{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Problem med batteri - hjælp {{forumTopicSubject}}

Min golf 2 1,8 står konstant og trækker strøm fra batteriet ned til starteren, Selvom nøglen er drejet tilbage og der ikke er tænding på. Jeg kan høre det summer, og når jeg så hiver + polen af så stopper det...

Kan det være fordi der er revet et lille stik ud ved tændingslåsen? For der hænger en lille kabel sko ud, eller er det fordi jeg har monteret den ene ledning forkert nede på ved starteren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med batteri - hjælp
  • #1   6. dec 2011 det er ledningen ved tændingslåsen sikkert, eller bundstukket i låsen smiley det er ikke kablerne der sidder forkert så kortslutter du batteriet og det siger bang smiley

• #2   6. dec 2011 Steven A

siger det bang hvis man kortslutter et batteri, vil det sige jeg har billige kanonslag i år for har da 3 stks stående? smiley

• #3   6. dec 2011 Du er ikke for klog, hvis du kortslutter batteriet, batterisyre er noget af det farligste der findes, så hvis du får det i ansigtet eller på tøjet, brænder det et stort hul i løbet af inget tid
    vh

• #4   6. dec 2011 Niels J.
    Det er garanteret dit bundstykke smiley Jeg havde også en vældig sjov tur på arejde i min Golf 2'er, måtte køre 2 km ud af en mørk landevej UDEN lys eller noget strøm på bilen indtil den gik ud, fordi bundstykket var færdigt.
    Efter 15 minutters banken på tændingen og bundstykket ville den så starte igen smiley så det skal skiftes ASAP!

Kommentér på:
Problem med batteri - hjælp

Annonce