{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  306 gti forsikring?? HJÆLP..!
  • #2   26. mar 2012 Nu spurgte jeg efter 1 specialt.. og kan du ikke svare på mit spørgsmål så hold dig dog væk :S

• #3   26. mar 2012 Det er der jo ingen der kan svare på, da prisen afhænger af rigtig mange faktorer.. Du bliver nødt til at ringe rundt!
    Derudover skal du nok ikke regne med at det bliver særlig let at finde meget billigere end 13.000, da det jo ikke ligefrem er en død økobil..
    2 års skadefri er så heller ikke særlig meget.. Mange vil først forsikre mere end 110, 120, 150 heste når man er over 25..

• #4   26. mar 2012 Kenn H.

Kaspers kommentar er faktisk ikke dum.

Forsikringsselskaber tariferer meget forskelligt. Ham der bor 200meter fra dig med samme antal skadefrie år, og samme alder som dig, kan risikere at betale både mere eller mindre end dig.

Derfor får du mest ud af at ringe til de forskellige. Måske er Alka de billigste på din adresse, men de dyreste hos din genbo... og så fremdeles med alle selskaber.

Derfor er der ikke et direkte svar på dit spørgsmål her...

• #5   26. mar 2012 prøv GF

• #6   26. mar 2012 IDL

• #7   26. mar 2012 Uh du er 20 og har kørt skadesfri i 2 år..tillykke men når du ikke er ældre så koster det altså.

Jeg er forsikret hos ETU. De går efter vægt istedet for heste.
    Prøv at gi dem et kald.

• #8   26. mar 2012 kan give dig mig selv og en bruger her inde som eks... har samme bil, haft den i ejet navn som første bil lige længe og så endda i samme selvskab.. og ens forsikringsvilkår.. på daværende tidspunkt gav han ca 13.000 om året hvor jeg lige havde betalt 7800 for det kommende år.. bor begge i Jylland... Ham oppe på den anden side af Ålborg og mig 5 km uden for en lille by der hedder Vinderup... så er kan være MANGE ting der kan ændre prisen op og ned...

• #9   26. mar 2012 Kenn H
    Hvis der var 1 billigt selskab, Så var der jo ikke behov for alle se forsikringsselskaber, for det 1. var jo billigst.. Kan du ikke selv se det ikke holder.

Jeg kan kun anbefale Tjm-forsikring.dk det kræver blot du er medlem af en af de fagforeninger de sammenarbejder med. (du behøver ikke være tjenestemand)

Kommentér på:
306 gti forsikring?? HJÆLP..!

Annonce