{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.639 visninger | Oprettet:

Chevrolet Cruze - Hvad skal man være opmærksom på? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg overvejer at skifte Aygoen ud med en Chevrolet Cruze. Har været ude og prøve den her igår, og skal igen ud og prøve den på motorvej på søndag, da det er dér jeg befinder mig mest.

Personligt synes jeg den kørte fantastisk, og med alt i udstyr, kan jeg få den for en relativ billig penge. Den er desuden en Demo bil.

Hvad skal jeg været opmærksom på ved Chevrolet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevrolet Cruze - Hvad skal man være opmærksom på?
  • #1   18. feb 2012 Du skal være opmærksom på at det er en demobil!

• #2   18. feb 2012 Med tilbageblik på Astra G, ville jeg ikke røre den med en ildtang!

• #3   18. feb 2012 Købte selv en Chevrolet Cruze for et par måeder siden. Er meget glad for den.

• #4   18. feb 2012 Bilen lagde grund for Opel Astra J, og har scoret topkarakter i NCAP sikkerheds test!

• #5   18. feb 2012 Chevrolet mister meget i værdi. de er ikke ret meget værd når de skal sælges igen,.

• #6   18. feb 2012 Så en i går i kbh..og hold da kæft hvor var den rusten..rundt rusten løb ned af bagklappen på den oppe fra mærket af og de det lister dwr sidder mellem sideruderne de var osse helt rusten..og så tænker man da bare okay hvor mere kan der så ikke være alle mulige andre steder.... jeg skal ikke nyde noget af det mærke. Kender en som har deres 4*4 og hans abs-esp føler gik i stykke for to år siden lige da vinteren startet.. og de var 4 mdr om at få den føler hjem. Så han kørte hele vinteren uden abs esp og firhjulstræk så der altså ikke meget ved at ha en stor 4*4

• #7   18. feb 2012 Thomas P
    Med de giver jo 12 års garanti mod gennemtærrende rust..

• #8   18. feb 2012 Thomas P .. Sikker på det ikke var en Epica du så ruste? For de lider af rust de steder du beskriver ..
    Og hvilken 4x4 er det du mener? for chevrolet har ikke en 4x4 i deres sortiment her hjemme hos forhandlerne, så lyder til at det er en amerikansk chevrolet din kammi har, dem har de danske forhandler INTET at gøre med, så delene skal hentes uden om den danske importør, der af leveringstiden ...

For at svare på dit spørgsmål omkring bilen, den køre udemærket, hold dig fra benzin udgaven, den er ekstrem tam i forhold til Dieselen. Benzineren mangler træk og føles en smule billig synes jeg. dieselen har et solidt træk, der mosler der ud af ...
    Hverken Benzin eller Dieselen er nogen super økonomisk bil, ha' det i mente .. men ellers er det sgu en fin bil. Interiøret er af udemærket kvalitet, dieselen koster omkring 230.000 husker jeg rigtigt, hvilket er billigt for en diesel, i den størrelse med det udstyr .. OBS! Vær opmærksom på den har de velkendte kuffert beslag i bagarumet, i stedet for støddæmpere, så de tager en del plads når du lukker bagklappen ...

Opsummering... Virkelig god bil til prisen! Det er ikke en BMW, men den koster heller ikke det samme som en BMW smiley

• #9   18. feb 2012 Hmm jo da kan faktisk godt være det var såda en jeg så hehe...må det jo ha værer så....

Jo det er en dansk købt bil...mener den hedder captiva og det den første udgave.

• #10   18. feb 2012 hvis man ik kan køre en bil uden esp, om vinteren, burde man sku da ik ha kort.

• #11   18. feb 2012 Ah havde glemt captivaen, da jeg ikke ser den som en 4x4 smiley men ja, nogle gange går tingene i rest ordrer, kan du også komme ud for hos BMW osv. kan se du selv køre ford, og der kan også være virkelig storeproblemer med at få ting hjem til, sådan er det desværre ...

Men Epicaen og Captivaen, kan man ikke sammenligne med de nye chevroletere, de 2 er fra Daewoo tiden, hvor chevrolet bare havde købt Daewoo og klasket nogle chevrolet emblemer på .. kvaliteten er ringe og det kan de sgu ikke løbe fra... de nye chevroleter, Spark, Cruze, Orlando og den nye Aveo, er helt anderledes fra de gamle chevroleter, de nye er i grunden bare en billig opel, de er nogle af de mest sikre biler og byggekvalitet er virkelig god taget prisen i betrægtning smiley

Kommentér på:
Chevrolet Cruze - Hvad skal man være opmærksom på?

Annonce