{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.455 visninger | Oprettet:

Kent S
Kent S
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 38

El-sæde i mondeo MK3 {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har her i december købt en mondeo mk3 fra '02.

Der er i førersædet en motor der kan hæve og sænke sædet, men den virker desværre ikke, jeg kan høre motoren brumme/arbejde når jeg trykker både op og ned, men der sker ikke det vilde.

Talte lige kort med forhandlere som sagde det formentlig var en sikring der skulle skiftes, kan det passe, er der nogen der har erfaring med det?

Han ville selvfølgelig gerne kigge på det, men hvis det bare er en sikring skifter jeg det selv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El-sæde i mondeo MK3
  • #1   13. jan 2012 Har skiftet hele understellet på sådan en, så mon ikke det er motoren/hejset der er defekt?

Den jeg skiftede på kørte motoren ok, men kunne ikke hejse/sænke...

• Kent S
    Kent S Tilmeldt:
    dec 2011

#2   14. jan 2012 Ok, det var også det jeg forestillede mig, han må bare skifte det stel på

• #3   14. jan 2012 Har prøvet nøjagtig det samme. Lige der hvor el-motoren driver akslen med gevindet som hejser sædet. Det tandhjul som sidder enten på akslen (mener det er den) eller på enden af el-motoren, er af plastik, og de kan knække. Jeg skiftede skidtet. Man skal have lidt tålmodighed. Det er langt nemmere at skifte hele understellet, hvis du kan få det billigt.

• Kent S
    Kent S Tilmeldt:
    dec 2011

#4   14. jan 2012 @Ace

Ok, det lyder som om jeg har samme problem. Det er heldigvis forhandleren der skal udbedre det, så den må han selv lige klare smiley Det er jo ikke noget man bruger enormt meget, men det skal selvfølgelig virke når bilen er solgt med det.

Kommentér på:
El-sæde i mondeo MK3

Annonce