{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svejsning i alu
  • #1   15. maj 2012 ja. ingen problem. brug en tig svejser

• #2   15. maj 2012 har jeg prøvet natrialet forsvinder bare som om der ikke er argon på og kan ikke få tråden til at fylde på

• #3   15. maj 2012 eller skal jeg bruge en anden gas/tråd/elektrode

• #4   15. maj 2012 lyder som om der er for meget varme på,
    har aldrig ahft problemer med at svejse i alu

• #5   15. maj 2012 Nu svejser du vel med vekselstrøm altså AC smiley ?

• #6   15. maj 2012 jeg kan svejse i alm alu plade men ikke i det sprøjtestøbte alu

jesper
    jo

• #8   15. maj 2012 Der meget forskel på støbt alu og sprøjte støbt alu, meget af det sprøjte støbte alu er af så dårlig kvalitet et det næsten kan være umulig at svejs i ,selv ved lav strøm "forsvinder emnet inden man kan nå at tilføre tilsætningsmarteriale.

• Emir A
    Emir A Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #9   10. dec 2013 Nogen der kan hjælpe med at svejse en ERG køler på en audi A6 2005?

• #10   18. feb 2014 Emier A
    Jeg går ud fra at du har fikset problemet.
    Men det er svært for spørgeren at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert,

Søren skriver ingen problem bar brug en TIG Svejser.

Lasse J Skriver at der er mange støbte legeringer der er af så dårlig kvalitet det ikke er til at svejse i.

jeg ser desværre alt for mange dele hvor man har prøvet at svejse i aluminium uden at have det ringeste kendskab til, hvilken legering man svejser i og hvilken tråd der bruges. og det er dømt til at mislykkes.

Hvordan kan man reparerer Aluminium uanset om det er plader stænger eller støbte legeringer. så er der kun en tråd på markedet der er udviklet til at reparerer aluminium, når man ikke kender legeringen. AB 155 den kan bruges som tig tråd, og med Gas & Ilt eller propan.
    Jeg har lavet en lille demonstrations video der viser hvordan man bruger den med Gas & Ilt svejsning, den viser også hvor meget den kan holde til.
    Har i spørgsmål er i velkommen til at skrive eller ringe.

Og en lille bøn til jer der stiller spørgsmålene, Vil i skrive hvordan det er gået efterfølgende.

http://www.youtube.com/watch?v=jy2k0s23UZo

Mvh. Allan Levisen

• #11   18. feb 2014 fed video takker for oplysningen det ser sku godt ud kan du ikke lige lave en demo med tig på sprøjtestøbt ?

• #12   25. apr 2016 Dan R
    Det vil blive det næste emne jeg prøver at lave. Der er AB 155 Lige så perfekt.

Kommentér på:
svejsning i alu

Annonce