{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

nogen der har problemer med IDL forsikring.? {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har IDL forsikring.? og har haft problemer med dem.? jeg er lige blivet smidt ud, pga. en skade.... jeg har lavet 2 skader på 2 år.. ellers har jeg været elite billist og kørt skade fri i 17 år.

begge skader er sket under sne vejret.

den ene gang, køre en bil lige imod mig, og jeg køre i rabatten og ødelægger bilen.

den anden gang, rammer jeg en bil, med sten, fordi jeg laver hjulspin i sneen.. der går 2 ruder i stykker på den anden bil, skaden løb op i 5400kr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der har problemer med IDL forsikring.?
  • #1   8. apr 2012 IDL forsikring skulle være lort. Prøv og gå ind på trustpilot.dk og kig (:

• #2   8. apr 2012 ja denne opførelse er meget mærkeligt, man har vel et forsikrings selvskab, hvis udheldet er ude.?

jeg har fundet et andet, så der er ro på der, men synes det er totalt langt ude, man får bare et brev, hvor der står " alle dine forsikringer er opsagt fra d.d. og ikke mere.. ingen begrundelse.

og jeg har kun haft de 2 skader, som jeg har beskrevet.

• #3   8. apr 2012 Du er vel blevet smidt ud pga hjulspind. Noget som de opfatter som uansvarlig kørsel.. Tror ikke lige at det er den slags skader de er til for at dække smiley

• #4   8. apr 2012 ha, holder på en vej, hvor der ligger sne, sidder lidt fast, men kommer fri... det er her jeg har lavet hjulspin, der har så ligget ærtsten neden under sneen, disse små sten har så ramt en bil bag ved, der holdt pakeret. lidt uheldigt, men sån er det jo.

Kommentér på:
nogen der har problemer med IDL forsikring.?

Annonce