{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

undervogns behandling af ny touran ? {{forumTopicSubject}}

jeg står for at købe en nye touran, men er lidt usikker på om den skal have undervognsbehandling fra starten. forhandleren siger at dette vil de ikke anbefale, da den er fuldgalavniseret, og der er en masse følere i hulrummene der kan tage skade. han vil hvis vi absolut ville behandle den, kun lige sprøjte lidt under den, og ikke mere.

hvad skal man gøre i sådan en situation ?

håber i experter kan hjælpe mig, helst hurtigt.

takker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undervogns behandling af ny touran ?
  • #1   21. feb 2006 Hvis en forhandler siger nej til at tjene penge så er det nok ikke nogen god ide.

• #2   21. feb 2006 Hvor mange år rust garanti er der på sådan en fra ny??

Sys det lyder lidt skummetl hvis ikk lortet kan holde til at få rustbeskyttelse pga. af stik hehe

• #3   21. feb 2006 att. morten P.

nej det er jo li´ deeed..

men med vores vind og vejr

hvor god er så den galvanisering

• #4   21. feb 2006 att. lasse b:

der er 12 års rustgaranti, uanset om den er behandlet eller ej.. forhandleren siger at der er ikke nødvendig pga. den gode galvanisering.. og hvis nu man absolut ville give den noget, skule man kun give bunden lidt

• #5   21. feb 2006 Har aldrig nogensinde hørt om det du siger der Tommy C. Min far, samt onkel har lige købt 2 nye biler og her var der da hvert fald ikke tale om at de ikke kunne klare det. Hyundais nye sonatra, fuldt udstyret, og her er da også en del elektroniske dele osv. Den fik komplet undervognsbehandling efter en uges kørsel og det er 4 mdr siden nu og alt fungere perfekt stadigvæk kan jeg lige hilse og sige.
    Tjek med de forskellige undervognbehandlingscentre. De yder jo alligevel garantien på køretøjet efter behandlingen, nogen i helt op til 15år hvis du får den behandlet inden for 3år fra ny altså, kan godt være jeg muligvis tager fejl for andre steder i landet mhs. til de 3år fra ny af dog.

Mvh Chris

• #6   21. feb 2006 hvis f.eks du giver den pava, er det pava som overtager rustgarentien skal du være opmærksom på.... hvis den bliver sprøjtet bortfalder vw's egen garenti... bare så du ved det... det er nogle lidt sjove regler de har deromkring, det er ikk altid til at finde ud af...

• #7   21. feb 2006 Du skal ikke rustbehandle den, vil sku ikke mene at det er en god ide...

Du får jo trods alt 12 års garanti a vw så hvorfor skulle du behandle den...

• #8   21. feb 2006 hey tommy.. jeg fik nøjagtig samme besked hos seat da jeg købte min altea.... her var hoved brgrundelsen at de vilde se rødt i en evt. garanti sag ang. rust, hvis der var boret huller i den... De sagde at hvis den absolut skulle undervogns behandles så var det et MSUT hvis man fandt et firma der tog sig den tid at skille bilen ordentligt ad så de ikke skulle bore huller...

• #9   21. feb 2006 Lad den være som den er også bare vask den ofter om vinteren så holder den bedre og det ser pæner ud..
    Min corrado er 15 år og ik behandlet.. og har INGEN rust i undervognen.

• #10   22. feb 2006 takker for de gode svar, men kan se af der er forskellige meninger om enmet, så i kan se det er svært for mig.
    men de sagde så at jeg kunne sprøjte lidt i bunden på den hvis nu jeg ville

• morpheus j
    morpheus j Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 118
    #11   22. feb 2006 jeg laver dk mest omhyggelige behandlinger med adskillelse.....

adskillelse er ikke med i en alm behandling pga det er for dyrt i mandtimer...

www.morpheus-oil.dk

Kommentér på:
undervogns behandling af ny touran ?

Annonce