{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af bil fra Schweiz
  • #1   14. maj 2012 Det bliver betalt inden den bliver taget ud af landet.. Du kan ikke få den ud af landet før den er betalt..

Hvad bil har du købt evt. for henne?

Mere fordi jeg kender nogle som henter dernede fra..

• #2   14. maj 2012 Jamen det er en Ford Cougar 2.5 v6 fra 2001. Bilen er fra Schweiz og købt på mit arbejde, da ham der ejede bilen byttede den til en ny ved vores forhandler.

• #3   14. maj 2012 Faldt lige over dette på en SKAT pjece:

Ved indførsel af brugte biler fra andre lande end EU-lande skal der normalt betales told og moms.

Tolden er 10 pct. og beregnes af fakturaprisen plus fragt og forsikringsomkostninger.
    Momsen er 25 pct og beregnes af fakturaprisen plus evt. told, fragt og forsikringsomkostninger

Men nu da bilen er i DK og jeg har alle papirer fra Schweiz kan jeg så ikke betale told + moms sammen med registreringsafgiften ?

• #4   14. maj 2012 Det forstår jeg ikke hvordan kan lade sig gøre, dengang jeg fik min gamle mr2 importeret fra schweiz skulle det betales så snart den forlod schweiz som Jonas D også siger.

Så er du sikker på told og moms ikke allerede er betalt.. ?

• #5   14. maj 2012 Det kunne da tænkes men det ved told og skat jo nok smiley men det kan jo være han aldrig har søgt om at få told og moms tilbage betalt. Hmm må lige fange skat smiley

Kommentér på:
Import af bil fra Schweiz

Annonce