{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.494 visninger | Oprettet:

Rustbeskyttelse på spray? {{forumTopicSubject}}

Halløj folkens og folkinder smiley

Er der nogen af jer, der har prøvet at rustbeskytte jeres vogne med spray?

Del gerne erfaringer om diverse produkter. Og det skal være ganske alm. spray, og ikke til pistol.
Holder skidtet?
Beskyttede det?
Dårlig erfaring?

Og det er primært til undervogn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustbeskyttelse på spray?
  • #1   23. jan 2012 Har pletvis givet min dinitrol på spray til bremserør og bære arme og små pletter, og det virker upåklageligt smiley

  • #2   23. jan 2012 Har brugt både pava og suvo på spray, det skal kun bruges til pletning, det er ikke godt nok til at spraye en hel bil smiley hehe. Men det spiller da smiley


  • #3   23. jan 2012 Det er også primært til de steder er lavet noget i undervognen... Altså de 'nye' steder der kun er grunder på.

    Men er det fint nok, til f.eks. hvert andet år? Hvis man sprayer skidtet ind i det?

    Har I brugt det i længere tid?


  • #4   23. jan 2012 Altså da jeg stod i lærer fik vi det af de undervognsbehandler gratis, hvis der manglede noget, og de blev kigget meget grundigt igennem. Kan huske vi skiftede undervognsbehandler nogle gange, mens jeg stod i lærer, vi endte ved suvo/dinitrol. Da arbejdet blev gjort bedst der. Men stadigvæk sprøjtede vi ekstra på, hvis der skulle være hellige dage. smiley

  • #5   23. jan 2012 Ang. mærker, så har jeg jo hørt mig frem til - og tilsluttet mig -, at det er manden der gør de godt, og ikke produktet.

    Men jeg tænkte mere, om folk havde brugt spray i nogle år, og havde gode/dårlige erfaringer med det smiley


  • #6   23. jan 2012 min gamle T4 vr sovset ind i alm motor olie.. havde tidligere ejer gjort fra ny og skrabede man i det kunne man se blank mørkerød maling.. det var awesome.. synsmanden sagde at den bil aldrig nogen sinde ville ruste op.. dejlig vogn..

    men ja det på spray er udemærket.. køber selv i mekonomen til når jeg har lavet rust i biler og det holder stadig flere år efter


  • #7   23. jan 2012 det bedste du kan bruge er dinitrol eller ja motor olie smiley

  • #8   23. jan 2012 Så umiddelbart lyder det som om, at man altså godt kan bruge spray-rustbeskyttelse, så'en cirka smiley

Kommentér på:
Rustbeskyttelse på spray?

Annonce