. Dokumentationen kan bestå af en erklæring fra bilfabrikanten om bilens egnethed for effektforøgelse eller evt. bilfabrikantens beskrivelse af hvilke ændringer, der er påkrævet for at bilen fortsat vil være sikkerhedsmæssigt forsvarlig. Andre former for dokumentation kan være TÜV godkendelse i henhold til Merkblatt 751 eller dokumentation for, at bilen er teknisk identisk med en anden variant, der har højere effekt.

Ved effektforøgelse under 20% gælder de generelle bestemmelser om, at bilens støjniveau (standstøj) ikke må overstige det ved 1. registrering målte niveau med 3 dB (A). Hvis der sker over 20% effektforøgelse, skal der fremlægges dokumentation for støj i form af fornyet kørselsmåling og ny standstøjsmåling.

Effektforøgelse anses for at være sikkerhedsmæssigt forsvarlig, såfremt der kun sker op til 20% forøgelse af effekten. Hvis der sker større effektforøgelse, kræves dokumentation for bilens egnethed herfor. Dokumentationen kan bestå af en erklæring fra bilfabrikanten om bilens egnethed for effektforøgelse eller evt. bilfabrikantens beskrivelse af hvilke ændringer, der er påkrævet for at bilen fortsat vil være sikkerhedsmæssigt forsvarlig. Andre former for dokumentation kan være TÜV godkendelse i henhold til Merkblatt 751 eller dokumentation for, at bilen er teknisk identisk med en anden variant, der har højere effekt.

• #20   1. feb 2006 det er bare en 20 v den har jo altid noment til og rykke med ved ikk har også et stykke tid til og tænke over det

• #21   1. feb 2006 kim F <- jeg har en kammerat som har en corolla fra 94. med 20v silvertop motor. tilsalg til 48.000. og han kan godt handles med. der med følger original 1.6 16V motor med. den er adskilt. pga renovation.

skriv i min profil hvis det var noget.

• #22   1. feb 2006 Ronni S: Nej det har noget hk at gøre LOL.... Tror snart Ronni S har forstået det he he.

• #23   1. feb 2006 Dennis "BMW TIL SALG" Bager : HAR RET.. hvis du vil smide denne i skal du have tilladelse fra toyota danmark!! har snakket med min forhandler.. og ja.. chancen for at de giver dig lov til det er meget lille.. vil også gerne have en i min.. du kan helle rik bare smide bedre bremser der på.. og sige at deter godkendt der til. osv med heste.. du har faktisk slet ik lov til at sætte en anden bræmse i en den der er standart.. uden den skal reg. med det!! det bedste du kan gøre er at tage chancen med det og smide den i.. vil jeg gøre.. samme med bi turbo.. også.. var målet.. MEN GEM DIN MOTOR OSV. HVIS DEN IK KAN SYNES SKIFTER DU JO BARE TILBAGE IGEN.. og så kører bilen i 2 år igen.:!! smiley ((sådan harjeg tændt mig at gøre dette))

• #24   1. feb 2006 motoren må slet ikk ligge i selvom den holder sig inde for de 20% EFFEKTFORØGELSE!

motoren er ikk typegodkendt i DK, så derfor vil man aldrig(lovligt) få den synet...
    punktum!

• #25   23. sep 2009 hej voffer må motoren ikke ligge der selv om den holer inde får 20 %..... min toyota corolla ae92 1,6 gti er føt med 140 hk non tvis motor den må da ha 168hk efter di 20% så må jeg da godt ligge en 4agze i min med 165 hk eller hvad ......??????????????????

Kommentér på:
16v og 20v

Annonce