{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dinitrol vs pava vs andre
  • #1   19. mar 2012 dinitrol kaldes jo danmarks bedste.. men mener jeg har hørt at til ældre biler er pava bedst og dinitrol er bedst til nye

• #2   19. mar 2012 Dinitrol er bedst iflg BMW

• #3   19. mar 2012 Det er svært at svare på,det kommer an på forarbejde og manden der udfører arbejdet,man skal holde sig fra dinitrol i vejle,det er sjusket arbejde

• #4   19. mar 2012 -melin _ --> Flot kommentar. Du aner åbenbart ikke noget som helst om det, men udtrykker bare din personlige fordom!!! .. Pava er en helt fin behandling.. Husk at afmontere dine inderskærme inden du kører den afsted, da det kun er de dyrere firmaer der gør det for dig såsom Dinitrol.. Selve behandlinge afhænger af manden der udføre den, og ikke så meget af mærket på produktet!! Brug du trygt Pava!!

• #5   19. mar 2012 vi bruger osse dinitol , min gl granada har osse fået det og det virker ganske fint selv om den er ret gl.

• #6   19. mar 2012 Pava og dinitrol er ikke det samme, hverken materiale eller forarbejde.
    Det har mest at gøre med hvad din bil er kommet med fra fabrikken, det nye og gamle skal kunne arbjede sammen.

Giver du en ny BMW Pava mister du garantien, men dermed ikke sagt at den 100% sikkert er bedst til ding bil.

Jeg har set billed dokumentation fra flere i BMW klubben, og Dinitrol gør generelt et super stykke arbejde.
    Har du bare en gammel kasse der skal beskyttes tog jeg den billigste.

• #7   19. mar 2012 Dinitrol til hver en tid, det er simpelthen det mest fedtet bejet stads på denne jord, det kan kun være godt til at holde fugt ude.

• #8   19. mar 2012 jo jeg ved hvad jeg snakker om! da jeg selv har arbejdet med det!

pave og mange at de andre, de afmontere som relg ikke noget som helst! og de bliver tit heller ikke vasket som er det vigtigste ved en undervognsbehandling!

• #9   19. mar 2012 Siger ikke at produkterne er de samme, men at de begge er gode behandlinger, som holder rust væk! At Dinitrol laver en bedre behandling kan man ikke sige, da det 100% afhænger af hvor grundig personen bag sprøjtet er! En Dinitrol behandling der ikke er kommet ind alle steder pga dårligt udført arbejde er ikke bedre end en veludført Pava/Suvo/Mekatrol osv behandling, og omvendt!!

• #10   19. mar 2012 Kan så sige med 100% garanti, at Pava også vasker!! Samtidig neutralisere Pava behandling saltpartikler, så umiddelbart lyder det desværre ikke på mig som om du ved noget om det Melin!!

• #11   19. mar 2012 .

• #12   19. mar 2012 jeg kender så et pava center der ikke vasker alle biler!. men ja selvfølgelig er det manden bag sprøjten der bestemmer om det bliver godt, det er vi helt enig om! men 8 ud af 10 biler fra pave har ikke fået noget som helts bag inderskærmene!!

• #13   19. mar 2012 Som jeg skrev tidligere, så er det derfor han selv skal afmontere dem, hvis han vælger andre end Dinitrol smiley

Kommentér på:
Dinitrol vs pava vs andre

Annonce