{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Aldrig mere på suzuki værksted {{forumTopicSubject}}

Aldrig mere skal jeg bruge aut. suzuki forhandler til rep af bilen (Garentien udløber imorgen)

Sidste besøg satte prikken over i´et

For 3 uger siden begyndte motorlampen at lyse og jeg var forbi suzuki for at få udlæst fejlkode.. Fin fin service .. Da jeg ringede kunne jeg bare komme forbi så skulle de nok finde en mekker

Det tog 10 min og viste at det var lambasonde den var gal med.. De bestilte div dele hjem og jeg kunne aflevere bilen et par dage efter.. Dagen efter kunne jeg hente den igen .. stadig med same fejl.. De manglede nogen bolte (som jeg forstod det) til manifold.. Fik så ny tid i sidste uge

Bilen havde dog kørt 45km.. Og haft en højeste hastighed på 135kmt !!! .. Der findes kun landeveje heromkring .. og nogen ret dårlige nogen af slagsen

Dagen før jeg skulle ned med bilen bliver jeg ringet op .. Delen var endnu ikke kommet så det skulle vente en uge mere ..

Helt fint aflevere den så i mandags lige inden mekkerne går hjem.. Den ene mekker bor nemlig næsten nabo til mig så fik lift med ham hjem

Fint nok bilen er færdig Tirsdag eftermiddag og jeg får så sendt kæresten ned og hente den Onsdag morgen

Skal så selv ud og køre her til morgen .. Fame om ikke rattet sidder skævt.. En kvart omgang mod højre skal den holdes for at køre lige ud... Fat i værkstedet igen igen.. Jeg kunne bare komme forbi så skulle de nok lige ordne det

'Så fame ikke om mekkeren ødelægger et eller andet som IKKE er på lager så jeg kan IKKE få bilen med hjem

Fame sidste gang jeg skal på et suzuki værksted.. Bliver vist også den sidste suki til mig.. på 6 mdr har den haft flere værksteds besøg som mine sidste 3 biler tilsammen

Ok lidt service er der da .. De gange jeg har spurt til det da har jeg fået gratis låne bil indtil min var køreklar igen
Idag fik jeg næsten frit valg.. Kunne bare finde noget med plader på og et tilsalg skilt ... Endte med en nissan leaf.. 100% eldrevet bil.. Iøvrigt en ret underholdende en af slagsen

Skulle bare lige af med lidt brok

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aldrig mere på suzuki værksted
Kommentér på:
Aldrig mere på suzuki værksted

Annonce