{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Udfordringer = Sygt.. syyyyyygt... {{forumTopicSubject}}

Synes det er fint nok man kan udfordre hinanden, men jeg udfordrer jo heller ikke en kæmpe rocker med pigtråd mellem tænderne. Og hvor fedt er det at vinde over en 8 årig handicappet dreng?

Det jeg vil frem til, at man burde udfordre andre biler på samme neavu.

Inde på hifigalleri skriver man pris på ens anlæg. Så har man et til 30.000 kr, kan man så udfordre andre til ca 30.000 kr.

Kunne man ikke skrive værdien på ens bil i overskriften? Altså hvor meget man har brugt på den. (bil + ice + styling m.m.)

Bare en lille idé smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer = Sygt.. syyyyyygt...
  • #1   17. feb 2006 jow jow
    Men det er vel op til hver især hvad man vil udfordre...
    og så er det op til os andre at sige DEN der er grim i forhold til DEN..
    Men jah, det er lidt mere spændende når bilerne ligner hinanden, og har nogenlunde samme motor + style

• #2   17. feb 2006 Det er jo heller ikke alle der har brugt lige meget på bilerne smiley Da der er mange der kan udføre et flot og vel stylet arbejde selv, hvor vi andre jo så må op med en masse $ smiley samtidig er der forskel på de dele man køber, hvor og priserne, men jo det er selvfølgelig et forslag smiley
    Og som Jacob siger, så er der forskel på hvad div. brugere her på sitet finder attraktivt, og ikke smiley

• #3   17. feb 2006 Tja... Ved nu heller ikke lige om det er værdien der kan afgøre hvor stort vinderpotentialet er...

F.eks har jeg tidligere haft en 106 XSi som jeg gav 38k kr for, den havde noget større vinder potentiale(Den vandt de fleste udfordringer den var med i) end min nuværende 206 SW....

Men jeg plejer også kun at udfordre biler på samme niveau... og skal jeg evt. udfordre nogen uden for mit niveau så bliver det en jeg selv syntes er federe end min....

• #4   17. feb 2006 Værdi giver ingen mening når vi taler om biler...især da jeg synes en bil til 40.000 kr kan være ligeså flot som en til 100.000.
    Det handler jo også om at kunne præsentere sin bil rigtigt på billeder bl.a.
    Jeg har da vundet over biler langt dyrere og nyere end min egen.
    Dog udfordrer jeg aldrig selv biler ud af det blå, som ikke er på..."niveau" med min egen...det er ikke fair.

• #5   17. feb 2006 Sendt;-)

• #6   17. feb 2006 kommer jo også helt an på stillen på bilen, en stilren bil til små penge kan sagtens være flottere end noget overhængt spoiler show til mange penge IMO.

og jeg har nu heller ikke tænkt mig at fortælle til hele verden hvad jeg har brugt på mine biler.

• #9   17. feb 2006 HEHE Hvis man kun kunne ud udfordre dem i samme prisklasse ,ville det nok være Ret begrænset hvem jeg kunne udfordre ikk ? smiley

• #10   17. feb 2006 hehe Thomas hvad mener du med "en lille bitte fiat" smiley

• #11   17. feb 2006 Det har da ikke noget med prisen og gøre.!

Det lyder bare som en der er en lidt dårlig taber ;P

Kommentér på:
Udfordringer = Sygt.. syyyyyygt...

Annonce