3.426 visninger
|
Oprettet:
Citroen ds4 {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri
Er der nogle her inde der har erfaring med citroen DS4?
Evt plus eller retter sagt minuser. bortset fra at bagruden ikke kan åbne.
hilsen Marcin
feb 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 36
Men hold kæft den var fed, og der var mange fede detaljer.
Kvaliteten i kabinen mærkede også til at være god ( dog ikke på niveau med Audi A6 og lign.). Ved godt at det heller ikke at det er dem den skal sammenlignes med, men bare lige for at slå det fast.
Hvis man ikke skal bruge meget plads og gerne vil betale for designet, så ville jeg ikke tvivle på at købe den.
DS modellerne har et godt ry i test jeg har læst på nettet.
Håber det kan bruges
jul 2006
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 65 Svar: 171
Ved ikke om du stadig kan bruge svar på dit spørgsmål. Jeg købte den lige da den landede på gaden i DK, mest af alt grundet designet, men da den kører nogenlunde langt på literen. Jeg har haft flere forskellige biler (alt fra luksus til skrammel) og af en citroén at være, synes jeg kvaliteten af bilen er overraskende god. Det eneste man kan påtegne bilens kvalitet, er ikke valg/sammensætningen af materialer, men stadig det faktum at det er en citroen, og ikke 100% gennemført uden fejl. Dertil har jeg haft følgende; vindueslisten i førerside udenpå har pivet i vinden svagt, fik det skiftet uden omkost., de medfølgende alufælge var ikke afbalanceret, og rystede ved 120 km/t, det skulle citroen ordne over to gange, selvfølgelig på garantien. Yderligere begyndte det lille "4-tal" på bagsmækken af løsne sig her over vinteren, så det rev jeg af og sætter det selv på igen med noget lim. Det er småting, og alt er blevet rettet på garantien. Men det jeg mener er, at hvis det havde været nogle af de store bilproducenters flagskibe, havde man ikke fået en bil hvor hjulene ikke var afbalanceret ordentligt eller vindstøj osv.
Opsummering: Jeg har slet ikke fortudt på nogen som helst måde, jeg har kørt 12000 km, og den er dejlig lydsvag at køre, E6-gearet virker godt (-skal lige vænne sig til det manuelle-elektroniske skiften) men alt i alt, rigtig lækker bil, og jeg får stadig positive mange kommentarer til den, fra folk i alle aldre på gaden.
Håber det hjalp lidt, ellers kan du bare skrive.
Citroen ds4