{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

Købe sprit ny Peug. 206+ .. Svagheder?? {{forumTopicSubject}}

Ja siger sig selv. Har overvejet at købe en 1.4 hdi da de har et godt tilbud på den for tiden med at tage min egen bil i byt for 20.000. Men nok om det... er der nogen der ved noget om nogle Svagheder, ligeledes nogle Positive ting ?

Valget står mellem en Seat ibiza eller PeugPeugeot 206+

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe sprit ny Peug. 206+ .. Svagheder??
  • #1   15. apr 2012 Afskrivning de første 4 år smiley

• #2   15. apr 2012 svagheder er ihvertfald sædevarme.
    købte selv en for 1 år siden

• #3   15. apr 2012 Har du overvejet at vente, til den nye 208 kommer? smiley

• #4   15. apr 2012 haha theis smiley den var sq god den der smiley

• #5   15. apr 2012 Ja hvis de laver en god idé omkring at tage imod min gamle bil smiley f.eks som 206+ er der 20000 for din gamle..

• #6   15. apr 2012 sinan
    at det er en VW motor er det en god ting... hvordan er det lige VW´s dieselmotor har været de sidste 8-9 år? husker noget med mange toppakninger. topstykker der flækker. oliepumper der er defekte. svinghjul der er ude af balance. turbo´er der gå i stykker. og motorstyringer der smadre...

pug 206+
    har ikke hørt om mange problemer med hdi motoren... men alle franske biler æder pære´ere.. det en faceliftet model af noget der er 10 år gammelt. afskrivning men det er der på alle nye biler... prøv dem og køb den du syntes køre bedst...

• #7   15. apr 2012 Lund L
    Kunne jeg da kun forestille mig de ville, nu når så mange andre forhandlere har sådan et slags tilbud.. smiley
    Bare hvis du alligevel ville have en 206+, så er 208'eren noget federe syntes jeg smiley
    Ved dog ikke, hvor stor prisforskellen er på de to modeller.. smiley

• #8   15. apr 2012 Prøv dem, prøv dem, prøv dem, prøv dem.....

Bilgalleri.dk Geeks kan ikke give dig svaret alligevel!

• #9   15. apr 2012 har i helt ret i. smiley

Men var nu også kun spørgsmål om Svagheder. Men fuck da det;P

Tak for svarene folkens! Go søndag!

• #10   15. apr 2012 Patrick B
    Så han skal prøve dem, for at finde ud af hvad deres svagheder er?
    Læser du overhovedet tråden, eller skriver du bare et ligegyldigt svar?

• #11   15. apr 2012 206+ er gammeldags. Faceliftet betyder, at man kun kan tænde sædevarme i BEGGE forsæder - ikke individuelt. 2 airbags er sparet væk, så der er kun 4 airbags - IKKE gardinairbags. Det er et tilbageskridt komfortmæssigt og sikkerhedsmæssigt. Og hvem vil købe en 206 om 3 år, når der både er 207 og 208?

• #12   15. apr 2012 Den skal bar køres til den dør:) mine behov er ikke så store:P

• #13   15. apr 2012 ketil l S

ved ikke hvad du arbejder med. men ved os står det meget lige med hvad fejlene er, alle biler har fejl, men bare ikke de samme fejl, vw har haft med svinghjul og topstyk og turbo. peugeot har med dysser, turbo, alt og mener alt el der er i bilen. lakken bobler. men der er ikke så meget forskel på kvalitet fra psa til vag. men meget designe forskel.

Lund L

tror du skal ud og prøve nogle forskelige biler og så den du falder for ville jeg købe hvis jeg var dig. fejl på nyer biler kommer jo først om nogle år smiley

• #14   15. apr 2012 og så sælger hugger en masse 1.4 hdi motor

• #15   15. apr 2012 ketil l S >> Du er vist ikke helt opdateret... Der er meget sjældent problemer med VAG TDI når vi snakker alt andet end 2.0 TDI, og hvis den er passet og plejet, så er langt størstedelen også helt i orden, og det der har været problemer med er oftest blevet skiftet på garanti.
    Men der er meget forskel på hvordan bilerne er holdt.

Men hvis det er VAG tdi, og det er 1.2, 1.4, 1.6 eller 1.9, så er der ikke nogen nævneværdige problemer... Jeg har heller ikke haft nogen som helst problemer med mine.

Derudover er 206+ en MEGET gammel model, den blev lanceret som en billig skrabet bil efter 207 blev introduceret, dog med et mindre facelift. Men meget er pillet ud.
    Modellen er som sådan 14 år gammel ! De første kom i 1998, så det er helt sikkert gennemprøvet det der er, men generelt set er de ikke fejlfri.

Hvis valget stod mellem den og så en Ibiza, så ville det helt sikkert blive Ibiza, men jeg ville nærmere kigge på Skoda Fabia eller VW Polo, der er afskrivningen og værkstedsregningerne mindre (Seat er i hvert tilfælde noget dyrere her i området, medmindre man går til SMC, så er de alle dyre).

• #16   15. apr 2012 Thies ???? Du skriver han skal vælge en anden bil?, han spørger efter 2 specifikke. Desuden kan man aldrig få brugbare svar på steroitypebilgalleri brugere pga folk der er super kloge mht. franske biler. (Løgn)
    Da det er sprit nye biler, og sene modeller begge 2, ville de fleste børnesygdomme være overstået, derfor kan han heller ikke regne 100% med de ellers gode råd han får.
    Men det er skam begge fine biler.

Man kan være uheldig med begge biler, men på bilgalleri er det mærket det adskiller folks meninger, og det er ikke fair over for HR. Lund som spørger.

P.s. Jeg har læst indlæget, har du????

• #17   15. apr 2012 Patrick B
    Jeg prøver lige igen, så du også forstår hvad du selv skriver.
    "Prøv dem, prøv dem, prøv dem, prøv dem.....
    Bilgalleri.dk Geeks kan ikke give dig svaret alligevel!"
    Hvorfor prøve dem, når han spørger efter fejl og sygdomme? smiley

Jeg foreslår en nyere og bedre bil, i samme klasse, det må da tages som et input til en hjælp.. smiley

• #18   15. apr 2012 Vil du ikke mene at når der står: Valget står imellem 206+ og en Ibiza? Så er det jo givet hvad han søger?

Indput til hjælp. Han får da endnu flere valgmuligheder, dvs bliver mere i tvivl. c",).

Men personligt jo, ville nok også hellere have en 208, eller for den sagt skyld en lidt ældre leon cupra. Men hver sin mening.

• #19   15. apr 2012 Patrick B >> Ibiza er ikke ligefrem en "sen" model, ligesom 206+, som har 14 år på bagen smiley

• #20   15. apr 2012 Nej men designet er ikke fra 2012 er det? Kan da godt se at karossen er rimelig ens fra forgængeren.

• #21   16. apr 2012 Designet af Peugeot 206+ er "bare" et facelift af Peugeot 206, der kom kort efter at 207 kom på markedet, det er stort set kun kosmetiske ændringer.

Ibiza er fra 2008, og er beslægtet med Polo fra 2009, og Audi A1 fra 2010.

Så ja, Peugeot 206+ er (meget) gammel teknik... Deraf prisen.
    Der er som tidligere nævnt kommet to nye modeller siden (207, og 208 er på vej).

• #22   16. apr 2012 Er vi så i bund og grund ikke enige? c",).

• #23   16. apr 2012 Patrick B >> på en måde jo, men Ibiza er ved at være moden, hvor 206+ er lidt overgemt... smiley

• #24   16. apr 2012 Hehe.... Men de har jo stadig lavet forbedringer ift. den "helt gamle" 206. c",)

• #25   16. apr 2012 Det er noget begrænset... tag lige en tur i bilerne, som du selv foreslog...
    Det er og bliver en gammel bil.

• #26   16. apr 2012 Tro mig, Jo mere udstyr, jo mere kan gå i stykker.. smiley hehe
    Men tak for alle de gode råd. Selvfølgelig er der forskellige meninger om ALLE biler og alle har sin farvorit, helt sikkert.

Kommentér på:
Købe sprit ny Peug. 206+ .. Svagheder??

Annonce