{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.577 visninger | Oprettet:

Uduelige bilsælgere? {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg hverken køre alle over en kam eller udtale mig specielt generelt. Men har været ude at kigge bil bl.a. Ved Mitsubishi (de værste, synes jeg) i Odense og mage til ligeglade sælgere har jeg aldrig set, 3 personer der sidder bag hver deres desk, 2 mekanikkere der har smidt sig i de neon grønne kundestole ved kaffeaut. Nærmest slaskende halvt nede på gulvet af ligegyldighed. Den ene sælger kigger ud fra kontoret og hilser/nikker - Men er det hvad man kan forvente idag, kan næsten ikke komme mig over om de husker hvem der betaler deres løn i sidste ende. Mindes bare ikke at det altid har været så dårlig service, så lidt fokus på at sælge noget, fremfor at rende rundt med slips og ligne en der knokler r... Ud af buksen..

Nå ja nu lettede det lidt ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uduelige bilsælgere?
  • #1   28. apr 2012 kender det godt.
    jeg kom ind til en forhandler i Hjørring og sælger kiggede bare på mig som om jeg var åndsvag og så gik han ind på kontoret uden at sige noget som helst.
    Så ved jeg da at jeg aldrig nogensinde kommer til at købe en bil ved ham.

• #2   28. apr 2012 Sådan syntes jeg at det er mange steder. Det samme med reservedelsekspedienterne. Både ved VW og Mercedes er de ufatteligt arrogante bare fordi man er en knægt på 20 der kommer ind i arbejdstøj.
    Sidst jeg var inde ved Ejner Hessel - Mercedes i Vejle for at hente for 10k dele, var sælgeren så arrogant at jeg endte med at køre igen, og køre ned til P. Christensen i Kolding og ligge mine penge der i stedet.

• #3   28. apr 2012 Har selv lige fået job som bilsælger, godt nok ved honda/hyundai, og ikke i odense..

Men den opførsel som du nævner er uhørt ved os, mekanikerne hører til på værksted, det er der de får løn for at være, sælgerne hører til i butikken, med kunderne.
    Selvfølgelig kan der være tidspunkter hvor sælgerne har vildt meget papirarbejde, men ikke mere end at kunderne får opmærksomhed.

Bare lad være med at køb noget der...?

• #4   28. apr 2012 hvad tjener en bilsælger normalt?

• #5   28. apr 2012 Sådan er der hos mitsu i odense, har det været i over 5 år.

Har oplevet det så mange gange derude.

• #6   28. apr 2012 Har også lige været rundt ved ca 20 forskeliige forhandlere i jylland og fyn deriblandt også odense og 15 ud af 20 steder så er det sådan der.

Det virker ihvertfald ikke til at der har været en kæmpe økonomisk krise i bilbranchen de sidste år, for biler det gider de sku ikke sælge.
    Man skal selv opsøge sælgerne osv, og det er sku lige før man også skal tigge dem om at købe bilen!

• #7   28. apr 2012 Kan da så forstå at jeg ikke er den eneste og det eneste sted det er sådan, om det så er godt eller skidt .. Tja.!! Men er selv sælger og læger utrolig meget i kundekontakteb og servicen, det betyder alt for en kunde det ved man da selv.. Hvis vi har kø så stopper mødet og alle bedes ekspedere kunder .. Men åbenbart noget ande i bilbranchen .. smiley

• #8   28. apr 2012 Jeg har også haft en uheldig oplevelse med Mitsubishi Odense,sælgeren var meget ubehøvlet og nærmest aggressiv over,at jeg ikke ville købe den bil,som jeg havde prøvekørt.

• #9   28. apr 2012 bil sælger fatter tit hat og fejl vuder folk på det groveste vi har en kunde som er landmand ,en af dem der har pemge som skidt ,men bare går rundt i hans alm bondemands tøj . han var forbi 3 mercedes forhandler før der var en der tog ham seriøst og fik solgt ham en benz næsten en million.

• #10   28. apr 2012 så skal du jo bare handle et andet sted smiley

• #11   28. apr 2012 Har også været ude for noget af det samme (Hjørrin), gik i butikken i en halv time, spurgte endda efter sælgere flere gange. Men de var mere optaget af at købe paraboler, på nettet, selvom reservedelmanden, var inde og sige der var kunder.
    Så skred jeg igen, og gik over på den anden side af vejen, hvor man blev taget seriøst.!

• #12   28. apr 2012 Prøvede næsten det samme ved chevrolet da de havde de der indbytnings tilbud, indtil de så hvad jeg sku indbytte med, så kom de op af stolene og nærmest sloges om at give et godt tilbud. Haha

• #13   28. apr 2012 Anders N. Helt enig! medarbejdere ved Hessel og især i Vejle. Er så arrogante at det er lige til og kaste suppen over.

Så mit guldkorn herfra. skal i absolut tale med en sælger. ved Ejner Hessel i Vejle. så gå ind til Ole Svingholm. yderst flink mand! smiley (omend den eneste i den afdeling.

• #14   28. apr 2012 var inde for at købe en 107 ved peugeot, sammen med en ven. Ved ikke om det var fordi vi var i arbejdstøj at vi ikke fik hjælp, men det ænde med, at vi kørte ud til louis lund i vejen og købe en aygo og har sjældent haft så god service som jeg fik fra sælgeren leo christensen der ude fra. Blev ringet op efter et par måneder og spurgt om jeg stadig var tilfreds med den lille bil, kundeservice er alt.

Hvis man ikke kan lide sælgeren er der mange andre der gerne vil sælge en noget.

Kommentér på:
Uduelige bilsælgere?

Annonce