{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.776 visninger | Oprettet:

Uddannelse som autolakerer/vognmaler fyn {{forumTopicSubject}}

Hey BG.dk
jeg står i den situation at jeg har gået på almen gymnasie i 2 år, men ikke fik lov at fortsætte til 3.g pga. for lavt mundtligt gennemsnit.

Nu har jeg så fået øjnene op for vognmaler uddannelsen og er blevet meget opsat på den.

situationen er desværre den at grundforløbet i silkeborg er booket et godt stykke ud i fremtiden, så det jeg satser på er, at finde en mesterlære-plads, Jeg bor i Odense, så det skulle helst være på Fyn.

Men generelt, hvordan er chancerne for en mesterlære-plads så?

og er der nogle der kender til branchen og måske kender nogen på Fyn?

Jeg står ret meget på bar bund lige nu, og vil bare gerne i gang hurtigst muligt, da jeg som sagt brænder meget for denne uddannelse.

Håber generelt bare i kan hjælpe og vejlede lidt, på forhånd mange tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse som autolakerer/vognmaler fyn
  • #1   22. jul 2012 har du kontaktet skolen?de kan også være behjælpelige med at finde lære plads..
    men ellers så find tlf bogen og så er det ellers bare at starte fra en ende af..ud og snak med værkstederne..

• #2   22. jul 2012 jeg har snakket med en vejleder fra erhvervs skolen i Odense, med han kunne jo ikke hjælpe det store, andet end at henvise til skolen med noget materiale, men det er først muligt at kontakte dem i vognmaler afdelingen i silkeborg d.27. smiley og inde på deres side står der at der først er plads om minimum 1/2 år.

Men nu kan jeg se du selv er i faget, havde tænkt mig at tage rundt i morgen, men ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an med hensyn til f.eks. mesterlære, om der er nogle ting der er gode at nævne eller noget i den stil smiley

• #3   23. jul 2012 Fin de maler værksteder som er i og omkring Odense og køre ud til dem og hør om de mangler en lærling det er næsten den bedste måde frem for at sende en ansøgning og få så står du lige uden for den gruppe at mennesker som sender en ansøgning.

Kommentér på:
Uddannelse som autolakerer/vognmaler fyn

Annonce