{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotovogn og trailer?
  • #1   4. feb 2012 Yeps tages der højde for smiley

• #2   4. feb 2012 De tager ikke højde for om du køre med trailer.
    De tager kun hæjde for den gældene hastighed på vejen og om du overskrider denne.
    så hvis du har kørt med trailer, må du selvf. kun køre eks. 70 hvor der normalt må køres 80.
    Og normalt tager de først dem der overskrider med mere end eks. 89 Km/t. plus at du skal lægge din speedometer fejlvisning til, så hvis du køre eks. 90, så køre du reælt nok kun maks 85

Men hvis du bliver blitzet, så vil de ud fra foto, give dig bøde i forhold til du køre med trailer, uden sele og snakker mobil telefon eks.

Men fotobilen tager altså ikke højde for det ude på vejen og blitzer dig altså kun som hvis du var et alm. køretøj. der måtte køre 80 som de andre.

• #3   4. feb 2012 ja, det er først når du HAR trådt i spinaten at og de kigger billederne igennem at de vil opdage det, har du kørt under fartgrænsen burde der ikke ske noget

• #4   4. feb 2012 Du kan kun få bøde for fart fra en fotovogn.
    Billederne er slet ikke gode nok til at konstatere om der snakkes i mobiltelefon eller køres uden sele - i alt fald ikke gode nok til at de kan bevise det.

• #5   4. feb 2012 Det er jeg ikke helt sikker på du har ret i Jesper, jeg er selv blevet blitz'et og kvaliteten på billedet var høj nok, til at man sagtens kunne se min sele, på trods af en mørk trøje

• #6   4. feb 2012 Jesper !
    De giver også bøder for Manglende sele og mobiltelefon i dag, Men begge er tillægsbøder. Startede i Marts 2009

Men der skal Altid en fartoverskridelse til for at aktivere fotovognen.

http://www.fdm.dk/nyheder/fartkontrol-kan-give-dobbelt-boede

• #7   4. feb 2012 Min onkel fik en bøde for at køre 83 km/t med trailer på en 80 km/t vej

• #8   4. feb 2012 Min far fik en bøde for at køre for hurtigt med trailer så jo de tager højde for du kører med stærkt for trailer

• #9   4. feb 2012 Som Bagermesteren og andre siger skal der en fartovertrædelse til for at aktivere fotovognen..
    Dvs. hvis du kører 80 km/t på landevej med trailer uden sele og snakker i mobil, så får du ingen bøde overhoved, men hvis du kører 84 i stedet for 80, får du bøde for at køre 20% for hurtigt + sele + mobil..
    Korrekt?

• #10   4. feb 2012 CJ Street Legal .

Det er ikke korrekt det du siger på den måde at hvis du køre forstærkt med trailer, men ikke overskrider den normale hastigheds grænse på vejen, så blvier du ikke taget.
    Men HVIS du så overtræder fartgrænsen for alm. biler eks. 80 på en 80 vej.
    Så bliver der taget højde for at du køre med trailer.
    Men har du kørt eks. 80, så tager fotobilen intet billede.

Og ja der skal en fartoverskridelse til at aktivere et foto.

MEN, de kan skam sagtens selv tage et billede manuelt ved et tryk på en knap hvis de ser noget de mener der skal tages billede af smiley
    Men her kommer der så ingen fart eller anden info på billedet da det jo er trigget manuelt og ikke af radaren.

Kommentér på:
Fotovogn og trailer?

Annonce