{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Afbalancering {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg har været heldig at få fat i et godt afbalanceringsapparat, men det eneste jeg mangler for at gøre det endnu nemmere at afbalancere, er den "tang" man bruger til at måle dybden på fælgen med. en stor plastiktang for det meste har jeg set. ligesom en stor klo, som man åbner og lukker om fælgen for at måle med. men kan ikke lige finde dem på nettet, og ved ikke hvad de hedder. nogle bud?
på forhånd tak.
Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afbalancering
  • #1   17. maj 2012 køb en tommestok smiley så måler du bare fælgen når dækket er af.

• #2   17. maj 2012 ja men hvis dækket ikke skal af, og man bare skal afbalancere. så er det lidt nemmere med den rigtige tang. smiley

• #3   17. maj 2012 jo, men skal du ikke også måle ET så ellers kan bredden på fælgen da være det samme?

• #4   17. maj 2012 Øhhh Allan, den tror jeg du skal uddybe en smule. For indpresningen har bestemt noget at sige når du laver afbalancering. Den eneste type du kan lave uden er en statisk og den vil stadigvæk være upræcis.

Af samme grund har du en arm der fortæller hvor fælgkanten starter og så taster man normalt selv ind hvor bred fælgen er.

• #5   17. maj 2012 Nu skrev jeg måle ET ikke taste så den ved jeg ikke lige hvor du har fra. Men ET vil altid være en faktor da vægtklodsen placeres udfra kontravægt i forhold til centrum.

• #6   17. maj 2012 Allan, jeg skal ikke bruge indpresningen det er maskinen der skal tage højde for det. Så uanset hvilke gloser du vil bruge om mig har du stadigvæk ikke ret smiley

• #7   18. maj 2012 hej i to:-) nu er den bestilt. nå men på min maskine, som er en italiensk ravaglioli g-105, sidder der en arm som man trykker ind mod fælgkanten og så har man afstanden. og det er vel for at apparatet ved hvor bredt hjulet er, eller i hvert hvor det starter, og så skal man så indtaste tommerne på bredden af fælget, og det var det jeg skulle bruge værktøjet til. så ved ikke om man kan sige maskinen skal bruge ET målet, men den får alle oplysningerne så den ved hvad ET målet er. man indtaser bare ikke ET målet desideret. men tak for hælpen.

• #8   18. maj 2012 Dejligt apparat Daniel smiley har arbejdet på et tilsvarende for nogle år tilbage smiley

Kommentér på:
Afbalancering

Annonce