{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Frank K
Frank K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Citroen DS4 {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt den for 1 måned siden og tygget mig igennem instruktionsbogen, men der er én ting jeg ikke kan finde svar på.
Hvorfor pokker bimler den med jævne mellemrum , uden at vise hvorfor den gør det, og uden der er noget system i det...Det er vildt grrr….Altså når den er ude at køre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Citroen DS4
  • #1   12. jul 2018 Har du digital p ur? Kan være den som er ved at dø for strøm

• #2   12. jul 2018 Det ikke ved en bestemt hastighed den gør det ?. har prøvet i hvor den bippet når den kørte over en bestemt hastighed. Der gik også et godt stykke tid inden jeg fandt ud af Det. da det kun sagde bip eller ding . lidt sjov lyd.men det var en hastighed advarsel der var indstillet. Så den skulle bare slås fra. min 307er gør det også når jeg starter. men det fordi airbagen er slået fra til passage sædet foran.

• #3   12. jul 2018 He he det gjorde vores også da den var ny, hver gang man kom over 50 og 80 gav den et bip, det kan slås fra på bilens touch skærm smiley

• #4   12. jul 2018 Har den lane assist?
    Der er vist nogle de bipper når man kommer for tæt på linjerne. Men ved ikke om den også vil give en visuel alarm?

• #6   13. jul 2018 Så var det en gammel en du hade var det ikke ?. for de flest har jo lige som Peugeot en måler der viser hvor meget olie der er tilbage inde i bilen . plus man tager da også olie pinden og tjekker engang imellem. Jeg hælder aldrig olie på min Peugeot. men skifter det jo så også hver 10.000km. og der har den kun brugt få mm. på pinden der.

• #7   13. jul 2018 Det er ikke alle biler i dag der har oliepind... smiley
    Jeg har dog begge dele, men det er det vist ikke alle HDI'er der har smiley

• #8   13. jul 2018 nej men man kan altid tilkøbe olie pinden og evt rør der til. og det ville jeg gøre lige meget hvad. for stoler aldrig 100% på det digital måling af Det.plus Vil engang imellem kunne se det på olie pinden.og bruger det også når jeg skifter olie. så jeg ved det passer

• #9   13. jul 2018 hjælp en med at montere en olie pind på en nyere bmw her for nogen uger siden. Der er det også normal de ikke har olie pind. men som ved andre mærker kan man tilkøbe det også.

Kommentér på:
Citroen DS4

Annonce