{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. køb af brugt Mondeo MK3 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Konen og jeg skal ud og have en ny brugt familiebil, jeg har disse to i kiggerten:
http://www.dba.dk/ford-mondeo-20-tdci-130-ghia/id-81599584/

http://www.dba.dk/ford-mondeo-20-tdci-115-trend/id-81652013/

Den første var jeg ude og prøvekøre i formiddags, den køre super godt og har en masse lækkert udstyr som der nu er i en Ghia - eneste minus er de 243.000 km. er det noget jeg skal være betænkelig ved?

Den anden har samme motor dog i 115 hk, men er en Trend model - dog med en del ekstraudstyr såsom navigation, parkerings sensor osv. og så har den kun kørt 147.000 km.

Hvad vil I mene er det bedste køb?
Det skal siges at den guldfarvede koster 74.000 og den sorte kan jeg få for ca. 80.000 kr.

Jeg ser frem til jeres indvendinger.
God lørdag smiley

Mvh Casper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang. køb af brugt Mondeo MK3
  • #1   17. mar 2012 Begge to har ful servicebog, så tror ikke du skal være betænkelig ved nogle af deres kilometertal (:

• #3   17. mar 2012 2.0 diesel kan ikke holde har flere venner der har købt focus og mondeo 2.0 diesel og de bestiller ikke andet end at køre på værksted med bilerne...og det er dyser og selve motoren der driller dem...men har en ven som købte en 2.2 155 hk mondeo og det er en super stærk motor....og den har de kørt små 100000 km nu..og de har ikke ofret en krone på den motor..men de vil gerne af med den de vil have en lidt større bil...skal have barn nr 3....det er en mondeo 2.2 fra 06 mener jeg kørt 230 km ca stationscar .....den er super velholdt....bedre at give lidt mere og få noget der kører altid...på min profil hedder han R V...kig på den...

Kommentér på:
Hjælp ang. køb af brugt Mondeo MK3

Annonce