{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knast føler skyld i færre hk?
  • #1   18. feb 2012 Hvis den er i stykker så kan den vel ikke starte?

  • #2   18. feb 2012 Tjaa, enten vil den ikke køre - eller også burde bilen gå i nødprogram... Så den kører ihvertfald ikke optimalt...

  • #3   18. feb 2012 nej men der er fejl på den fra en fejludlæsning og har læst mig frem til flere steder at det de symtomer jeg har haft på min bil skyldes knastføleren og læste en gut der skrev at det føltes som om han fik 40 hestekrafter igen efter han fik skiftet sin føler men ville gerne lige have bekræftet om det kunne være det

  • #4   18. feb 2012 Som Dan C skriver, med en itu knastføler, så går bilen i nødprogram såfremt den kan det, og så får du ikke mere end "jeg tror" 2500 RPM ud af bilen, Hvilket selvfølgelig vil føles som langt færre heste end du normalt har.

  • #5   18. feb 2012 Det er lidt forskelligt - mener faktisk at min vectra kun begrænser sig til 4500 omdrejninger i nødprogrammet... Fordi ved 4500 omdrejninger kan intet jo gå galt; eller ;D

  • #6   18. feb 2012 Altså min kan sagtens komme op på over 5000rmp. Men den trækker meget dårligere hele vejen.

    Det skal lige siges det en E46 325ci


Kommentér på:
Knast føler skyld i færre hk?

Annonce