{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

diesel biler {{forumTopicSubject}}

hey går og overvejer at skifte fra benzin til diesel men ved ikk hva jeg skal vælge når bilen skal være økonomisk det vil sige jeg har ca 150 km's kørsel om dagen men samtidig skal kunne trække noget på krogen da jeg har camping vogn har i nogen biler i mener der kan det mit budget ligger ca på mellem 20-40.000 kr kun seriøse svar tak!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  diesel biler
  • #1   4. aug 2012 Måske en ide at skrive dit km antal, og selvfølgelig budget.

• #2   4. aug 2012 jeg har rigtig god erfaring med vw Passat TDI.. min kører 21 km/L på en lang tur.. og må tage 1200 kg på krogen..

• #3   4. aug 2012 sådan

• #4   4. aug 2012 Jeg kan også 100% sige god for passat 3b tdi. Gerne 110hk, min holder sig altid over 17 km/l, uanset hvordan jeg kører næsten (:

• #5   4. aug 2012 Ja du kan jo tage et kig på min Passat TDi.
    Dog går den "kun" 18 på literen, men det er så heller ikke med et æg på speederen smiley
    Men diesel er jo nærmest det nye benzin.
    Men står en diesel først af i motoren er dele i nypris en del mere kostbare i forhold til eks. benzin motoren hvor der måske ryger et par tændrør en strømfordeler eller sådan, så er det turbo, dyser (dyre) og evt. dieselpumpe der går og de koster gerne en bondegård til dieselbiler..

• #6   4. aug 2012 skoda octavia 1,9tdi ville være et godt bud i den prisklasse. meget brugt som campingvognstrækker, langt på litteren, og driftsikker.

• #7   4. aug 2012 jeg har en peugeot 406 2,0 hdi, det er nok den bil jeg har haft jeg har været mest glad for utrolig god komfort, har tidligere sværget til vw og opel, men ikke mere...

• #8   4. aug 2012 hælder oss selv lidt til octavia

• #9   4. aug 2012 Prøv at tage et kig på Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D. Der kan du sagtens finde en inden for dit budget, og du får en væsentligt nyere bil end hos VAG, og motoren er noget mere kultiveret at høre på, end VW's 1.9 TDi.

• #10   4. aug 2012 Jannik C:
    Er faktisk ved at købe sådan en Carisma, hvad er fordele/ulemper ved den?

• #12   5. aug 2012 Nu har jeg kørt godt 15.000km siden sidst i marts da jeg købte den, og det eneste jeg har skiftet er tandrem og olie. Eneste ulempe jeg kan se, er at du ikke kan få den i stationcar. Ellers har jeg sådan set kun ros til den. Motor og gear virker rigtig godt, den bliver meget hurtig varm, selv i frost går der 5km og den spytter varme ud.

De fleste er godt udstyret med minimum aircon og fartpilot, og specielt fartpiloten er jeg rigtig glad for, da den sidder så man lige kan vippe den op og ned, uden at fjerne hænderne fra rattet. Ja og så er brugtvognspriserne meget lave på dem, så jeg synes man får rigtig meget bil for pengene.

Kommentér på:
diesel biler

Annonce