{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.509 visninger | Oprettet:

Gør-det-selv. Rustbeskyttelse {{forumTopicSubject}}

hej bg..

jeg synes ikke længere jeg vil ofre 3000 kr på at køre min gamle golf 2 til tectylcenter..
så har besluttet mig for, at jeg i år vil gøre det selv smiley har i nogle god råd til hvad jeg skal bruge og hvad er bedst? jeg skal have hele bunden smurt ind samt under dørene og helst omkring inde i motorrummet smiley

mvh sean


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør-det-selv. Rustbeskyttelse
  • #1   7. jul 2012 Du kan købe både til undervogn og til inderskærme og døre ved thansen. Men det løber jo op i en 800 kr

  • #3   7. jul 2012 daniel R så har din kammerat da ikke kunne finde ud af det eller der er lavet er dårligt stykke arbejde af Dinitrol, for det i thansen virker fint har brugt det i mange år og er lige så godt som alt andet, Sean T bare husk at få en god undervognsvask først og alle hulrum også skal have et ordentligt skud god fornøjelse smiley

  • #5   7. jul 2012 Daniel, så har bilen nok været godt angrebet inde fra i forvejen.......

  • #6   7. jul 2012 Harrald nyborg har dinitrol også..det bruger jeg..det er skam ikke så svært..
    Bare alle løse skaller og lign er fjernet og bunden ellers er ren for jord og lign så er det bare at fylde på..


  • #8   7. jul 2012 Hvis den ikke har fået ordenlig behandling i et par år så kan det jo godt starte inden i Vanger og paneler, og dem tvivler jeg på han har åbnet og svejset sammen igen.

  • #9   7. jul 2012 daniel R

    du ved jo tydeligvis ikke hvad du snakker om, har også brugt thansen udgaven, og det virker stadig fint efter 2 år, tror ikke din ven har kunne finde ud af en skid smiley


  • #11   8. jul 2012 daniel R

    lille ven da, der er da en go grund til at komme med sådan en kommentar, du for det til at lyde som om alt andet ikke virker, og det kun er for at sparepenge..

    så det må da være dig der er idiot smiley


  • #12   8. jul 2012 Daniel R - tag dig sammen. Hvis ikke du kan snakke ordenligt til folk så find dig et andet forum!

  • #13   10. jul 2012 En kammerat og jeg gjorde det sidste år selv. Bilen er fuldkommen uden rust i undervognen. Vi smurte den mega godt ind, og den har stadig 0 rust og meget tectyl tilbage og det er stadig godt fedtet når man røre ved det..

    Det er derfor jeg vil gøre det selv igen, men snakker ikke så meget med ham der hjalp sidst, så jeg skal selv i krig med det i år.

    Snak nu pænt til hinanden ikke smiley


  • #14   4. okt 2012 Er i gang med at skal prøve noget der hedder Mike Sanders Korrosjons fedt, det er testet på Autobild og vandt, så der er bevis for at det virker. Eftersom at det er en fedt skal bilen ikke hele tiden genbehandles. I bunden hvor det bliver slidt af skal den nok. Om ikke så lang tid har jeg et sæt der skal kunne påføre denne rustbeskyttelse.

    Men det interresante i det her er, Dinitrol og Pava og hvad de nu ellers hedder, har sådan et smøre skema til hvor man skal påføre produktet. Er der nogen der kender til hvor man kan få sådanne hende?

    Jeg tror sagtens man kan gøre det selv, hvis man kikker på Dinitrol og diverse videor (youtube kan altså mange ting) Så tror jeg at rengøringen er essentiel for at få den bedste rustbeskyttelse.

    Men lad høre fra dig hvis du har interesse i Mike Sanders. Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men fedtet koster små 1.000 pr bil også skal du leje maskineriet (vedligehold) det er ihvertfald Billigere end 3.000 også er det bedre.



  • #15   4. okt 2012 Lyder effektivt. Men nu er det gjort, skal overveje det til næste gang smiley

Kommentér på:
Gør-det-selv. Rustbeskyttelse

Annonce