Aldrig mere på suzuki værksted {{forumTopicSubject}}
Aldrig mere skal jeg bruge aut. suzuki forhandler til rep af bilen (Garentien udløber imorgen)
Sidste besøg satte prikken over i´et
For 3 uger siden begyndte motorlampen at lyse og jeg var forbi suzuki for at få udlæst fejlkode.. Fin fin service .. Da jeg ringede kunne jeg bare komme forbi så skulle de nok finde en mekker
Det tog 10 min og viste at det var lambasonde den var gal med.. De bestilte div dele hjem og jeg kunne aflevere bilen et par dage efter.. Dagen efter kunne jeg hente den igen .. stadig med same fejl.. De manglede nogen bolte (som jeg forstod det) til manifold.. Fik så ny tid i sidste uge
Bilen havde dog kørt 45km.. Og haft en højeste hastighed på 135kmt !!! .. Der findes kun landeveje heromkring .. og nogen ret dårlige nogen af slagsen
Dagen før jeg skulle ned med bilen bliver jeg ringet op .. Delen var endnu ikke kommet så det skulle vente en uge mere ..
Helt fint aflevere den så i mandags lige inden mekkerne går hjem.. Den ene mekker bor nemlig næsten nabo til mig så fik lift med ham hjem
Fint nok bilen er færdig Tirsdag eftermiddag og jeg får så sendt kæresten ned og hente den Onsdag morgen
Skal så selv ud og køre her til morgen .. Fame om ikke rattet sidder skævt.. En kvart omgang mod højre skal den holdes for at køre lige ud... Fat i værkstedet igen igen.. Jeg kunne bare komme forbi så skulle de nok lige ordne det
'Så fame ikke om mekkeren ødelægger et eller andet som IKKE er på lager så jeg kan IKKE få bilen med hjem
Fame sidste gang jeg skal på et suzuki værksted.. Bliver vist også den sidste suki til mig.. på 6 mdr har den haft flere værksteds besøg som mine sidste 3 biler tilsammen
Ok lidt service er der da .. De gange jeg har spurt til det da har jeg fået gratis låne bil indtil min var køreklar igen
Idag fik jeg næsten frit valg.. Kunne bare finde noget med plader på og et tilsalg skilt ... Endte med en nissan leaf.. 100% eldrevet bil.. Iøvrigt en ret underholdende en af slagsen
Skulle bare lige af med lidt brok
Blogger
Følger: 192 Følgere: 274 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 2.413
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 92 Svar: 995
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.893
Aftale med værkstedet .. mener de lærlingen kan så lad ham lave det og jeg slipper med en billigere timeløn
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.893
Det enste der egentlig pisser mig lidt af er at de den ene gang ikk har røret så meget som en skrue men alligevel kørt 45km i bilen og været oppe i efter forholdene ret høj hastighed
Aldrig mere på suzuki værksted