{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.537 visninger | Oprettet:

hjælp til nøgle/dørlås citroen xsara picasso {{forumTopicSubject}}

Hello BG

Jeg har lige købt en fin xsara Picasso igår, og idag opdager jeg til min gru, at ingen af nøglerne kan låse dørene op manuelt. Det er lidt et problem når der kun er fjernbetjent centrallås i den ene nøgle til sådan en citroen.
Specielt når konen har den nøgle med fjernbetjening, og jeg ikke kan komme ind i bilen med min almindelige nøgle.
Der er ingen lås på bagklappen..,

Begge nøgler passer i tændingslåsen.
Det er lidt noget skidt hvis batteriet klapper sammen når vi får 15 graders frost sidst i denne uge smiley

Har kontaktet tidligere ejer og han var ikke særlig behjælplig.. Han påstod at han ikke kendte til problemet da de i de 4 år de har haft bilen, altid har brugt fjernbetjeningen....yeah right. men pyt nu med det...

Hvad gør jeg nu?

Kan man kode låsene i dørene om så de passer med tændingsnøglerne? og hvor får jeg det gjort? citroen? jeg vil helst undgå at skifte tændingslås + fjernbetjeningsmodul....

eller

er eneste reelle alternativ at skifte begge dørlåse til 2 andre fra en hugger, og så jeg kører med 2 nøgler?

Jeg HAR haft bilen i garage og tø op, jeg har druknet låsene i wd40 og jeg har prøvet at chokke låsen med en hammer, hvis nu den bare var groet fast.. alt uden held.

Der ligger et nøglekort sammen med instruktionsbogen, men jeg aner jo ikke om det er tændingslåsen der er skiftet eller begge dørlåse.

AL hjælp kan bruges....


/Dennis



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til nøgle/dørlås citroen xsara picasso
Kommentér på:
hjælp til nøgle/dørlås citroen xsara picasso

Annonce