1.414 visninger
|
Oprettet:
Dårlige erfaringer med IF-forsikring?? {{forumTopicSubject}}
For 2 år siden fik jeg tegnet en meget billig forsikring på kun 2100 i ansvarsforsikring. Siden da er den dog fordoblet pga. forskellige dårlige undskyldninger. På det sidste år har de sat den 1000 i vejret uden anden forklaring end prisudvikling og ugunstigt marked.
Jeg har tidligere hørt rygter om, at IF har tilbudt billige forsikringer for derefter at sætte dem drastigt i vejret de efterfølgende år, er der andre der har oplevet dette?? Sælgeren påstod hårdnakket at dette ikke var tilfældet, men jeg har nu hørt det tidligere....
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.096
fik en rigtig billig forsikring til en polo (også omkring de 2K) og det var jeg godt tilfreds med.
Da jeg havde haft forsikringen i et helt år minus 7 dage fik jeg brev om at forsikringen ville stige med 1500 kr.
Brevet kom så sent, at opsigelsesfristen (min 30 dage til den 1 i den måned forsikringen udløber) var længe overskredet.
Jeg valgte promte at sige forsikringen op, og havde en mindre slåskamp med IF om jeg nu også kunne det, da opsigesesfristen jo var overskredet, men jeg fik dem dog overbevist om, at de ikke kunne sætte præmien op uden at jeg havde mulighed for at opsige forsikringen.
Så der kommer jeg ikke igen.
maj 2003
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 714
Jeg er i den "heldige" situation at bilen ikke er indregistreret, så jeg kan selv vælge selskab nu. De ville være nådige overfor mig og tilbyde forsikringen til samme tarif som jeg sluttede, men pga. alm. prisstigninger er det 1000 kr oveni i sidste års præmie.
Er der nogen der har et link til den side hvor man kan sammenligne forsikringer??
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Forsikring er på grænsen til legal svindel.
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.096
http://www.forsikringsluppen.dk/
Jeg rykkede alt mit over i runa forsikring, men de har krav om medlemsskab af forskellige fagforeninger eller lign. for at ville optage dig.
Ellers har jeg været godt tilfreds med www.trekroner.dk
men de er vist også blevet lidt smådyre. Det var derfor jeg flyttede
Dårlige erfaringer med IF-forsikring??