parkering i kbh {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig med dette dilemma.
jeg har en kæreste i kbh, selvfølgelig indenfor de FU**ing parkeringszoner. 11 kr. i timen.... dyrt bekendtskab!!!
Jeg har firmabil og umiddelbart kan man ikke få beboertilladelse til firmabil medmindre man har folkeregister adresse på pågældende gade.
jeg så anskaffet mig en lille nr. 2 bil som hun er blevet ejer af, så den har fået P-tilladelse.
kan man kopiere den tilladelse den lille bil har fået og placere den i den store firmabil, jeg vil naturligvis kopiere den og skrive reg. nummeret på fimaøsen på licensen.
spørgsmålet er så om de tosser, der render rundt og vil tage folks lommepenge, kontrollerer de licenser, altså krydstjekker med registret om det er den rigtige bil, der sidder i bilerne eller de "bare" ser der er en licens der ikke er betalt.
håber der er nogle der ved hvordan det foregår.
jeg ved godt det er en form for dokumentfalsk men det er jo ikke sådan at jeg trykker pengesedler.
pft.
Jesper
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Nogle gør det vel og andre gør ikke..
Sådan er det altid..
Nogle pansere kender reglerne og andre gør ikke.. Men er sikker på de godt kan slå det op hurtigt og tjekke efter..
Og hvis de opdager det så dræber de dig..
Hvorfor ikk bare holde udenfor indre kbh og tage toget der ind? 100 gange lettere og billigere end at skaffe en anden bil
okt 2004
Følger: 61 Følgere: 63 Biler: 6 Emner: 86 Svar: 1.984
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 607
Det ville da være tåbeligt.
Jeg ved at de sidste år, knaldede flere i århus for det nummer. Så mon ikke de også har fokus på det i københavn?.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Svar: 986
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 326
Ja jeg må køre hvor jeg vil, jeg bliver da beskattet af bilen.
parkering i kbh