{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Afgift før eller senere ?! :O {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige fyldt 16, så der er jo 2 år til pappet.. Hmm.. Jeg henter muligvis en Golf eller Caddy i tyskland nu her inden alt for længe, men så kommer spørgsmålet.. HVad ville være bedst?! Betale afgift når den kommer til landet, og er lidt hærget, eller om de 2 år.. Der sku den gerne være lavet i stand med hensyn til rust, osv..!

Hvad havde i gjort i min situation!? smiley HILFE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift før eller senere ?! :O
  • #1   28. feb 2006 Tror faktisk du kommer af med mere i afgift hvis den blir sat i stand... Men hæng mig ikke op på det smiley

• #2   28. feb 2006 Det mener jeg nemlig også, men det er jo så at de penge har jeg ikke lige nu.. smiley Altså til afgiften..
    Er der meget forskel på afgiften ?

• #3   28. feb 2006 du skal betsle nu for eller skal du betale afgift for det du har lavet ved den for det ved de jo ikke du har lavet her hjemme

• #4   28. feb 2006 Betal afgift af den, og så pil pladerne af igen bagefter.

• #5   28. feb 2006 Tjaah.. Kan godt være det bliver valget, så.. smiley

Tak for svarene.. Og i andre.. Gerne kom med jeres kommentar også smiley

• #6   28. feb 2006 Du skal bare gøre det at du henter den og så betaler afgift af den.. Det kan du så gøre først når den er synet.. S den skal gerne være i stand til at blive synet ik.. Og så betaler du afgift men du behøver ikke at få plader på den, for dem kan du først få når du kan fremvise en afgits kviterring.. Så det er altså det klogeste for dig at hente den, syne den, men der kommer så også et til problem for at syne den mener jeg at jeg skulle fremvise forsikrings bevis når det er et registrerings syn man laver. Og så ved jeg ikke om du kan få det. men ellers så få betalt afgift af den som den er inden du laver den, der flest penge og hente..

• #7   28. feb 2006 Lasse N - Hvad snakekr du om??? du kan da sagtens betale afgiften uden at sætte plader på bilen..

Men da der ikke er noget der hedder vurdering mere, så betaler du først afgiften når du ska bruge bilen, så er bilen blevet billigere i afgift på grund af alderen... Men god ide er at gemme alle kvitteringer og tage billeder af alt hvad ud laver inden der bliver betalt afgift... så du har noget at vise frem hvis nu det skulle være..

• #8   28. feb 2006 Jasenko.. det hedder et toldsyn...

• #9   28. feb 2006 og der køber man prøveplader til.... ska du have plader på samme dag, bestiller du også et registrerings syn..

Kommentér på:
Afgift før eller senere ?! :O

Annonce