{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.123 visninger | Oprettet:

grå Peugeot 407 SW fælge farve valg. {{forumTopicSubject}}

Kære BG mennesker,
Jeg overvejer 2 forskellige fælger fra mega wheels den ene er STELLERA & den anden er LATUSERA kan ses på http://alushow.dk/catalogue.html

Jeg jeg gerne have jeres personlige mening om de 2, eller hvis i synes en anden en i 16 fra selv samme side. Det skal være fra den side smiley da jeg kan få dem billigt hos en bekendt i lige den mærke.

Alle input modtages med Kyshånd .-)
jeg skal ha dem i 16 fordi har nye dæk i forvejen i 16 og de skal sidde på en grå peugeot 407 SW smiley

Jeg har aldrig ejet alu fælge før min gamle bil var en 206er med kapsler så derfor jeg spørger jer.


Kommentarer på:  grå Peugeot 407 SW fælge farve valg.
  • #1   30. mar 2012 når vi er nede i så "lille" størrelse så havde jeg helt klart valgt HELIOSERA i stedet for, en meget enkelt fælg som passer på langt de fleste biler

  • #2   30. mar 2012 er 16 tommer ikke en mellem størrelse? man kan jo går ned til 13 og op over 20 smiley men Tommy Den du forslår er også pæn faktisk.

  • #3   30. mar 2012 held og lykke med at få en 13" fælg på en 407 smiley



  • [ db ]
    [ db ] Tilmeldt:
    apr 2008

    Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 112
    #4   30. mar 2012 På en 407'er er 16" den allermindste størelse..
    Så nej, det er ikke en mellem størrelse som du skriver.


  • #5   30. mar 2012 16" er næsten også for lille.... i hvert fald hvis man bruger klæbeklodser til afballanceringen smiley

  • #6   30. mar 2012 Nej Nej jeg mente en Mellem størrelse af ALLE sammen smiley
    Men jo 16 er den mindste der kan fås til min bil.

    Men grunden til at jeg kigger på 16 er at jeg har fået nye gode 16 sommerdæk med og så vil jeg ha en 16 fælge til dem smiley så om nogen år når fælge og dæk er slidt ned så skal jeg nok op i en 17 - 18


  • #7   30. mar 2012 hvorfor så ikke sælge de dæk du har nu ? det er da spild af penge og købe et sæt fælge for at køre et sæt dæk ned smiley

    men det skal jeg ikke blande mig i smiley


  • #8   30. mar 2012 i sidste ende er det jo dig selv der skal bestemme hvad du syntes er bedst.

    men hvis ikke pengene er der til et sæt 18-19" som er den størrelse jeg personligt mener er den rigtige størrelse til din bil (og sælg de dæk du har nu), så køb da bare nogle 16" nå du har dækkene, og så når dækkene er slidt op så kan du jo altid bruge dem til vinter brug, og købe den "rigtige" størrelse alu sener


Kommentér på:
grå Peugeot 407 SW fælge farve valg.

Annonce