{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.051 visninger | Oprettet:

Varebil KM/L {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler en varebil i størrelsen trafic osv.

Krav er:
Langt på literen også med læs.
dobbeltdøre i bag

hvilke har folk erfaring med?
Det skal siges at den skal bruges til firma kørsel omkring 40000 km årligt. så at den er stabil uden meget vedligeholdelse er også en vigtig ting.
Køres af 1 chauffør og ikke flere.

Hvad kan folk anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varebil KM/L
  • #1   26. dec 2011 Transport T5 2.5 TDI med 130HK..den kører dælme godt, og kan fåes med skydedøre i begge sidder smiley

• #2   26. dec 2011 T4 eller T5.. alrdig traffic..

• #3   26. dec 2011 "stabil uden meget vedligeholdelse er også en vigtig ting."

Man kommer ikke uden om Hiace - Den larmer og er ikk super komfortabel - Men der er minimal vedligeholdelse - Kan fåes med dobbelt skydedøre - Og bageste dør er tophængt smiley

• #4   26. dec 2011 T6'er med 2.0 tdi motoren

• #5   26. dec 2011 Hiace = nej tak. har kørt sådan en og da jeg skal bruge den i ca 6 måneder hvor jeg kører de 40000 km så er den helt udelukket.

T5'er lyder fint men hvad går de på literen med ca 1000kg bagi?
    har kigget lidt på t4 også, men er ikke imponeret over pladsen bag rattet i sådan en. kan ikke holde til at køre i min lillebrors da jeg er 190cm høj og med en god længde ben.

• #7   26. dec 2011 Hvad med vito'en kan den fåes med bagdøre og ikke klap?

• #9   27. dec 2011 Hvad med den ''nye'' ford transit?
    Har vi som firmabiler, og de bliver altså sparket noget til hele tiden, og de brokker sig ikke (:
    Ved dog ikke så voldsomt meget om brændstoføkonomien (:

• #10   27. dec 2011 Jeg har en T5 130 som handicapbil og den vejer 2500 kg med lift i og den køre i gennemsnit 10.5 km/l.
    Men jeg kan godt anbefale sådan en smiley

• #11   27. dec 2011 Hvis vi er oppe i de lidt større, så en Renault Master/Nissan Movano af de nyere (2003 og frem)
    Genialt vogntøj, kan tåle de tæsk man giver dem, genial komfort, og hvad jeg lige har opserveret, så ok langt på literen.

• #12   27. dec 2011 Michael P
    De biler du nævner kører mere som en bus i forhold til de lidt mindre.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #14   27. dec 2011 hvis du mener at der ikke er ret meget plads bag rattet i en T4, så skal du jo helt klart ikke ha en T5, der er mindre kabineplads i en 5'er i forhold til en 4'er... vi gik fra T4 til T5 på mit gamle arbejde, og det var meget svært at vænne sig til... det føles nærmest som om man har knæerne oppe omkring ørerne i en T5 i forhold til T4... jeg vil til hver en tid vælge en T4 frem for en T5 og det kommer fra en opel mand endda... smiley

• #15   27. dec 2011 mig og far er snedkere. vi har en T5 2.5tdi 130hk og en T6 2.0tdi 140hk. super biler begge 2, og køre lige over 10km/l. og vi har meget vægt i bilerne. smiley

• #16   27. dec 2011 Jeg vil varmt anbefale dig at kigge nærmere på Trafic /vivaro /primastar.
    Jeg er selv selvstændig og har haft en del forskellige varebiler, hvor ovenstående helt klart er der hvor kvalitet, komfort, økonomi og brugbarhed har hængt bedst sammen. det vil selvfølgelig altid være en smags sag

Jeg har haft hi-ace: den mest driftsikre bil, der var aldrig reperationer ved den, en god bil til mindre ture, men komforten er elendig hvis man ligger mange timer på vejene. samtidig er baghjulstrækket en pestilens om vinteren.

Transporter T4 og T5: En rigtig lækker bil at køre i, har et godt bundtræk, og kører godt.Komforten er dog ikke helt på højde med Trafic'en. og i mine øjne bliver den for dyr, ikke mindst når div. ekstraudstyr vælges.

Vito: En super lækker bil at køre i, komforten er super god og alting i kabinen er nøje placeret. en er billig i reservedele, men der skal desværre også oftes bruges en del, lakeringen er meget ringe og jeg fik lavet rust på garantien indenfor 8 måneder, det er for dårligt.

I dag kører jeg Renault Trafic har netop rundet 160.000 km, foruden almindelig service har jeg netop fået skiftet en koblingscylinder til 1700 kr. på aut. værksted, ellers har der aldrig været problemer, jeg kører et sted mellem 50-70.000 om året.

• #17   27. dec 2011 Kører 60.000 km om året i min transit på arbejdet og den er helt fin og kører i.Ca 12-13 kml men ændre sig nok noget ved 1000 kg læs..Har også Trafic på arbejdet,ved ikke hvordan de kører men syntes ind/udstigning er meget høj på dem og rattet ligner noget fra en lastbil. De er nogenlunde lige stabile dem vi har.Har en enkelt mercedes som surverænt har været den mest stabile men ved ikke hvor godt den kører el km/l.

• #18   27. dec 2011 Sidde komforten en en T5 er virkelig dårlig, der sidder du meget bedre i en Traffic, der er også meget mere udstyr i, det er jo INTET i en std T5 - møgkumme smiley

• #19   20. feb 2014 caravelle

Kommentér på:
Varebil KM/L

Annonce