{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e61 radio problem
  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #1   2. nov 2011 Højst sandsynlig en knækket ledning ved bagklappen, eller vand i dit diversety modul.

  • #2   2. nov 2011 Per L jeg har ledninger der er knækket i taget ved bagklappen men der løber antenne kablet jo ikke... hvor sidder det diversety modul ????

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #3   2. nov 2011 Antennekablet løber i venstre side ved bagklappen og op til dit diversety modul der sidder under "spoileren" på bagklappen.

  • #4   2. nov 2011 okay arbejder du hos bnw siden du ved det ??? og er det et kendt problem, fordi det med ledninger til bagklappen er et kendt problem, og de siger hos bmw det koster kassen og få lavet

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #5   2. nov 2011 Har arbejdet som bmw servicetekniker smiley

    Ja det er et kendt problem både vand i diversetymodulet og knækkede ledninger.

    Det kan dog lade sig gøre at reparere ledningerne enkeltvis, men det holder ikke evigt men kan du gøre det selv er der jo penge at spare smiley


  • #6   2. nov 2011 har overvejet det er elektriker, men tænker mere på jeg ikke ved præcist hvor de knækker og hvor meget jeg skal udskifte af ledningen ???
    hvordan kommer der vand i modulet ??? og hvordan kommer du til modulet ??? fra højtalerne i løftet ??


  • #7   2. nov 2011 Per > ja jeg har skiftet ledningsnettet på sådan en kasse smiley du gad jo ikke hehe... kostede det ikke kun 800 kr ? med stik - som så blir splejset sammen i bagenden under himmel.. mener jeg..

  • #8   2. nov 2011 B4NDIT
    har du gjort det på en e61 eller e60 `???
    og hvor har du købt det til 800 ???


  • #9   2. nov 2011 Rune > det er jo ikke nødvendigvis antenne kabel som er fejlen, det er jo nok spændingsforsyning eller andet der er knækket til modulet der omme som fungere som "antenneforstærker" eller hvad du vil kalde det.

  • #10   2. nov 2011 Rune E61 - du køber et ledningsnet ved bmw til et topudstyrsmodel, så napper du ledningerne oppe under himmel og samler dem med 2 nye bmw stik i h+v side.. + samler sprinkler slange hvis den er defekt, den medfølger i sættet.

  • #11   2. nov 2011 okay er det så også ledningen til antenneforstærkeren, og skal man så have hele himmlen ned eller kan man klare det fra højtalerne i himmlen ???

  • #12   2. nov 2011 du skal have himmel ned i bagenden et stykke ned ellers er det ikke til at arbejde med der er pænt mange ledninger du skal nappe over og sætte stik ben på , hvor du til sidst samler dem i et stik han / hun i h+v side. så har du et nyt ledningsnet ud til bagklap.

  • #13   2. nov 2011 hvorfor vil du have stik på og ikke muffe den (krympesæt) er det fordi du ved det går i stykker igen ??? hvorfra i lander kommer du??

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #14   2. nov 2011 Hehe B4NDIT du ved jo jeg helst kun laver det der kan gøres med en tester smiley


    Som B4NDIT siger så er det bare at skifte ledningerne, du behøver ikke tage himjlen ned, det kan lade sig gøre at komme til ved højtaler og så skifte fra et godt stykke bag hængslet.

    Diversety modulet kommer du til ved at afmontere "spoileren". Når du åbner bagruden så er den skruet på fra bagsiden. der sidder lige nogle blændpropper der skal fjernes for du kan komme til møtrikkerne smiley



  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #15   2. nov 2011 Og antenneforstærkeren i diversety modulet får sin (+) spændingsforsyning via antennekablet og stel via karrosseriet hvor den er boltet fast smiley

  • #16   2. nov 2011 Per L okay fordi har skilt hele beklædningen i begagerummet så mangler bare resten griner..

  • #17   2. nov 2011 Peppe > du har slet ikke tid til at sidde herinde, .. har du ikke en bil du skal ud og have samlet ? smiley

  • #18   2. nov 2011 Jeg syntes det er nemmest med stik, og det ser også mere proff ud bag efter... istedet for sådan noget klamp under himmel..

    og det er jo nemt at afmontere så himmel kommer ned i bagenden det er jo næsten bare lister der skal af..


  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #19   2. nov 2011 Ej B4NDIT det er sgu alt for mørkt i indkørslen lige nu smiley

  • #20   2. nov 2011 jo min bil må i gerne samle smiler

  • #21   2. nov 2011 Hehe undskyldninger er der nok af.... hvis du falder over et 2zone klima display til en e36 så mangler jeg et til touring, det virker sku kun når det passer den..

  • #22   2. nov 2011 kan i findet er oem nummer på det ledningningsnet og stik ??? fordi kigger på bmwfanins.info men synes ikke jeg kan finde det ??

  • #23   2. nov 2011 Ring til BMW de kender til problemet og ved hvad du skal bruge.

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #24   2. nov 2011 Rune du er da velkommen til at kigge forbi Randers, så skal jeg nok fortælle hvor du skal klippe og samle smiley Så kan jeg jo sidde med min computer imens og lave et par specialkodninger på din E61 så du f.eks kan lukke bagklappen ved et enkelt kort tryk på fjernbetjeningen, M visning i din HUD (ligesom M5 og M6 med omdrejningstæller og gearindikator) blinksignal i HUD, digital km/t visning i display ved speedometeret og mange andre sjove ting som bmw-værkstederne ikke kan lave smiley

  • #25   2. nov 2011 bmw ringsted og roskilde regnede med fra 8000 og opefter hvis de skulle lave det ??? virker det rigtigt ???

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #26   2. nov 2011 Ja det virker som en "normal" pris ved bmw på den side af storebælt

  • #27   2. nov 2011 PER L> JEG SKAL HA % ..... smiley


  • #28   2. nov 2011 og så kan du starte med at kode min satans SOS knap fra, .. har ikke selv fået makket med det, har godt nok fået installeret det hele og det ser ud til at virke, skal bare lige tage mig sammen til at misbruge min bil smiley

  • #29   2. nov 2011 per L jeg skal også have alt det der hvis du kan det smiley og alt andet gejl smiler..... min bimmer har jo det meste i udstyr smiley bmw roskilde vidste ikke engang om de kunne slå mine sidespejle ind hvis jeg trykke længe på luk knapppen, men detsvære kan jeg ikke det smiley

  • #30   2. nov 2011 Rune det kan du da kode den til..

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #31   2. nov 2011 B4NDIT> hehe den har jeg hørt før problemet er bare at hun næsten tager 99% smiley smiley

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #32   2. nov 2011 Det kan jeg nemt kode den til at folde spejlene ind ved komfortluk og folde ud når du låser op smiley

  • #33   2. nov 2011 b4ndit
    jeg kan ikke kode noget som helst..... men synes det er underligt bmw ikke selv ved om man kan !!!!!!!!


  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #34   2. nov 2011 Jeg skal nok til Glostrup i denne måned så ville det måske være lettere at vi gjorde det der?

  • #35   2. nov 2011 Rune > fordi vi ikke har mulighederne med en alm. BMW tester den kan ikke alt de fancy stuff... vi har også mange kunder der ringer ind og undre sig over vi ikke kan lave mange forskellige ting de har læst om på nettet..

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #36   2. nov 2011 Men det kan jeg smiley

  • #37   2. nov 2011 Kan du ikke sælge mit BMW Buisness navi ? har budt på et proff

  • #38   2. nov 2011 Per L sig endeligt til hvis du kommer til sj... så må du da gerne lige kigge på bilen over en kop øl/vand

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #39   2. nov 2011 Har selv et komplet Business liggende. Hvad har du budt på Professional og er det incl skærm og Idrive controller-high?

  • Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #40   2. nov 2011 Rune, det skal jeg gøre, du kan evt lige sende en pm med dit nr så kan jeg lige sms når jeg ved hvornår jeg skal afsted smiley

  • #41   2. nov 2011 per L er gjort

  • #42   2. nov 2011 Har sendt link, det er en der bor i lem, der har det..

  • #43   2. nov 2011 per L så kender du jo alt til elektronik problemerne med bilerne ....
    jeg har 2 problemer mere nemlig venste sidespejl som flytter sig et par millimeter hvergang jeg starter bilen ??? og min cd i fronten som larmer engang imellem???


  • Marten C
    Marten C Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #44   13. dec 2015 hej når radio slå fra og så går der lidt så kommer lyd igen kort og sådan skifter det hele tiden og jeg kan ikke slå bluetooth til på en e61 2006 530d nogen der har et bud på det ?

  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #45   1. feb 2016 Fandt du fejlen ?? for min gør det samme

Kommentér på:
e61 radio problem

Annonce