{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Folk som ikke kan tåle kritik? {{forumTopicSubject}}

Jeg stemmer tit på dem der vil oprette ny bil på bilgalleri og når jeg så stemmer en person ud så skriver jeg hvorfor.. men der er rigtig mange som sletter ens kommentar også selv om det kan være til nytte og hjælpe dem næste gang de vil oprette bilen.

fx. hvis en person har taget virkelig dårlige billeder af deres bil og jeg skriver at billederne er dårlig og at han evt. måske kunne låne et kamera af en ven

Så mit spørgsmål er:
Hvorfor er der så mange som der kan tåle at få en smule kritik?
Mange kalder da min bil for en kopichevy og jeg kunne da ikke være mere ligeglad. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk som ikke kan tåle kritik?
  • #1   25. maj 2012 HØR HER DIN LILLE xxxx DU SKAL FANDME IKKE STEMME MIN BIL UD, FORSTÅET!!!!...

nå ja joke ;)...

Tror mange bare ikke "gider" gør en indsats for at få deres biler ind. somregl afsætter jeg en hel dag til billeder når jeg skal have en bil her ind, og det er da ligeså meget fordi jeg syndes det er fedt med nogle fede billeder af bilen som der er lagt nogle timer i at tage :), ligesom jeg oftest gerne bruger så meget tid som muligt på at undersøge historie osv. omkring bilen for at kunne skrive en så god tekst som muligt.

MEN! jeg er pisse træt af dem som afviser pga. at man ikke har skrevet dæk mærke på!..

Tror også problemet er at folk er "bange" for at få flere afvisninger hvis de læser din begrundelse..

Men generelt så er mange begyndt at tude og brokke sig over afvisninger, og giver man en afvisning og begrunder den, kan man nemt risikere at man får en lav bedømmelse retur når de er optaget!.. virkelig latterligt!.

• #2   25. maj 2012 Amen to that, brother!
    Jeg kan da også godt finde på afvise nogle for for lidt tekst..
    Men bare der er en 'okay' mængde så er man vel tidfreds.
    men jeg kan ikke fordrage at der er nogle som ikke gider gå ud og tjekke hvilke dæk de kører på.. det tar 2 minutter at finde ud af. smiley

• #3   25. maj 2012 Jeg går nu lidt mere op i undervognen og motor spec. end hvilket mærke dæk jeg slider ned (alt for huftigt)...

• #4   25. maj 2012 Ja trusler med ude stemmer er meget normalt her .
    Jeg kan simpelt hen ikke rose en falde færdig bil og det var årsagen.

• #6   25. maj 2012 Morten, jeg kunne ikke være mere enig.
    Jeg er stadig ung (20) men jeg siger altid 'De unge' fx. "De unge kører så vanvittigt!" ... jeg er nok ved at blive gammel.
    Men ja, tåle kritik.. det skal man squ.

• #7   25. maj 2012 din konebil er sku da heller ikke en kopichevy, det en Deawoo.. har intet at gøre med chervrolet andet end navnet..

hvis han synes at han har gode billeder der falder i hans smag, hvem er du så at bestemme at de er dårlige?
    din mening om det er da ikke mere værd end hans?

bare lige for at være træls og besværlig smiley

• #8   25. maj 2012 Jeg synes ret mange ikke fatter dette her er bilGALLERI. Dermed ikke sagt at man skal være professionel fotograf, men man kan sgudda godt prøve at gøre en smule ud af det. Eksempelvis køre bilen ud af garagen, tøre lensen på kameraet af efter man tabte den i sovse-gryden o.lign. Hvorfor i al verden vil man have ens bil herind hvis man alligevel ikke gider gøre tage billeder af den?

• #11   25. maj 2012 f.eks. havde min storebror ingen bil herinde, fordi der ikke var nogle der gad stemme den ind, ikke engang dårlige oprettelser, bare børnegalleri jo..

men fordi han ikke kunne få den lille pisbil ind, kunne kan heller ikke oprette et fotoalbum med hans Alfa Romeo Gt 1300 som han er ved at totalrenovere.

der er ting man ikke kan herinde uden oprettet bil, derfor de dårlige oprettelser smiley

• #12   25. maj 2012 Der er heldigvis også en masse som kan finde ud af at lave nogle gode gallerier af deres biler. smiley

Men ja - det er ret belastende at skulle se på det helt store tudefjæs når et galleri med billeder hvor man knap kan se bilen ikke bliver stemt ind.

• #13   25. maj 2012 Moose & Co .: Jeg har set meget få eksempler på gallerier som var godt oprettet med masser af billeder som ikke kom ind hurtigt.

Dog har nogen det med at gå lidt for meget op i at man kan se plastik-coveret i et motorrum og den slags. smiley

• #14   25. maj 2012 Min lillesøster har også sådan en Daevrolet spark..

• #15   25. maj 2012 Moose & Co .:
    Faktisk er min bil ikke en Daewoo.. den er dog lavet på samme firma som Daewoo lavede deres tidligere modeller og motoren er en Daewoo motor.. men selve designet (Chevrolet designede bilen) og alt andet udstyr er ikke Daewoo.
    og hvad er definitionen på en konebil? smiley
    Din er da ligeså meget en konebil som min er. smiley (men mening)
    og jeg giver dig ret i at min mening ikke er større eller mindre end andres meninger men jeg har da ret til at sige min mening.
    ---
    Allan N:
    Syntes bare at man kan bruge et lidt bedre kamera end et kamera fra sin gamle Nokia 3200. smiley
    Et billigt digital kamera til 300kr. er squ nok.

Jeg er ikke en professionel fotogram eller noget i stil med det men jeg vaskede da min bil og alt det der også tog jeg den ud til en skov der lå ca. 8km fra hvor jeg bor og tog billederne der.
    Det var måske også en smule overdrevet men jeg ville gerne skaffe så flotte billeder som overhovedet muligt. smiley

• #17   25. maj 2012 lige presis det jeg vil frem til smiley du sku da heller ikke så god til kritik selv var?
    uanset hvor meget du vil det er din bil en deawoo smiley

min bil er heller ikke en bil jeg købte for udsenet, den har tilgengæld en helvedes hurtig motor, lav gearing og køre enskaber der matcher de superbiler der blev produceret i samme tid som den.

Morten D
    tror mere det er fordi den var fransk og der er så mange "Vag-Racists" herinde

• #20   25. maj 2012 Heh, ja, det er efterkommeren til Matizen og de har da bygget designet en smule op efter den gamle..
    Men mange af de nye dele blev designet i USA af chevrolet. smiley
    ---
    Moose & Co .
    Jeg kan sagtens tåle kritik. smiley
    Men der er altså mange mange mange mange kvinder som kører rundt i Peugeot 106 og ikke særlig mange mænd... kender ihvertfald ingen mænd som kører i en Peugeot 106 dog mange kvinder.
    Og det sikkert det samme med en Chevrolet Spark.
    Og jeg købte heller ikke min bil af designet (selvom jeg godt kan li' det) men mere den billige pris og alt udstyret også den stille motor.. og 3 års garanti for 12000kr. smiley
    jeg er ikke en fartgal person så en lille bil er lige mig. smiley

• #21   25. maj 2012 nej, vi er få stykker smiley
    men kan da også sagtens se det fede i de 20km/l

• #22   25. maj 2012 ved der er en sort patrol med grå striber. med langt lad her inde tild salg. har været til salg 2-3gange siden den blev købt fra min kammerat.. har også spurgt om nummerplader er den samme som den gang for hvis ja er den tvangssafmeldt... sjovt det indlæg blev slettet også.

• #23   25. maj 2012 ketil l S
    Nogle folk altså...

• #24   25. maj 2012 mini chevy
    nu har jeg lige set dine sidste kommentare.. du er da godt nok en bitch, du er en af dem der gør det her til børnegalleri...

• #25   25. maj 2012 Og hvad mener du så med det?

• #26   25. maj 2012 smider gerne et eksempel på banen :

...ehm?

Regel nr. 2: Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    Fjern lige det sidste billede.
    Afviser pga. overtrædelse af regel.

manden havde taget et billede af hans nye støddæmpere som skulle på bilen, cmon bebs?

• #27   25. maj 2012 Jamen det er da en overtrædelse af regel nr. 2?
    "Alle biler er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt."
    ...
    Ved ikke med dig men jeg holder mig squ til reglerne.

• #28   25. maj 2012 og i reglen står der "ALLE" ikke "De fleste af"

• #30   25. maj 2012 Det kommer også an på om det er kritik eller konstruktiv kritik, det hjælper jo ikke at svine folk til pga. en dårlig oprettelse som nogle gør.

Bare skriv hvorfor du afviser og hvordan de kan ændre det så du godkender næste gang, men mange mener også hvis de kun lige har gjort det der stod så vil alle stemme dem ind. Når der så kommer en og afvise så går børnehaven op i dem, og der bliver kastet med pis og lort, lave stemmer mm..

Man klager jo heller ikke over at dumpe til en prøve hvis man kun lige har lavet nok til at bestå hvis læreren finder fejl i det.

Og til sidst så er det jo et GALLERI hvilket nogle misforstår =)

• #31   25. maj 2012 God Weekend.. smiley

Kommentér på:
Folk som ikke kan tåle kritik?

Annonce