{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Nye regler vedr. overtrælelse af syn? {{forumTopicSubject}}

En af mine venner siger, at der er kommet nye regler vedr. syn, så hvis man lader sin bil gå over tid, så sender de bare en bøde til en? Passer dette?

Har en gammel bil, der lige er gået i stykker, og egentlig bare skal skrottes her i næste uge. Sidste chance for syn er imorgen, så skal lige høre om jeg skal regne med at få en bøde, hvis jeg ikk aflevere pladerne før næste uge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye regler vedr. overtrælelse af syn?
  • #1   3. apr 2012 en kollega har haft en bil der var gået en måned eller 2 over syn.. skete ingen ting.. og den er skrottet nu.. han ventede blot på at få sin nye... og han fik den ny i sidste uge..

  • #2   3. apr 2012 Min bil skulle synes den 28. November, og den har ikke været inde endnu. Jeg har ikke fået noget:) ikke fordi at jeg ligge og cruiser i en farlig bil overhovedet, jeg har bare lige været ved at renovere den, og nej, den var heller ikke farlig før:) beg Regner dog med at den er færdig i morgen til at blive kørt derind:)

  • #3   3. apr 2012 min kammarat kørte 3 måneder over syn før han tog sig sammen til at tage til syn. Der skete nu intet smiley

  • #4   3. apr 2012 så vidt jeg er orienteret er der lovforslag med ændringer for overtrædelse af syn, vist noget med beslaglæggelse, bortfald af forsikring, bøde på 2000 - 3000 kroner... ved dog ikke om det er vedtaget..

  • #5   3. apr 2012 Reglerne er ikke blevet ændret, bare strammet op så hammeren falder hårdere, hvis du fx. bevidst spekulerer i at køre rundt i en gammel udslidt spand..
    Bliver du stoppet efter du skulle have været til syn, og bilen endnu ikke er synet, så får du en bøde på 1000,- + henstilling om at få den synet øjeblikkeligt.. Er bilen i så ringe stand den vil have svært ved at blive synsklar inden for kort tid, så kan de klippe pladerne + du får stadig bøden og udgiften til en taxa hjem..


  • #6   3. apr 2012 har lige taget kat 1 som synsmand og der sage bilindspektøren at det var lige på trapperne men tror ikke der er kommet endnu..

  • #7   3. apr 2012 De kan klippe pladerne fra 1. dag du overskrider synsdatoen. Husk dette.

    Det er ikke sikkert de gør det, men i følge reglerne, så skal de gøre det. Det bliver du også gjort opmærksom på når du bliver kaldt til syn.


  • #8   3. apr 2012 svigerfar har lige fået en bøde på 1000 kr. for overskridelse af syn. den var gået over 6 måneder over.

  • #9   3. apr 2012 Okay, jamen så det jo ikk noget problem for mig smiley kan jeg høre

Kommentér på:
Nye regler vedr. overtrælelse af syn?

Annonce