{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra Vinterdæk til Sommerdæk
  • #1   15. mar 2004 Man siger at det er 1. april.... Meeeen, mine ryger på i morgen!!! De er færdige med at salte, det er jeg næsten sikker på...

/René

• #2   15. mar 2004 Enig det er ved og være sommerdæk tid...der kommer ikke så meget sne at du vil få problemer på en grusvej og den sne der evt. vil komme vil forsvinde hurtigt efter..men så må vi blot håbe at der ikke bliver saltet mere i år, hvis alu fælgene skal på nu..

• #3   15. mar 2004 Helt sikkert..mine røg på i fredags, men der sneede hele lørdag her i Aalborg ;-( Det MÅ sku alligevel være det sidste..på med dem..

• #4   15. mar 2004 Tja, så længe temperaturen kryber under de 7 grader, så er det jo smartest at have vinterdæk på.... Men jeg har dog allerede skiftet til sommer på den ene af bilerne.
    Nu er det jo bare at håbe, det er jo før set med sne i april........

Med hensyn til alufælge, de skal sguda kunne holde til lidt salt, ellers er det da noget billigt sprøjt, bare de bliver vasket et par gange om måneden....

Men god sommer smiley (den er jo lige rundt om hjørnet)

• #5   15. mar 2004 Den med de 7 grader er blevet afvist af FDM og andre bil tidsskrifter...sommerdæk bremser væsentlig bedre end vinterdæk uanset temp...men er der is så er vinterdæk bedst.

• #6   16. mar 2004 tja

Kommentér på:
Fra Vinterdæk til Sommerdæk

Annonce