{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlige værksteder
  • #1   16. feb 2012 www.trustpilot.dk

• #2   16. feb 2012 Det er desværre ikke alle værksteder der er på trustpilot!
    Men google dem.. Sådan fandt jeg nogle "trust" sider hvorpå det sidste skod værksted jeg var på, var oprettet.

• #3   16. feb 2012 xJanine .

du kan bare oprette det pågældende værksted,og bedømme det

• #4   16. feb 2012 Jt! Det var ellers snedigt smiley
    Sådan noget kan man slet ikke overskue at se når man først er negativ over et skod værksted! smiley

• #5   16. feb 2012 Okay men det har jeg så gjort og gør det gerne.... det drejer sig om at jeg har fået skiftet en kobling til 10000kr på min fiat ducato og den holdte så kun 2 månder skiftet hos PETER OLSEN AUTOVÆRKSTED I HAVDRUP fik så af vide at den havde en slidt gearkasse skal så sige bilen er 2.5 år og kørt 100tkm Nu har den så lige været hos fiat i greve og fået skiftet kobling igen til 15000kr og da man skiller den ad viser det sig at man har vold kneppet den nye kobling hos peter olsen da man montere den nye kobling første gang kobling og trykplade er fuldstændig flækket og flere stykker af kobling sider fast... nu vil det gamle autoværksted ikke påtage sig skylden selvom et autoseret fiat værksted siger at det er gjort helt forkert.. bare ikke i orden og det må have en konsekvens...

• #6   16. feb 2012 Ejern griner af mig i tlf da jeg siger jeg vil have mine penge tilbage og smider røret på.....

• #7   16. feb 2012 Øv, det lyder dyrt smiley

• #8   16. feb 2012 for pokker nogle klovne..
    Men velkommen i klubben!
    Det var dog ikke lige samme værksted, men dem jeg var ved præsterede at skubbe mit bremserør ud så hjulet har skrabet på.. så det var næsten slidt over da jeg opdage det.. smart smart..

• #9   16. feb 2012 De ringede også til mig dagen efter jeg havde hentet min bil dengang og teede sig over jeg ikke havde betalt min regning som jeg desuden ikke havde fået..

• #10   16. feb 2012 xJanine....
    ja de er sgu dygtige de værksteder... du har så heldigvis ikke betalt.
    jeg betalte desvære samme dag jeg hentede den....
    Men tro mig jeg skal bare have de penge retur.. er træt af værksteder her i dette land som tager så mange penge for værksteds timer og så er kvaliteten så dårlig fandme ikke iorden...

• #11   16. feb 2012 Virker underligt @ bilen kunne køre med flækket kobling !!! ?

• #12   16. feb 2012 Ville de ikke lave det on på reklamation hos olsen der? Eller de fik ikke chancen?. Hvis ikke de har fået mulighed for selv at rette fejlen, så kan jeg altså godt forstå han sejler, for hvor er beviset så?..

• #13   16. feb 2012 Sejler - stejler

• #14   16. feb 2012 Jo.. Har såmænd betalt.. smiley Opdagede det desværre først efter.. og de er heller ikke til at snakke med.. så gider det ikke..
    Her er der heller ikke tale om nær så stort et beløb.. så valgte at lade den ligge.. og fraråde andre at bruge dem.. og sætte pris på at ingen kom til skade.

Kan godt følge dig..
    Kan det virkelig passe man intet kan gøre for at få sine penge retur?!

• #15   16. feb 2012 Da den får skiftet kobling i havdrup og jeg henter den har den meget svære ved at skifte gear ind inden koblingen gik. den stod osse og larmede nede fra gearkassen og jeg kommenterede det da jeg hentede den og fik af vide at gearkassen var slidt og jeg godt kunne regne med ny gearkasse inden længe.. hvad skulle jeg gøre når manden sagde sån... og nu er det gjort ordenligt af fiat og den hverken larmer og køre bare perfekt i gearne...

• #16   16. feb 2012 Siger bare, at jeg godt kan forstå han ikke vil betale.. Han har jo ingen beviser for, at deres reparation er forkert nu, når du er kørt til et andet værksted med hvad jo egentlig er deres reklamationsreperation og ikke Fiats!.. Man skal udnytte den reperationsgaranti der er, og køre til værkstedet der har lavet reparationen i første omgang!

• #17   16. feb 2012 Jeg ringede til ham og sagde at nu var den gået i stykker igen... han sagde så at han havde lidt problemmer med div ting ved ikke hvad men han sagde at så var det gearkassen og at han nok skulle ringe tilbage men det gjorde han aldrig... og jeg var helt sikker på at gearkassen intet fejlet og havde faktisk ingen muglighed andet ind at få den lavet et andet sted... jeg har den gamle kobling og der er taget billeder da de tager gearkasssen af så mener jeg har alt bevis på at han har lavet noget lort..

• #18   16. feb 2012 Kan godt forstå det er surt, og tror såmen også du retmæssige har førertrøjen på, og mener jeg også du har uden at være sikker. Men samtidig tror jeg ikke han giver sig frivilligt, da det er lidt arveligt gjort af dig, at køre til Fiat..

• #19   16. feb 2012 Jeg vil selvfølgelig kæmpe til det sidste med at få mine penge... og får dem nok aldrig men så har jeg det osse bare sån at så skal andre kunder sgu vide hvordan tingene foregår på det værksted...

• #20   16. feb 2012 Det kan på ingen måde være tarveligt.. jeg ringede til ham først....og må sige at jeg var osse bange for at få regning på ny gearkasse da jeg vor 100000 procent sikker på at gearkassen intet fejlet og det gjorde den jo heller ikke...

• #22   16. feb 2012 Flot....og bare ikke i orden.. det er lige før man snart skal side på en stol ved siden af mens bilen er på værksted...

• #23   16. feb 2012 Der er jo altid to sider af en sag.... og hvem siger ikke der er fejl i den kobling???

Forstår faktisk godt han smider røret på og er ligeglad når du har fået lavet den andet sted, det er jo en garanti sag han ikke har kunne gører hverken fra eller til på!

• #24   16. feb 2012 --SSJ-- StreetPirate Benyamin B

Men det var billigt ikk?

• #25   16. feb 2012 Sorry men husk nu at man ikke må hænge folk eller firma ud på bg. Og ved godt selv hvor træls det er men trustpilot er din ven til at skrive navn på manden og hans firma. Har selv slagte en automekaniker for min bror da hans golf 5 hade vært på værksted. Han bliv så sur at han gik fra rummet.

• #26   16. feb 2012 autobutler.dk

Kommentér på:
Dårlige værksteder

Annonce