{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2.0 HDI og KM/L ?
  • #1   7. feb 2012 Kommer vel meget an på æslet bag rattet. Personligt kører jeg i gns. 23 km/l i min 206 HDi. Har fået at vide at det ikke kan lade sig gøre af flere "kloge" personer, men det er regnet ud i hoved og røv efter hver tankning.

Rekorden ligger på 28 km/l på en lang landevejstur og nu her i vintertiden kører den lige lidt over 20 km/l.

• #2   7. feb 2012 Jeg har en xsara med 110hk
    Jeg fatter ikke hvordan folk kommer i nærheden af 20 pr liter, enten kan de ikke regne, eller skubber de dem halv af vejen. folk med 18" alu og lortedæk, hævder at de køre 18
    Personligt hvis jeg køre svinepænt, med de fleste ture af 20-25km så køre jeg ca 16-17km/l ellers ligger jeg på ca 15

• #3   7. feb 2012 Min 206 2,0 HDi er opgivet til 18,9 km/l.
    Jeg kører hovedsageligt bykørsel, så jeg har aldrig haft den deroppe. Min rekord er 18,3 km/l vel og mærke også hovedsageligt ved bykørsel.
    Ligger normal på omkring 17 km/l.

Vendelbo Racing
    Kan sgu godt forstår der ikke er nogen, tror på dig for det lyder sgu også vildt smiley
    Men rimeligt sejt alligevel.

• #4   7. feb 2012 Min bundrekord er så 13,7 km/l, men det var også 80 km med 150 km/t på motorvejen og generel utålmodig kørsel på den tank.

• #5   7. feb 2012 Kører også på 17" om sommeren. Ved ikke hvad jeg gør "galt". Men sætter jeg min fatter bag rattet så kører den ikke en dag over 20 km/l.

• #6   7. feb 2012 Bykørsel i berlingo 2,0hdi
    15,5km/l

Motorvej en del mere.
    landevej MEEEEGET mere.

• #7   7. feb 2012 Lå også på mellem 16-17 km/l over en hel tankfuld.

Kunne dog også kører ca. 20 km/l ved at ligge og følge trafikken på en længere strækning på landevej.

• #8   8. feb 2012 Den kan ha en del el fejl. men ellers en udemærket bil. og med almindelig fjedre i stedet for den berømte defekte bagbro.
    Du skal dog være opmærksom på, at hvis du køber en der har gået en del km, så vil der kunne opstå nogle nødvendige udskiftninger af reservedele, og nogle af disse på en sådan moderne bil, koster kassen. Det skal dog siges at det er generelt ved køb af biler fra ca 2000 og frem. Der er proppet flere og mere avanceret teknik og udstyr i, hvilket er pisse lækkert, men dyrt når det går i stykker.
    det er ikke så slemt at ofre 10000kr på en bil til rep. men går man givet 20000kr for bilen, begynder det at gøre ondt.

• #10   8. feb 2012 Min 110 hk Peugoet 406 stc går aldrig over 16 km/l i gennemsnit.

• #11   8. feb 2012 Man gamle 406 Hdi 110hk kørte 19,2km/l i snit de ca 20000km vi kørte i den.Og det blev udregnet af kørecomputer, så det burde passe. Kunne se at ham jeg købte den af kun havde kørt 16,6 km/l den tid han havde haft den. Den bil havde kørt 457xxxkm da jeg solgte den, så synes at det er en ok motor de har lavet der. Hvis den bliver behandlet ordenligt selvfølgelig.

• #12   8. feb 2012 Ja der ligger problemet i udregningen. folk stoler på den skide kørecomputer. ifølge den mente kæresten at hendes stilo gik 11,8 men da jeg regnede det ud på normal vis, og det var nærmere 8km/l

• #13   8. feb 2012 Okay, jeg overvejer kraftigt at købe en 306 hdi nemlig så ville lige høre om de km/l passer..

Jeg køre hovedesaglig lande vej og ture på og over 30km smiley

• #14   8. feb 2012 min kami lånte en 406 2.0hdi den kørte 12-16km/L men den vsar også pumpet til 200hk..

Kommentér på:
2.0 HDI og KM/L ?

Annonce