{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dinitrol VS PAVA
  • #1   7. feb 2012 brian undskyld ordne. men hvem gider tænke på naturen. hvad holder godt på bilen og hvad holder ikke ?

• #2   7. feb 2012 DINITROL any time.

Som maler kan jeg kun sige at det er det der er mest nasty at vaske af, og det mest genstriddige.

Har inget videnskabeligt grundlag for mit valg, men får selv behandlet med Dinitrol.

• #3   7. feb 2012 Bedre sent end aldrig, men er du ikke lidt sent ude.....???

• #4   7. feb 2012 Kontaktede FDM i forbindelse med at vores Swift skulle rustbeskyttes, FDM`s besked var at der ikke rigtig var den store forskel, men at det mere var et temperaments spørgsmål.

Jeg valgte PAVA, mest fordi det virkede som et godt sted, ikke så meget på grund af om det var Dinitrol eller PAVA.
    Men når det er sagt, så villej eg nok vælge Dinitrol idag, mest fordi jeg har hørt meget godt om det!

• #5   7. feb 2012 Jeg fik min Dinitrolbehandlet i Haslev. Det gik ok, men de fik ikke genmonteret min inderskærm ordenligt, så jeg skal tilbage igen og have den rettet. Lille fejl. Prisen og tiden var som aftalt. Bilen var næsten ikke svinet til. Jeg har været andre steder tidl., hvor de satte rigeligt med både finger og fodaftryk i kabinen.

Suwo i Køge er det værste sted, hvor jeg har fået undervognsbeh. De lavede ikke det aftalte, prisen holdt ikke og de rustbeskyttede også mine bremser, så bilen ikke kunne bremse bagefter.....

• #6   7. feb 2012 Michael G =SSJ= : Hvis bilen ikke er rusten, så er det vel ikke for sent. Vil også have det gjort på Supra`en, selvom den er 18 år gammel snart - MEn den har ikke skyggen af rust, så hvorfor ikke smiley

• #7   7. feb 2012 Jeg fik Dinitrol på Swiften og det var rigtig godt arbejde de havde udført..

Har ikk prøvet Pava så kan jeg ikk svare på.. Har ikk noget at sammeligne med smiley

• #8   7. feb 2012 dinitrol. pava er lort det beskytter ikke ligger bare et lag på bunden hvor salt. vand og snavs kan sammle sig mellem bund og pava´en.. .ellers er mercasol også et bud... mine toyot´er har væet suwo behandlet

• #9   7. feb 2012 Selvom jeg har fået lavet Dinitrol på min, så forstår jeg ikke kritikken af Pava? Min fars snart 16 år gamle Volvo med kosmetisk rust i taget og frontklappen, den er dejligt fri for rust i bunden. Den fik Pava, da den var 4 og 6 år gammel og intet siden. Så helt elendigt kan Pava ikke være?

• #10   7. feb 2012 Det er aldrig for sent at få den behandlet, men plejer at få gjort det i efteråret inden der kommer salt på vejene.

Når først der er begyndt at komme salt på vejene er det næsten umuligt at få vasket bunden ordentligt ren for saltrester som så kan blive lukket inde inde under beskyttelsen, og man har meget svært ved at opdage evt. rustangreb, mere derfor... smiley

Men hvis de der hvor den bliver behandlet får vasket og tørret ordentligt inden behandlingen, burde det ikke have betydning.

Mvh.

• #11   7. feb 2012 den har stået inde hele vinteren, men nu vil den gamle have bilen i garagen haha smiley

• #12   7. feb 2012 Helt klart dinitrol smiley Det holder altså bedre ved i bunden. Men de aller vigtigste med undervogns behandling er manden der gør det'

• #13   7. feb 2012 Ville også sige dinitrol. Har Lavet mange biler der lige har været ved pava eller dinitrol og pava sviner og løber i lang tid, hvor jeg aldrig har set en bil med dinitrol udover det hele som med pava. Alle mine biler har fået dinitrol og vil aldrig bruge andet.

• #14   7. feb 2012 tak for hjælpen alle sammen. bestiller tid hos dinitrol imorgen smiley
    lyder som om det er det bedste smiley

• #15   7. feb 2012 Dinitrol er tykt (kan skalle af?), Pava er tyndt og kan komme ind alle vegne? Suvo er en mellemting tror jeg?

• #16   7. feb 2012 Brian
    det kommer jo an på hvordan det bliver brugt og blandet..det tykke er slid lag..der er kommet tynd i vanger og hulrum og under inden slidlaget kommer..

Her i byen er der kun dinitrol der dur..har kun gide erfaringer med dinitrol hvorimod jeg flere gange har set pava der bliver stift og skalder i hjulkasser og andre udsatte steder..

• #17   7. feb 2012 Mest til SUVO

• #18   7. feb 2012 p.aint.e R du er da en spade.

• #19   7. feb 2012 Forskellen er også at pava behandling er ofte en oversprøtjning af beskyttelse, men hvor det ikke kommer ind i alle hulrum. Derimod bruger dinitrol tid på at tage alle dine hjulkasser ud og få behandlingen ind i alle små rum på bilen .. Dinitrol er klart det bedste valg, er også testet flere gange.

• Poul C
    Poul C Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #20   2. nov 2017 Kan man sprøjte med dinitrol ovenpå pava? Vil det virke ordentligt?

Kommentér på:
dinitrol VS PAVA

Annonce