{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.303 visninger | Oprettet:

philip c
philip c
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 169

kobling ryger selv i bund??? {{forumTopicSubject}}

hej min far har en gammel opel corsa
men jeg har et problem

min kobling har sadet fast tit på det seneste men jeg har bare trykket lidt hårde på den så kom den op af sig selv

håber i kan hjælpe mig

men så idag da jeg kørte hoppede den pludslig i bund, jeg kan godt rive den ud af mod føresedet med let hed men når jeg så giver slip hopper den ind igen

ps det er en fjeder der søger for at kolbingen kommer ud af igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kobling ryger selv i bund???
  • #1   19. jun 2012 har haft samme problem det var mit koblingskabel som var knækket på min sidder det på en lille arm oven på Gearkassen vh

• philip c
    philip c Tilmeldt:
    apr 2011

#2   19. jun 2012 martin b, hvilken bil havde du ??

og er det ikke den fjeder der holder på koblingen der er gået?

og igen hvis det er kablet, hvordan skifter man det så???

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #3   19. jun 2012 phillip jeg er langt fra mekaniker, laaangt fra

da jeg sprang mit på min astra, boede jag langt fra alting, så jeg gik ud og mærkede på toppen af pedalen, fandt kabelt og fik en til at lure hvorhenne i motorrummet det bevægede sig

så fik jeg bestilt nyt kabel, og dagen efter satte jeg det bare på, nøjagtig som jeg tog det andet af, det er nemt at se hvad ende hvad der høre til hvorhenne smiley

tog mig ca 30min og har sagt aldrig gjort det før, eneste jeg gør selv er olieskift, hjulskift osv smiley

• #4   19. jun 2012 Min Fiat Punto's kobling ryger sætter sig også nogle gange i bund, er det koblingskablet? Når den sætter sig fast, må jeg vippe den op med foden.

• #5   19. jun 2012 det var på min Astra f

og nej det tror jeg ikke det er min er der ingen fjeder på inde i

hvis det er kablet vil jeg anbefale du piller det af nede på koblingen binder et stykke snor i den ende som er inde i bilen og så sæt det stykke snor over på det nye så det nemt at få ind i kabinen igen og så sætter du bare på plads og lige justere koblingen tag en 10 omgange og lige tjek om koblingspedalen sidder hvor den skal og så fortsæt til det er som det skal være det nemt nok håber det kan bruges

• philip c
    philip c Tilmeldt:
    apr 2011

#6   19. jun 2012 snoopy okay tak men som sagt har mig og min far 10 tommelfinger og kun en hånd, hehe

vi ved ingengang hvordan man skifter oile (hjul ved jeg dog godt)

så det burde være nemt nok ellllller??

• #7   19. jun 2012 kingZ hvis den virkere når du har skuppet pedalen op er det ikke kablet som er knækket kunne være dete skulle smørres ellers er der en fjedder på din som er sløv men er ikke sikker hvordan det er på din gør mest i opel og toyota nemlig

• #8   19. jun 2012 Hvis jeg kan spare penge ved ikke hele koblingen skal skiftes, så jeg glad! smiley

• #9   19. jun 2012 kingz prøv at kig ved pedalen sidder der en fjedder vil jeg starte med den og ellers ring til en fiat mekaniker og hør hvad det kan være og hvis du endelig sku skifte kobling så kan Ebay.de anbefales har lige fået kobling hjem til min idag det koster halv pris af dem her hjemme

• #11   19. jun 2012 Ja har selv set dem på Ebay.de smiley de billige.

• #12   19. jun 2012 Det kunne jo også være slavecylinderen.. Såfremt at den kører med hydralisk kobling

Kommentér på:
kobling ryger selv i bund???

Annonce