3.051 visninger
|
Oprettet:
Varebil KM/L {{forumTopicSubject}}
Jeg mangler en varebil i størrelsen trafic osv.
Krav er:
Langt på literen også med læs.
dobbeltdøre i bag
hvilke har folk erfaring med?
Det skal siges at den skal bruges til firma kørsel omkring 40000 km årligt. så at den er stabil uden meget vedligeholdelse er også en vigtig ting.
Køres af 1 chauffør og ikke flere.
Hvad kan folk anbefale?
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 400 Svar: 2.723
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 96 Svar: 309
Man kommer ikke uden om Hiace - Den larmer og er ikk super komfortabel - Men der er minimal vedligeholdelse - Kan fåes med dobbelt skydedøre - Og bageste dør er tophængt
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.867
jul 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 658
T5'er lyder fint men hvad går de på literen med ca 1000kg bagi?
har kigget lidt på t4 også, men er ikke imponeret over pladsen bag rattet i sådan en. kan ikke holde til at køre i min lillebrors da jeg er 190cm høj og med en god længde ben.
jul 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 658
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 214 Svar: 4.374
Har vi som firmabiler, og de bliver altså sparket noget til hele tiden, og de brokker sig ikke (:
Ved dog ikke så voldsomt meget om brændstoføkonomien (:
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 60 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 83
Men jeg kan godt anbefale sådan en
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 512
Genialt vogntøj, kan tåle de tæsk man giver dem, genial komfort, og hvad jeg lige har opserveret, så ok langt på literen.
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 60 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 83
De biler du nævner kører mere som en bus i forhold til de lidt mindre.
Tilmeldt:
maj 2007
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
jul 2008
Følger: 47 Følgere: 57 Biler: 3 Svar: 189
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 1.588
Jeg er selv selvstændig og har haft en del forskellige varebiler, hvor ovenstående helt klart er der hvor kvalitet, komfort, økonomi og brugbarhed har hængt bedst sammen. det vil selvfølgelig altid være en smags sag
Jeg har haft hi-ace: den mest driftsikre bil, der var aldrig reperationer ved den, en god bil til mindre ture, men komforten er elendig hvis man ligger mange timer på vejene. samtidig er baghjulstrækket en pestilens om vinteren.
Transporter T4 og T5: En rigtig lækker bil at køre i, har et godt bundtræk, og kører godt.Komforten er dog ikke helt på højde med Trafic'en. og i mine øjne bliver den for dyr, ikke mindst når div. ekstraudstyr vælges.
Vito: En super lækker bil at køre i, komforten er super god og alting i kabinen er nøje placeret. en er billig i reservedele, men der skal desværre også oftes bruges en del, lakeringen er meget ringe og jeg fik lavet rust på garantien indenfor 8 måneder, det er for dårligt.
I dag kører jeg Renault Trafic har netop rundet 160.000 km, foruden almindelig service har jeg netop fået skiftet en koblingscylinder til 1700 kr. på aut. værksted, ellers har der aldrig været problemer, jeg kører et sted mellem 50-70.000 om året.
mar 2004
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 66 Svar: 539
jun 2009
Følgere: 10 Biler: 20 Emner: 81 Svar: 1.374
aug 2008
Følger: 33 Følgere: 133 Emner: 272 Svar: 1.697
Varebil KM/L