{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Troede vi kunne handle fair på BG {{forumTopicSubject}}

hej allesammen, jeg sidder med en enorm irritation omkring en anden bruger herinde -

en bruger som laver en annonce med overskriften M3 bagkofanger til bmw e36 1400,- (der er ingen billeder af den)

jeg tænker fedt den kunne jeg godt bruge gutten sender mig 2 billeder af den over mobilen et stykke fra- så det jeg ser er en sort spoiler. som sælgeren enda mener er diamant schwarz - perfekt til min bil... så jeg overfører penge og han sender den.

da jeg modtager spoileren er den ikke samme farve og den er heller ikke for pæn. når men det sgu det mindste - det jeg har givet 1400 kr for viser sig at være en orig bagkofanger men hvor der er fusket en m3 indsats i, som så heller ikke har det for godt.

jeg føler mig snydt lidt da jeg regner med at folk ved hvad de sælger, men stole på hinanden kan man ikke mere..

jeg kontakter så sælgeren og han siger han selv er blevet snydt og har betalt 1750 kr for den afhentet og derfor ikke mener jeg har ret til at brokke mig..

jeg har tilbudt ham at vi slå halv skade og han tilbage overfører 700 kr også må det være en lærestreg for mig...

hvad mener i..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Troede vi kunne handle fair på BG
  • #1   16. jun 2012 At han er blevet snydt er jo ikke dit problem... Giver ham da ikke ret til at snyde andre med det samme lort

• #2   16. jun 2012 Tag over og riv hans hoved af det ville jeg gøre

• #3   16. jun 2012 jo undskyld skriver spoiler men det er en fejl, det er selvf en bagkofanger der er snak om hele vejen igennem...

• #4   16. jun 2012 Tag hjem til sælgeren og stop kofangeren ned i halsen på ham

• #6   16. jun 2012 HALLO nu må du fandeme blive voksen , fuck hvor er jeg træt af at læse om hvor fucken dumme i er , hvis du ik kan finde ud af at handle må du sku bede din far om at lære dig det ,ellers lære du det på livets hårde måde ,at gå rundt og tro at verden er lyserød er da det dummeste man kan gøre .

lad nu være med at være så pisse naiv (DUM) og drop det piveri el do something

• #7   16. jun 2012 Daniel R..
    jamen skulle jeg kører derover havde den været endnu dyrere -
    og forskellen på m3 kofangeren og den orig når de er malet helt sorte, taget med et mobil kamera på afstand er jo lort.. regner da med at hvis man skriver M3 så ved man hvad fanden det er man snakker om..!

• #8   16. jun 2012 "troede man kunne handle fair på bg" ..... ja så er du da den eneste ..!

herinde er man nød til at gå ud fra at hver og en vil tage dig hård i røven .. tragisk men sådan er det

• #9   16. jun 2012 Næste gang jeg bliver snydt så vil jeg da også gå ud og snyde en anden. Flot.

• #10   16. jun 2012 112% danish bacon:
    hvad fanden er det for noget at skrive..! det er da tydeligvis dig der mangler opdragelse af din gamle far..

men du kan jo fortælle mig når du er så godt igang hvori jeg er dum henne..? mener du ikke vi kan stole på hinanden er det sgu dig der en FUCKING KLOVN

• #11   16. jun 2012 Arg 112% dansk bacon, når der står m3 bagkofanger så skal det sku ikke være en standard kofanger med kun m3 indsats i. Man burde da kunne forvente at varen er det som der står i annoncen. Vil mene at det er sælger der ikke kan finde ud af og handle her. Men vil da krydse fingre for at DU 112% vil blive snydt i en handel meget snart. Nemesis!!!!

• #12   16. jun 2012 Når men jeg har så åbenbart en M3 spoiler liggende til salg.. den er billig.!

• #14   16. jun 2012 1400 kr er jo ikke store penge.. det er sku princippet i at man ikke sælger en ferrari med fiat logo på..!

• #15   16. jun 2012 Marked på BG er fyldt med svindlere, Hver eneste dag er der en eller flere der er blevet snydt.

Så DU er selv udenom du er blevet snydt, det er det 112 % danish bacon ; prøver at fortælle dig.

• #16   16. jun 2012 Mød op hos sælger når du vil købe, så kan du se hvad helvede det er du køber.

Du betaler vel heller ikke for en bil du ikke har set eller prøvet vel..?

• #18   16. jun 2012 der er sku osse mange der byder på ens ting og de får ok ,,,,SÅ KOMMER DE ALDRIG

• #19   16. jun 2012 Sådan er det herinde. Jeg købte også en bananmanifold for lang tid siden, hvor der stod at den passede lige på min bil, selvom alt andet var standard. Det gjorde den så ikke en skid, der manglede lige et forrør, så jeg skulle selv til at skære og svejse ny flange hvis det var. Droppede det og købte nyt - så nu har jeg en banan liggende...

Derfor handler jeg helst ikke herinde mere smiley

• #20   16. jun 2012 nej men det er jo et stykke plastik, hvor galt kan det gå..!

hvis jeg skulle køre derover havde jeg intet sparet.! så kunne jeg ligeså godt ha købt en spritny fra schmiedmann..

• #21   16. jun 2012 hvem af os 2 føler sig snydt ?

hvem kunne bare have taget de nødvendige forholdsregler el købt nyt og sparet besværet , hvem fuck er det der bitcher ,det er DIG sømand , bu hu ta en tude kiks din klovn , du skal da ik brokke dig over du SELV er for dum til at ta de rette forholdsregler når du handler ,ergo få en til at lære dig at handle (brug hovedet) el brug hovedet når du handler .

• #22   16. jun 2012 UTROLIG at BG ikke får lavet et system som på ebay osv så man kan bedømme en handel man har lavet

• #23   16. jun 2012 Vil tilføje at jeg har købt ting og fået tilsendt herinde fra siden 20-30 gange. Har aldrig haft en oplevelse af negativ karakter. 7-9-13

• #24   16. jun 2012 Jt: Det koster jo penge og gavner brugerne; hvilket er stik imod bg's grundprincipper smiley

• #25   16. jun 2012 Har aldrig haft problemer ved Handel over BG. Sørger altid for at spørge ind til varen, nye billeder og tjekker brugeren. Mødes også næsten istedet for at få det sendt.

• #26   16. jun 2012 Danish bacon - jamen så ved jeg da jeg ikke skal handle med dig.. dit udgangspunkt er lort, du skoler mig noget som er lort, jeg bitcher eller tuder ikke. syntes bare ikke det kan være rigtigt, at man som udgangspunkt ikke kan regne med hinanden. men at du er blevet bollet hårdt i røven af rigtig mange er jeg da ligeglad med at høre på.. som jeg læser dine indlæg sidder der vist en lille pige inde i dig og græder, over alle de gange du er blevet taget i røven..

æd selv en kiks eller skriv en privat besked til mig.. det her er kommunikation på abe stadie..

• #27   16. jun 2012 Dan C

Ja det er rigtig,det er jo ikke BG`s princip

• #28   16. jun 2012 hvad er nu det for en opgave jeg har fået..? Mark

• #29   16. jun 2012 du må få lidt styr på dine indlæg kammerat. tdiligere skriver du =

Skrevet: 16-06-2012 12:48:33

Ja men du har ret til at få dine egne penge tilbage, min ven..

Dagen skal jo slet ikke være dårlig for dig idag, og synes nu han skal tage sig sammen og tage den voksent måde med at overfører tilbage til dig, så i godt kan glemme det..

HVOR er dit standpunkt..?!

• #30   16. jun 2012 Derfor køre man ud og kigger på tingene.. smiley Din fejl

• #31   16. jun 2012 Dit NAVN er Mark og du er 18 år gammel..

• #32   16. jun 2012 når men jeg behøver ikke jeres mark 18 år beskeder, tråden er startet for voksne mennesker, der har lært at handle på ordentlige FAIR vilkår, uden behov for at snyde og bedrage..

haha ja jeg blev snydt, jeg lærer ikke lektien denne gang, jeg stoler på andre mennesker.. og det er jo i bund og grund det der gør mig til en på 25... (voksen)

• #33   16. jun 2012 Troede vi kunne handle fair på BG 

Hvad helvede er det for en forskruet forestilling??

• #34   16. jun 2012 lige over

• #35   16. jun 2012 få fucking fat i ham, tag eventuelt over til hans bopæl hvis du ved hvor han bor. det er så til grin at folk skal være sådan herinde total til grin´.

• #36   16. jun 2012 Lars - ja det var sgu utopi af mig at tro vi handlede med gode hensigter herinde. du er desværre ikke den eneste med den kommentar - lang næse til mig.. hehe

• #37   16. jun 2012 Seffi H - jeg kunne ikke være mere enig med dig.! det er super grimt at det skal være sådan herinde..

• #38   16. jun 2012 jack e

har du ikk hans adresse?

• #39   16. jun 2012 Jeg har handlet en hel del herinde men aldrig blevet snydt. Tager mig altid god tid undersøge varen og brugeren inden jeg overfører noget som helst. Er da også lykkedes et par gange at finde fuskeren inden jeg har handlet.

• #41   16. jun 2012 he he hvad skal jeg skrive til dig privat for , kan du ik sige hvad du vil sige her ?

det nære dig at jeg har ret og du har brændt fingrene og nu vil du måske også spille med musklerne bare for ik at tabe det ansigt du tabte ved handlen og så derefter tabe det igen ved at lave dette indlæg ,jeg begynder sku at få lidt medlidenhed med dig .

25 år . du stadig kun en knægt . og det beviser du jo fint ved ik at vide hvordan verden er skruet sammen og nej lige sådanne tossekøb har jeg aldrig gjordt ,men jeg har set folk som dig igennem hele mit liv og synes det er sørgligt at høre folk som dig tuder over de ik føler de har fået hvad de har betalt for ,næste gang tænker du dig forhåbenligt om ,ellers skriver DU bare en pb ,så skal jeg nok ta dig i hånden og følgs med dig ud at handle ,enten er man sikker på det er det man vil have inden man køber og er man i den mindste smule tvivl så lad være ,så vidt det er muligt så mød op personligt ,tjek de vare du skal ha grundigt ellers over før penge med men frys til varen er ankommet og ta den tid det tar at pakke ud og tjekke inden du frigiver penge for delen . ser du ik nyheder læser du ik avis lever du ik i den virkelige verden ?

gal en nerve ,jeg burde sagsøge dig for at gi mig et så kraftigt latteranfald ....................................

• #42   16. jun 2012 Jamen jeg kan sagtens se ideen og tanken du har bag dig. Men jeg er træt af folk med den holdning til tingene, det kan på ingen måder være rigtigt at, man ikke kan finde fornuft nok til ikke at tage hinanden i røven. Jeg erkender gerne jeg er bliver tordenkneppet bagfra, men det gør det da ikke mere rigtigt. At du så tager udgangspunkt i at alle vil da tage røven på hinanden syntes jeg sgu er synd for dig.
    Endnu mere trist er samfundet da blevet pga tosser der ikke er ærlige. Når jeg sælger noget har jeg da et håb om næste ejer bliver glad for varen.
    Vi er helt enige i hvis man har købt noget stået og rørt ved det, også køber det er man for dum at tro handlen kan gå tilbage, vare fordi man skulle ha ombestemt sig eller lign.
    Ja jeg er muligvis bare en knægt i dine øjne, men prøv at læs dine beskeder selv, prøv at finde fornuften i det lort som du selv skriver. For det eneste jeg læser er, er at du har travlt med at hævde dig sig selv som handelsKongen.. Og ja du er sikkert ekspert i ikke at stole på folk eller ville andre det godt. Men det siger jo osse kun mere om din modenhed og ja generelt om din person.

Hvis ikke du kan se fornuften i at være retfærdig, hvad er der så at tale om.
    Læs evt lige mit indlæg hvor jeg tilbyder sælgeren at slå halv skade - altså erkender jeg fra start at jeg må bide i det sure æble..
    Det behøver jeg ikke dine beskeder eller opdragelse til at forstå.

• #43   16. jun 2012 hvad har du egentlig startet dette indlæg for ?

jeg undre mig seriøst hvad vil du opnå med det ?

hvorfor skal han dække halvdelen , varen er jo på sin vis købt som beset og du valgte det selv ,det skal han da ik betale for ,nu stopper du fandme og nej jeg er ik handelskonge ,men jeg ved da man skal ta sine forholdsregler og det kunne du måske gøre næste gang .

det har intet med at snyde andre at gøre ,du har lavet en skidt handel og vil have dine halvdelen af dine penge refunderet fordi du nu mener du har betalt for meget !

ta den med sælger ,hvis han ellers kan ta dig seriøst !

gammelt ordsprog (hvis man ik vil lære ,må man føle) og når du så fortsat vil købe som du hidtil har gjord ,må du jo forvente flere penge ud af pungen !

ellers må du sku bevæbne dig med en vis skepsis fra start ,surt at verden er sådan, men ikke desto mindre en realitet idag .

• #44   16. jun 2012 112% Der er også et gammelt ordsprog der siger: Tomme tønder buldrer mest ;0)

Det lyder ikke som om at der bliver enighed i denne tråd. Kan dog kun mene at Jack har ret her, for sælger af kofangeren har lavet annoncen for og sælge noget videre som han selv er blevet snydt med og købe. Han burde straffes! Hvordan? Det må være op til folk selv.

Heldigvis er det langt fra alle der er så useriøse herinde.

• #45   16. jun 2012 hvorfor burde sælger straffes , som jeg forstår det kan man se på den at det ik er orgi ellers ville han vel ik skrive det og kan han se det nu ,ville han ved et evt personligt fremøde have opdaget fejlen og harft muligheden for sige fra.

men okay ,det er da også nemmere at give andre skylden for ens egen uopmærksomhed .

Kommentér på:
Troede vi kunne handle fair på BG

Annonce