{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.079 visninger | Oprettet:

Blev påkørt, skal bruge en vurdering :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Min kæreste har lige fået kørekort, og i den sammenhæng skulle hun låne min bil for at køre til dans, mens hun holder i et kryds er der en der kører bag hende og snakker i telefon. Han kommer så til at køre op i bagenden på hende, ganske stille og roligt.

hun fik selvfølgelig nummer og pladenummer på ham der kørte bilen, hvis vi ville kunne se nogle skader når det blev lyst igen.

Der er ikke nogle synlige skader på bilen overhovedet. Hun siger han kun kørte ganske langsomt da han ramte hende, men problemet er at han ramte anhængertrækket, og jeg hørte engang noget om at hvis anhængertrækket fik et stød kunne det skubbe noget skævt under bilen. Er dette sandt? Og synes i at jeg skal få bilen tjekket efter? Kan ikke mærke nogen forskel når jeg kører. Og orker næsten ikke for meget bøvl med forsikring og alt det hvis det alligevel er ligegyldigt.

Det skal lige siges at jeg intet ved om biler, andet end at den helst skal starte når man drejer nøglen. Så tænkte det her var det rette sted at spørge, på forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev påkørt, skal bruge en vurdering :)
Kommentér på:
Blev påkørt, skal bruge en vurdering :)

Annonce