{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.501 visninger | Oprettet:

The-Game .
The-Game .
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 38

fotovogn {{forumTopicSubject}}

Jeg var på vej hjem fra kbh idag ved 1 time siden og kørte lidt over 160, og det var som om jeg blev blitzet på motorvejen, er ikke helt sikker! så ville spørge om der kan være fotovogne på motorveje? og hvordan kan jeg være sikker om den blitzede mig? vil jeg kunne mærke det klart med mine øjne eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fotovogn
  • #1   10. nov 2011 Hvis det er et sted med vejarbejde kan de godt finde på det. Men "som om". Hvis d u er blitzet -så er det sikker..

• The-Game .
    The-Game . Tilmeldt:
    maj 2010

#2   10. nov 2011 der var ikke vejarbejde eller noget smiley men det var som om der kom noget lys frem, men ikke helt sikker, så hvis jeg blev blitzet, så ville jeg klar kunne mærke det eller? har ikke prøvet det før nemlig.

• #3   10. nov 2011 Yes. Jeg tror ikke du er blitzet...

• #4   10. nov 2011 de må ikk stille den slags op på en motorvej uden der er nedsat hastighed..

men du ka jo bar køre pænt og slippe for den slags.. smiley

• The-Game .
    The-Game . Tilmeldt:
    maj 2010

#5   10. nov 2011 okay tak for det smiley

• #6   10. nov 2011 Jeg tror ikke de må holde på en motorvej uden der er nedsat hastighed.. smiley
    Men hvad farve var bitzen ?
    For tror altid det er et halv kraftigt rødt skær.. Var det vertfald med mig smiley

• #7   10. nov 2011 man er ikk i tvivl om man er eller ej

• #8   10. nov 2011 Da jeg blev taget af en fotovogn blinkede det rødt..

• #9   11. nov 2011 Øhm, til dem der siger at man ikke kan være i tvivl osv osv. Så vil jeg lige sige at jeg altså fik et brev ind af døren for en 3 måneders tid siden med billede og det hele, og der var jeg blevet blitzet med 67 i timen på en 50'er vej. Og jeg opdagede ikke en skid, så det kom lidt som et chok for mig da jeg fik bøden ind. Så man er alligevel ikke heeelt sikker. Men det nok bar mig der er mærkelig og har siddet i min egen lille verden. Pointen var bare at det godt kan ske at man ikke kan være sikker på det.

• #10   11. nov 2011 jeg er også blevet blitzet uden at jeg opdagede det. jeg havde min bror med og han så godt. men jeg så det ikke. men der kom godtnok en bøde.

• #11   11. nov 2011 Jeg tror der i denne situation menes at hvis man blir blitzet når det er mørkt SÅ er man sq ikke i tvivl.. Har selv set lovens røde lys og fy for satan, det var da lige før bilen røg i grøften så skarp blitzen var smiley

• #12   11. nov 2011 jeg er engang for nu mange år siden blevet blitzet,
    med lidt over 60kmh i byzone,

jeg var ikke i tvivl om det, da der kom et kraftig rødt lys,

jeg gik og frygtede for bøden, men den kom aldrig, og det er nok 3-5 år siden nu.

og det med man ikke ser det, kan konen snakke med om,
    da hun havde været en tur på Sjælland,
    der gik der en 3-4 uge, så kom der et fint brev, med et lille foto i,
    hvor hun havde kørt lidt forstærk, i en 50kmh zone.

hun havde ikke set noget.

• #13   11. nov 2011 Kvinder ser aldrig en skid. Meget uopmærksomme generelt. smiley

• #15   11. nov 2011 60 % det er sgu meget alliegevel, De gir jo bøden ud fra hvem der ejer bilen og så skal du vedkende om det er dig bag rattet, eller oplyse om hvem der har kørt bilen, ellers hænger bøden på ham som står som ejer af bilen. Ellers ryger den i retten?

Kommentér på:
fotovogn

Annonce