{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

forrude smadret {{forumTopicSubject}}

hey har brug for lidt hjælp jeg var på vej hjem idag og kom kørene og lige pludeslig kom der bare et brag det var så lige en sten der kom flyvene fra en marius pedersen bil med grus på men jeg vendte rund og kørte efter den og blinkede og dyttede af den og den stoppede ikke så kørte den ind i en rundkørsel og kørte samme vej til bage igen og jeg blinkede og dyttet igen og den stoppet ikke så fik jeg nummer pladen nummeret på lastbilen og kørte hjem og ringede til marius pedersen og de sagde at jeg skulle ringe til min forsikring og så ringede de til deres forsikring så jeg tænkte lidt hvorfor jeg skulle ringe til min forsikring når de har lavet skaden men jeg ringede og fik af vide at de skulle dække skaden så ringede jeg til dem igen og så sagde de at ikke kendte nåde til det så kørte jeg ned på politigården og de tog billeder af skaden og ringede til dem og de nægtede stadig at dække skaden så politiet kunne ikke gøre nåde skal man blive ved med at ringe til de giver op eller møde op der ude eller kast en sten igennem der vindue og grine haha eller hvad kan man gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forrude smadret
Kommentér på:
forrude smadret

Annonce