{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

købt bil uden papire ==? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen nu er det ca 3 mdr siden jeg købte en bil hvir de skulle om reg den for mig det betalte jeg også for og de fik forsikringsbevis nu har de skifte nr og er aldrig hjemme når jeg kommer der op

hvad ville i gøre jeg har prøvet det meste nu og kan jo ikke engang køre bilen til skrot

mine stave fejl får i med gratis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  købt bil uden papire ==?
  • #1   22. feb 2012 Du har jo forhåbentligt en underskrevet slutseddel, ellers er du godt nok skidt stillet.

• #2   22. feb 2012 Det er mega dumt at købe en bil uden papire!

Ved du om den har været registreret i dk før?

I værste tilfælde, har du købt en bil der er stjålet eller uden afgift

• #3   22. feb 2012 Prøv at tjekke nummerpladen om den passer med stelnummer. Så har du da lidt at starte med

• #4   22. feb 2012 er blevet stoppet i den flere gange det står jo bare i deres navn og er ikke blevet afmeldt eller noget

og lavet ingen slut papire

• #5   22. feb 2012 Endnu et eksempel hvor store røvhuller folk kan være.

det er da utroligt så mange der blir snydt på den ene eller andem måde med bil handler.

Men Ja du ka ikk rigtig gøre så meget.

derfor sørger jeg altid for få kopi af kørekort / sygesikring
    om det så er sælger elelr en køber af min bil fx . er mig lige gyldig . for vil de ikk af med de ting . ja så ingen handel .

og så altid lav en slutseddel hvor Cpr og adresse er tydeligt angivet

kan sku godt være det bøvlet. . men så har man sku noget dokumentation.

og så aldrig købe en bil hvor sælger ikk står på reg attesten med mindre du 200% på det er den org attest . og du har slutseddel

• #6   22. feb 2012 Det eneste rigtige er at sælger og køber tager ned og omregistrere sammen, så er man ligesom på den sikre side smiley

Det er ærgeligt, men der er ikke meget du kan stille op i den her situation, men så igen, du har også ladet dig selv snyde ret meget.

Er ked af at skulle sige det, men man skal sgu ik regne med at ku stole på nogen som helst idag...

• #8   22. feb 2012 eller kør forbi en masse stærekasser med 150 i timen smiley

• #9   22. feb 2012 Sinan har det hehe ..

Bare samle en masser af P-bøder .. så skal de sgu nok få fingeren ud!

• #10   22. feb 2012 p bøder lyder som en god ide smiley

• #12   22. feb 2012 daniel R

men nu er der bare mange sælgere der har fået den ide at DE vil omregge bilen. så har man som køber jo ingen chance for at få papir med sig!. jeg vil også helst omregge selv og lader også dem der køber mine biler omregge dem selv, dog har jeg altid slutseddel osv. iorden

• #14   22. feb 2012 Enig med daniel R... smiley

• #15   22. feb 2012 jeg forstår bare ikke hvad sælger for ud af ikke at omregistrer bilen. for så længe den står i hans navn, er det ham der betaler forsikring og vægtafgift. så om køber er blivet snyt, er vel lidt svært at sige. men det hele virker nu lidt underligt

• #16   22. feb 2012 en slutseddel er alfa og omega.... Men laver dæleme ikk en handel uden... sælgeren kan jo bare melde bilen stjålet og du kan ikk gøre NOGET som helst ud over at snakke for din syge moster.... det er jo dit ord mod deres og eftersom de stadig har papirene på bilen er du absolut ikk godt stillet.... men man må da håbe at du har lært af det til næste gang der skal købes bil....

• #17   22. feb 2012 fåk det er en dum historie........ man køber sguda ikke noget, uden at have nogen som helst form for dokumentation på handlen! Den sidste idiot er åbenbart ikke født endnu....

sender du også penge til alle de nigeria svindlere der kontakter dig eller hvad??

• #18   22. feb 2012 Bo P.... Teoretisk set kan han melde den stjålet, få bilen tilbage og sælge den igen....

• #19   22. feb 2012 Ville sgu aldrig bytte en bil uden og køre der fra med reg atest i hånden er sgu ligeglad med slut sedlen den er ligemeget for mig men man kan jo også bare mødes ved et motorkontor ved slut handlen også gå ind og om reg bilerne sammen smiley

• #20   22. feb 2012 dennis ja det kan han, men det har han tilsyneladende ikke gjort. da køber jo har været stoppet i bilen, uden at der skete noget. så det undre mig meget,hvad det er hvad sælger for ud af det.

• #21   22. feb 2012 folkens kan i ikke lige holde en lille pause, med at hakke på køber og fortælle hvor hvor dum han er. og så i stedet for fortælle mig, hvorfor sælger gør som han gør. for det kan jeg ikke regne ud. så længe bilen ikke er meld stjålet, kan det da kun være en udgitf for sælger, at den står i hans navn.

• #22   22. feb 2012 ja det kan da kun være en udgift... det bliver jo mindre og mindre han kan få tilbage fra forsikring og vægtafgift jo længere der går... virker jo ret ulogisk...

• #24   23. feb 2012 ja alt er vel muligt smiley

• #25   23. feb 2012 nej fordi har set der er reg papire på den og har været stoppet i den og de første par uger sagde de at de ville sende den og nu har de fået nyt nr

Kommentér på:
købt bil uden papire ==?

Annonce