{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.145 visninger | Oprettet:

Lad service gå over tid? {{forumTopicSubject}}

Kom lige til at se, at mine nye brugte bil, skal til service om 100km. Det er vist bar olie skift og sådan lidt, plus jeg skal reklamere over noget rust i bagklappen.

Sker der noget ved at lade den gå over tid inden jeg bestiller service, lad os bar sige 1000km? Skal nemlig bruge den MEGET resten af måneden, og næsten slet ikke i næste måned. Men vil jo helst ikke miste garantierne eller bøvle med det pga det? Det er en Seat leon fra 08


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad service gå over tid?
  • #1   19. apr 2012 få den på værksted de har vel nok en lånebil, de skal jo ikke komme og sige at service ikke er overholdt = 0 reklamation

  • #2   19. apr 2012 Ring til dit værksted... Der sker ikke noget med din bil - Men garanti osv kan blive berørt... Men snak din mærke forhandler og hør hvordan de forholder sig...

    vi kan ikke svare på det


  • #3   19. apr 2012 Dette kan kun din forhandler svare dig på da det i sidste ende er dem som skal servicere den, jeg vil anbefale dig at bestille tid om ikke andet, har ikke selv oplevet problemer før men har også bestilt service inden

  • #4   19. apr 2012 Du kan risikere at du mister kulance bare ved 1000km.

    FX hvis nu din turbo står af til sommer, så kan der søges hjælp fra Seat/VW om at de fx betaler 100% eller 70%

    Ser de så du har kørt over service, så kan de lukke helt..også står du selv med bøffen..

    Hvis det bare er et olieskift, så kør da ned og få den 1 time overstået..så ved du at du har dit på det rene smiley


  • #5   19. apr 2012 Der hvor jeg er får vi tit biler ind der har gået 2000 over service os biler fra 08 og frem smiley det betyder ikk så meget ved os men er det over 3000 osv er det for meget smiley Du kan jo ikk gøre ved hvis den nu ville have service og du var på ferie i udlandet smiley og havde 1500 km hjem smiley

  • #6   19. apr 2012 Og er ved er vw og seat værksted

  • #7   19. apr 2012 Capu disse biler for vi også tit... Men du ved jo ikke om vw tyskland vil give kulance ved uheld på motor. Jeg ved Mercedes og vi da ligeglade om den har kørt mere ved service - Men sker der fejl kan kunden selv hænge på den..

  • #8   19. apr 2012 Det rigtig det kan der være noget om smiley men vi er vw rigtig god til at give kulance selv på biler fra 05-06 osv smiley

  • #9   19. apr 2012 Har nu stået med 2 defekter motore hvor der INGEN kulance var pga. der var kørt over service..1600 på den ene ( hvor det så dog blev 100% kulance pga en garanti sag ) også en der har gået 2000km over 2 gange..der var intet at hente

Kommentér på:
Lad service gå over tid?

Annonce